Екстер’єр засобу не такий складний, за винятком того, що він зі швидкістю вражає вашу зорову кору. Конструкція корпусу нагадує швидкісні човни з піднятим носом, який, здається, переміщує центр ваги судна більше до задньої частини човна.
Це нормально для швидкісного човна, де потрібно менше тертя корпусу. Однак конструктору вдалося зберегти центр ваги поблизу передньої частини судна, піднявши корпус над водою на двох маленьких плавниках, які використовуються для керування носовою частиною.
Стійкість, безсумнівно, потрібна і тут, тому ми бачимо додавання ще одного компонента, керма. На відміну від будь-яких традиційних, які ми бачили, це кермо виглядає скоріше як паща манти , хоча, здається, воно функціонує у зворотному напрямку та тягнуться.
Ми не знаємо, які внутрішні механізми, що використовуються для керування цим сегментом, можуть містити. Ми просто знаємо, що він пропонує маневреність 120 градусів.
У задній частині нижньої палуби ми знаходимо сходи, які ведуть на верхню палубу, де, ймовірно, можна облаштувати спальню. Але знову ж таки, у вас є місце лише для ліжка, пари тумб і, можливо, комода.
Але кому потрібен одяг, якщо ви в морі на власному приватному швидкісному катері? З цієї можливої спальні ви матимете доступ до мосту, щоб контролювати судно.