Давайте звузимо це до гіперкарів – тому ми матимемо обмежений діапазон варіантів. Те, чим був Countach для покоління редукторів півстоліття тому, зараз є такі, як Koenigsegg, GMA, Rimac, Bugatti, Hennessey, Porsche, Ferrari та Mercedes.
Або, якщо ми хочемо бути пуристами, подумайте про оригінальний гіперкар. Не Bugatti Veyron – надто сучасний. Не Jaguar XJ220 – ще в нашому житті. Пройдіть глибше, і коли досягнете 300SL, зупиніться. Ви дійшли до витоків «гіпер» ажіотажу — Mercedes-Benz сім десятиліть минулого.
З роками німкомпанія випустила незліченну кількість культових моделей, але легендарних, лише кілька. Але коли вони зробили – чоловіче, вони взяли всіх штурмом! Включно з Valhalla-aura Nürburgring – пам’ятаєте, хто там нинішній рекордсмен?
Це єдиний, єдиний, Єдиний. AMG One, гіперкар Срібних стріл. Природно, це відповідає картині, яку ми уявляли на початку цієї історії – найвищий вияв «чудовості» від внутрішньої дитини в кожному з нас. Отже, якби у вас був один Один, що б ви з ним зробили?
Їх було виготовлено лише 275 штук, тому вони досить рідкісні, а коштуючи 2,72 мільйона доларів за штуку, вони також досить дорогі. Але що якщо? Що ж, варіанти полягають у тому, щоб або змагатися зі зіркою його носа (незважаючи на всі наслідки), тримати його в безпечній гавані для майбутніх прибутків, або використовувати його як автомобіль, яким він, зрештою, є.
Припустимо, третій варіант демонструє розумну частку пристойності. У такому випадку ви
Варіанти варіюються від зберігання з клімат-контролем, запланованих сеансів водіння за прогнозом погоди та обслуговування причепів на трек і назад до переїзду на приватний острів із сприятливим кліматом, щоб захистити автомобіль від стихії.
Або загорніть його в PPF (захисну плівку для фарби), щоб насолоджуватися Mercedes-AMG із зображенням акули будь-коли, де (розумно) можливо, без відшарування фарби. Це звичайна практика для автозалежних одягати покриття з невидимого пластику на свої улюблені транспортні засоби.
Однак один із цих редукторів живе мрією, згаданою вище, і має AMG One, який він надіслав прямо з дилерського центру до магазину PPF, навіть не замислюючись.
Не будь-якому підприємству, що встановлює PPF, а веселим автомобільним ельфам Topaz Detailing в Англії – One є прикладом, доставленим у Великій Британії. Це змушує нас задуматися, чи має цей хтось міцні зв’язки з автовиробником, особливо з Формули-1. Але ми тут не для того, щоб міркувати про конкретного семиразового чемпіона світу Формули-1, тому давайте зосередимося на автомобілі.
Те, як Topaz наносить PPF, відрізняється тим, що вони не просто беруть рулон плівки, кидають її на автомобіль, приклеюють, і все. Речі трохи складніші. Процес, пояснений у відео нижче, починається зі створення шаблонів для кожної панелі.
Цей етап може зайняти багато часу, оскільки PPF встановлюється, перевіряється, вимірюється та регулюється. Процес починається заново, поки тонкий пластиковий лист не стане непомітним на кузові автомобіля. І всередині також — у кабіні цього гіперкара Mercedes вартістю багато мільйонів доларів не для американського ринку є незліченна кількість поверхонь, схильних до подряпин.
Крім того, Topaz самостійно розробляє шаблони та поєднує їх з VIN кожного автомобіля для використання в майбутньому. У випадку, якщо частина або все покриття PPF потребує заміни (незалежно від того, чи поширюється десятирічна гарантія чи ні), точний шаблон буде використовуватися для створення ідеальної відповідності кожного разу.
Частина дизайну є комерційною таємницею компанії, тому вона зберігається поза межами досяжності цікавого об’єктива камери. Тим не менш, судячи з того, які проекти Topaz завершує (запланований PUN), вони користуються великим попитом. Крім One, магазин зайнятий виготовленням пластикового плащу на Aston Martin Valkyrie та його Vulcan, призначеному лише для треків. Мені потрібно сказати більше?
І AMG One отримує всю здобич торгівлі – врешті-решт, як показали деталі, власник любить їздити на своїх автомобілях. Ця чудова гусенична ракета для доріг у «Срібній стрілі» незабаром почне діяти.
Наче «звичайний» One (якщо таку річ можна класифікувати як звичайний) не був достатньо складним, ліврея цього конкретного автомобіля неймовірно складна. Пакет стилю STAR motorsport – з усіма трикутними зірками на кузові – нелегко виправити, якщо подряпина чи скол пошкодили бездоганне фарбування.
Звичайно, завжди є можливість відправити його назад до Mercedes для свіжого шару фарби, але це дуже дорога пригода. PPF є найзручнішим із варіантів – потрібні години, щоб нанести нову упаковку на автомобіль (за умови, що шаблон VIN вже існує).