Седан Mercedes-AMG GT 2023 року поєднує в собі продуктивність і присутність так, як мало хто з чотиридверних автомобілів може. Механічно він заснований на універсалі E-класу, а не на спортивному автомобілі GT , але неважливо — він поводиться майже так само, як двомісний. Рядні шестициліндрові двигуни в моделях GT43 і GT53 мають багато м’язів, але моделі GT63 з подвійним турбонаддувом і двигуном V-8 є найкращими хижаками лінійки. Керування задовільно спортивне для такого великого автомобіля — і чудове в найагресивніших моделях.

Той факт, що ви можете взяти з собою трьох пасажирів під час своїх веселих поїздок, є додатковим плюсом. Незважаючи на потенціал продуктивності автомобіля, він не економить на розкоші; Інтер’єр гарно виготовлений із використанням вишуканих матеріалів і оснащений сучасними зручностями. Висота над головою заднього сидіння тут не така велика, як у седані E63, але низька лінія даху фастбека GT компенсує цей недолік більш екзотичним виглядом.
Моделі GT63 і GT63 S з двигуном V-8 повертаються у 2023 році після річної перерви. Ці високопродуктивні варіанти седана GT отримали ті ж оновлення стилю, що й моделі GT43 і GT53 минулого року. Крім того, топова модель GT63 S E-Performance приєднується до лінійки з колосальною гібридною силовою установкою потужністю 830 кінських сил.
Ми радимо вибрати GT53 середнього класу, який пропонує багато кінських сил і приємне водіння. Ми б додали пакет «Тепло і комфорт», який додає підігрів керма, підігрів передніх підлокітників і елементи швидкого нагріву для передніх сидінь. Пакет допомоги водієві також привабливий, оскільки він додає безліч технологій, включаючи адаптивний круїз-контроль, систему підтримки смуги руху та моніторинг сліпих зон. Знову ж таки, ми були спокушені 630-сильним GT63 S, коли ми востаннє його вели.

Під капотом як у GT43, так і в GT53 знаходиться потужний 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун із турбонаддувом, проміжним охолоджувачем, електричним нагнітачем і невеликим електродвигуном. З моменту зупинки електродвигун і нагнітач заповнюють короткий проміжок у подачі крутного моменту, перш ніж турбонаддув розкрутиться на повну потужність. 3,0-літровий двигун GT53, який має сукупну потужність 429 кінських сил, клацає шиєю щоразу, коли ви торкаєтеся педалі газу. У нашому тестуванні GT53, який має звичайну дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач, він розганявся до 60 миль/год за 4,1 секунди, а його спортивна підвіска забезпечувала рівне, чуйне проходження поворотів і рівні зчеплення, як у спортивних автомобілів. GT63 і GT63 S оснащені потужним 4,0-літровим V-8.
Це технологічний tour de force із змащенням у сухому картері, безпосереднім уприскуванням і двома турбокомпресорами, встановленими у його V. Його потужність становить 575 кінських сил у GT63 та розгортається до 630 кінських сил у GT63 S. Ці моделі також отримують подвійний двигун. зчеплення дев'ятиступінчаста автоматична коробка передач і пневмопідвіска. Під час нашого тестування GT63 S потрібно було лише 2,9 секунди, щоб досягти 60 миль/год. Це так само швидко, як
Porsche Panamera Turbo. Ще потужніша модель GT63 S E-Performance plug-in hybrid була підтверджена для 2023 року та використовує встановлений ззаду електромотор для підвищення комбінованої потужності до 830 к.с. Асфальт скрізь потрібно хвилюватися.
З такою надзвичайною продуктивністю не дивно, що седан
Mercedes-AMG GT відчуває спрагу, але його оцінки економії палива EPA не такі жахливі, як можна було очікувати. І GT43, і GT53 розраховані на 19/25 миль на галлон місто/шосе; модель GT53 показала 27 миль на галлон під час нашого тесту економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год . Рейтинги для моделей з подвійним турбонаддувом V-8 ще не опубліковані.

Хоча більша частина інтер’єру GT є спільною з іншим чотиридверним купе від
Mercedes, CLS, велика консоль між його сидіннями, здається, була витягнута зі спортивного автомобіля GT. Це трохи нав’язливо, але створює спортивне відчуття в кабіні. Загалом дизайн інтер’єру футуристичний і візуально захоплюючий, але до деяких його ергономіки доведеться звикнути. Це також чотиримісний автомобіль, який може бути проблемою для деяких сімей. Агресивно підсилені спортивні сидіння є стандартними та зручними, а товсте кермо з плоским дном, алюмінієва окантовка та панель цифрових приладів відповідають місії високопродуктивного седана. Якість збірки виняткова, а матеріали відповідають цінам
AMG. Це хетчбек, і задні сидіння купе GT складаються, щоб збільшити вантажний простір, якщо ви захочете, гм, візьміть кілька 2 на 4 у місцевих Lowe's. З його задніми сидіннями у використанні є 12,7 кубічних футів простору в задньому вантажному відсіку. Цього достатньо для більшості, алеPorsche Panamera пропонує більше.
На жаль, інформаційно-розважальна система AMG, незважаючи на вражаючі можливості, є складною і може викликати розчарування у використанні. З іншого боку, його 12,3-дюймовий екран є масивним, а інтеграція Apple CarPlay є стандартною, а також бездротова зарядка телефону та навігація. На борту доступний Wi-Fi разом із центральним сенсорним дисплеєм на задньому сидінні. У зоні переднього сидіння є три порти USB, а ззаду є ще два.