Фахівці Sport Auto нещодавно випробували молодшого брата C 63 у Хоккенхаймі, пройшовши круг за 2 хвилини 2 секунди. Іншими словами, C 43 більш ніж на секунду повільніший, ніж M340i xDrive на німецькому гоночному треку. Ще більше занепокоєння те, що він майже на дві секунди повільніший, ніж M240i із заднім приводом.
Частково причиною досить невтішного часу кола C 43 є занадто велика недостатня керованість. Тоді є споряджена маса, а саме 1765 кілограмів (3891 фунтів). Це на 20 кілограмів (44 фунти) більше, ніж у попереднього покоління, яке має твін-турбо V6. Не справжній двигун AMG , а звичайний двигун, який Merc використовував у автомобілях попереднього покоління від 300 до 450.
M276 був замінений на M256, першу рядну шестициліндрову машину німецького автовиробника після M104. Зазначений двигун тісно пов’язаний з чотирирядною силовою установкою в C 43, яка є найпотужнішим двигуном у своєму роді серійного виробництва. У плагін-гібриді C 63 2,0-літровий двигун видає смішні 469 кінських сил і 402 фунт-фути (545 Нм) крутного моменту.
Для цього покоління C-класу німецький автовиробник зменшив розмір C 43 завдяки додаванню 48-вольтової електричної системи. Стартер-генератор з ремінним приводом поєднується з розумним електричним турбокомпресором, який інтегрує електродвигун на валу між колесами турбіни та компресора.
Іншими словами, електродвигун призначений для прискорення колеса компресора до того, як вихлопні гази візьмуть верх, таким чином мінімізуючи турбозатримку. Стартер-генератор має безліч функцій. Враховуючи спортивний характер усього, що стосується AMG, ця конкретна система також розроблена для забезпечення тимчасового прискорення під час прискорення. M139 розвиває 402 кінські сили та 369 фунт-фут (500 Нм) у цьому застосуванні. Відомо, що BMW занижує максимальну потужність B58 і спеціального для M S58.
І останнє, але не менш важливе: силова установка з більшим робочим об’ємом і більшою кількістю циліндрів також досягає піку раніше і довше в діапазоні обертів. M340i xDrive для Європи розвиває 369 кінських сил при 5500-6500 обертів і 369 фунт-фут (500 Нм) від 1900 до 5000 обертів. Що стосується абсолютно нового C 43, це буде 6750 і 3300–5500 обертів за хвилину.
З точки зору ціни, повнопривідний C 43 коштує 59 900 доларів США без плати за призначення в Сполучених Штатах. M340i поставляється із заднім приводом у стандартній комплектації за 56 400 доларів, тоді як xDrive додає до цієї суми 2 000 доларів.