Був короткий період часу, коли багато людей вважали, що революція електромобілів означає, що ми застрягнемо в майбутньому, повному повільних, не надихаючих автомобілів. У будь-якому випадку, нинішній похід до електрифікації довів протилежне: через процес проштовхування купи електронів через дріт, як у токійському метро, людство посилає 9000-фунтових образ Богові на 60 миль на годину так само швидко, як деякі суперкари. Але тепер, коли це може зробити кожен, чим виділяється автомобіль із вражаючою продуктивністю?
Це питання, яке Mercedes-AMG та інші з’ясовують. AMG EQE 2023 року — не перша відповідь Fast Mercedes і далеко не остання. У своїй основі він зберігає мантру AMG про те, щоб надавати багато потужності іншим «нормальним» автомобілям. Але крім цього, здається, що він все ще шукає той унікальний кут, який допоможе цим швидким електромобілям із низьким центром ваги виділятися серед усіх інших швидких електромобілів із низьким центром ваги.
Перефразовуючи Дональда Рамсфельда, ми почнемо з відомих AMG EQE. Пара двигунів виробляє 617 кінських сил і 701 фунт-фут крутного моменту, що підвищується до 677 і 738 відповідно при використанні функції короткого наддуву стандартного пакету Dynamic Plus. З принаймні 70 відсотками заряду батареї (детальніше про це пізніше) ми досягли 60 миль/год всього за 2,8 секунди, на 0,4 секунди швидше, ніж оцінював виробник. Позначка чверть милі прибула та подолала за 11,2 секунди зі швидкістю 119 миль/год. Маневри проходження також вражають — розгін від 30 до 50 миль на годину вимагав лише 1,3 секунди, а розгін від 50 до 70 — лише 1,7 секунди. Непогано для автомобіля, який важить 5547 фунтів.
Звичайно, ця вага повертається, щоб укусити. Навіть із безкоштовними додатковими шинами Pirelli P Zero PZ4 Elect (ширина секції 265 спереду, 295 ззаду) і гальмами honkin (16,3 дюйма спереду, 14,9 ззаду), AMG потрібно було 168 футів, щоб зупинитися зі швидкості 70 миль/год і 339 футів зі 100 миль/год. Це не ідеально для потужного автомобіля; пекло, 520-фунтовий важчий BMW i7 xDrive60, який ми тестували, спромігся зробити краще на 9 і 21 фут відповідно. Пропонуються три проміжні стадії регенерації гальм — жодної, деякі та інші, тоді як справжня їзда з однією педаллю заблокована за інтелектуальним режимом регенерації, який змінює регенерацію та фізичне гальмування залежно від близькості до дорожнього руху, який може бути складно передбачити і, отже, не викликає великої довіри; як і педаль гальма в цілому, яка рухається відповідно до сили регенерації.
AMG EQE є досить спритним транспортним засобом для своєї маси. Він досяг солідних 0,92 g на нашій 300-футовій опорі, демонструючи деяку помірну недостатню поворотність під час обертання. У більш реальних сценаріях ми цінуємо, наскільки насадженим є EQE у будь-який час. Стандартне рульове керування задньою віссю, яке може повертатися до 3,6 градусів, додає AMG більшої точності при проходженні поворотів, але все одно автомобіль більше схожий на молоток, що розбиває спідометр, ніж на делікатний скальпель бічної перегрузки. Адаптивні пневматичні пружини пропонують три різні рівні жорсткості (Comfort, Sport і Sport+), але ми відчуваємо меншу різницю між цими режимами, ніж у порівнянних газових моделях; навіть у найжорсткішій формі все ще є прихований натяк на м’якість у всьому шоу.
Під підлогою висить акумулятор з корисною ємністю 90,6 кВт/год. Mercedes оцінює загальний запас ходу в 225 миль, і оцінки автовиробника EV зазвичай досить точні. Тож не стало несподіванкою те, що наш тест на шосе зі швидкістю 75 миль/год дав діапазон 230 миль. Це на 30 миль менше, ніж ми досягли на значно менш потужному EQE350 4Matic.
На щастя, якщо ви трохи розважилися, переставляючи свої органи правою ногою, зміна режимів транспортного засобу може допомогти вам скинути сік, необхідний для досягнення наступного зарядного пристрою. Повна потужність AMG EQE доступна лише в режимі трансмісії Sport+; Sport обмежує мотори до 90 відсотків, Comfort зменшує їх ще більше до 80 відсотків, а Slippery крутить машину на половинній потужності. Як і в будь-якому електричному силовому агрегаті, максимальна потужність також зменшується, коли батарея втрачає заряд; EQE відстежуватиме вашу нестачу кінських сил на покажчику потужності цифрового кластера, який зручно позначає «червону лінію», коли він опускається. За даними Mercedes, коли настане час заряджати, AMG буде приймати до 170 кВт на швидкому зарядному пристрої постійного струму, заправляючи з 10 відсотків до 80 за 32 хвилини.
Переходимо до більш полярних речей. Можливо, вам подобається овальна укладка, можливо, ні. Ви не можете заперечувати, що особливі 20-дюймові колеса нашого EQE вражають, а передня решітка в стилі Panamericana — це найлегший спосіб помітити AMG на відстані. Інтер’єр майже нічим не відрізняється від більш пішохідного EQE, за винятком деяких деталей на тему Аффальтербаха. 56,0-дюймовий Hyperscreen, що охоплює приладову панель, відсутній у нашому автомобілі, але ми його не сумуємо; дерев'яне оздоблення, яке замінює його, виглядає та відчувається приємно, і воно не накопичує олію від відбитків пальців із гнітючою швидкістю. Бездротове віддзеркалення смартфона є стандартним, незважаючи ні на що, і це те, що в будь-якому випадку хвилює більшість людей.
Перед нами AMG EQE коштує 110 150 доларів США, що трохи вище базової ціни в 108 050 доларів США, завдяки зарядному кабелю на 110 вольт за 250 доларів США, нічному пакету за 750 доларів США, який затемнює зовнішнє оздоблення, і пакету Acoustic Comfort за 1100 доларів США, який спрямований на пом’якшення. внутрішній шум. Як не дивно, ця цифра є досить вигідною, враховуючи, що AMG E63 S 4Matic+, який незабаром буде припинено, коштує на кілька тисяч доларів дорожче.
Незважаючи на таке відчуття, коли все кидається до стіни, щоб побачити, що застрягне, є неймовірно потужний автомобіль, який складається з основного потоку Mercedes-AMG EQE 2023 року. Він дуже швидкий, він може створювати багато шуму, і його весело крутити, не будучи збентеженим безладом під час щоденної їзди.
Наявність надзвичайної кількості вибору водія є певною проблемою для AMG, і вона лише поглиблюється, коли електрифікація набирає силу. На додаток до чотирьох стандартних режимів автомобіля, індивідуальний режим дозволяє вибрати один з чотирьох налаштувань трансмісії, трьох налаштувань підвіски та трьох рівнів електронного шуму — 36 різних комбінацій. І це на додаток до безлічі макетів екрана, сцен навколишнього освітлення, потужності регенерації гальмування, що завгодно. Як автомобіль AMG може відчувати себе чітко, якщо ви сідаєте в п’ять різних EQE, і всі вони дуже відрізняються один від одного?
Можливо, саме в цьому надлишку вибору майбутнє AMG. Нехай Аффальтербах встановлює лічильник, але кожен водій повинен заповнити конкретні примітки. Наразі, оскільки всі знаходять свою опору в цій епосі, що розвивається, цього буде достатньо.
Технічні характеристики Mercedes-AMG EQE 4Matic+
Тип автомобіля: передньо- та середньомоторний, повнопривідний, 5-місний, 4-дверний седан
ЦІНА
Базова/як перевірено: $108 050/$110 150
Опції: пакет Acoustic Comfort, $1100; Нічний пакет AMG, $750; Кабель для зарядки 110 В, 250 доларів
СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
Передній двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом
Середній двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом
Комбінована потужність: 677 к.с.
Комбінований крутний момент: 738 фунт-фут
Акумуляторна батарея: літій-іонна з рідинним охолодженням, 90,6 кВт-год.
Бортовий зарядний пристрій: 9,6 кВт,
піковий постійний струм Потужність заряду: 170 кВт
Коробки передач: прямий привід
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: багатоважільна/багатоважільна
гальма, передня/задня: 16,3-дюймовий вентильований диск/14,9-дюймовий вентильований диск
Шини: Pirelli P Zero PZ4 Elect PNCS
F: 265/40ZR-20 104W MO1
R: 295/35ZR- 20 105 Вт MO1
РОЗМІРИ
Колісна база: 122,8 дюймів
Довжина: 196,9 дюймів
Ширина: 75,0 дюймів
Висота: 58,8
дюймів Пасажирський об’єм: 104 фути 3
Об’єм багажника: 15 футів 3
Споряджена вага: 5547 фунтів