Цілком можливо навчити слона танцювати; справжня хитрість полягає в тому, щоб змусити цього захотіти. Не те, щоб ми порівнювали Mercedes-AMG S63 E Performance 2024 року з найбільшим і найсильнішим у світі мандрівним ссавцем, але оскільки вага автомобіля становить приблизно 5500 фунтів, довжина 17,5 футів і потужність майже 800 кінських сил, певний подібність незаперечна. Сатинована фарба Selenite Grey Magno для нашого зразка автомобіля лише заохочує аналогію.

Mercedes-AMG S63 E Performance photo

На щастя, AMG кидає виклик законам фізики протягом десятиліть, починаючи з оригінального Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 "Red Pig" у 1970-х роках. Але навіть найсильніші види потребують еволюції; для S63 E Performance це означає додавання електродвигуна та батареї F1 до 4,0-літрового двигуна V-8 з подвійним турбонаддувом S63 потужністю 603 к.с. Разом вони гарні для заявленої потужності в 791 кінську силу.




AMG чітко дає зрозуміти, що гібридна силова установка S63 зосереджена «менше на електричному запасі ходу, а більше на найкращій у своєму класі продуктивності». Доречно, S63 E Performance розміщує електродвигун потужністю 188 к.с. на задній осі та об’єднує двошвидкісну коробку передач і задній диференціал з електронним керуванням обмеженого тертя. Це дозволяє забезпечити загальну потужність V-8 та електродвигуна одночасно. Автомобіль запускається лише в режимі EV, і ми оцінюємо, що запас ходу лише на електриці має складати близько 20 миль на швидкості до 87 миль/год.

Гібридна система Mercedes-AMG S63 E Performance 2024, отримана від F1




Щоб S63 рухався граціозно, потрібна досить складна хореографія. Ризикуючи спрощенням, система, яку називають «гібридом P3», забезпечує миттєвий крутний момент з місця для швидшого запуску та, якщо керувати делікатно, більш плавного руху по місту. У разі пробуксовки коліс на задній осі система повного приводу AMG Performance 4Matic+ виконує двоступеневе перемикання й спрямовує вихідний сигнал на передні колеса за допомогою блоку зчеплення з електронним керуванням. Так само 4Matic+ забезпечує повний привід, коли S63 працює лише від електродвигуна.

Mercedes-AMG S63 E Performance

Акумулятор ємністю 10,5 кВт-год, розроблений спільно з британським виробником двигунів Формули-1 High Performance Powertrains (HPP), використовує літій-іонну систему накопичення енергії, отриману від блоків, які використовуються в гібридних гоночних автомобілях Формули-1 команди Mercedes-AMG Petronas F1. Порівняно легкий і компактний, він може витримувати навантаження та нагрівання під час повторюваних швидких циклів розряду та перезаряджання, зберігаючи при цьому високий струм завдяки вдосконаленому контуру охолодження. Система охолодження, розроблена для підтримки оптимальної температури батареї на рівні 113 градусів за Фаренгейтом, забезпечує циркуляцію рідини навколо всіх 1200 елементів перед тим, як потрапити у вбудований теплообмінник, прикріплений безпосередньо до батареї, а потім до іншого обмінника в передній частині автомобіля.




Доступні чотири рівні вбудованої регенерації, починаючи від майже вільного обертання рівня 0 до майже однієї педалі водіння рівня 3, який може повертати понад 90 кіловат енергії до батареї, залежно від умов руху. Ми виявили, що Рівень 2 є квитком для комфортного круїзу, а Рівень 0 — правильним вибором для вузьких звивистих доріг гір Санта-Моніки. Цікаво, що AMG стверджує, що єдиний спосіб зарядити батарею на 100 відсотків — це бортовий зарядний пристрій змінного струму потужністю 3,7 кВт. Знову ж таки, батарея оптимізована для швидкої подачі енергії, а не для рекордно економічного використання, і алгоритми регенерації враховують це та довговічність батареї.

Водіння S63




Хоча гібридна система звучить трохи складно і лякаюче, будь-які побоювання щодо її життєздатності зникають після короткого перебування за кермом. Різні елементи непомітно з’єднуються завдяки ретельному калібруванню програмного забезпечення, а також унікальній природі електродвигуна та його здатності забезпечувати миттєвий крутний момент безпосередньо на задню вісь. Незалежно від того, мандрували ми шосе Тихоокеанського узбережжя чи мандрували гірськими дорогами вище, силовий агрегат залишається рішучим без жодних слабких місць чи незграбних передач. Такий, як потужний електромобіль, потужний поштовх доступний майже на будь-якій швидкості, але в S63 він супроводжується справжньою високопродуктивною вихлопною системою V-8, налаштованою трохи менше, ніж у режимах Sport і Sport+.

Mercedes-AMG S63 E Performance interior

Ви вмикаєте режим Launch, вибираючи режим водіння Sport+, рішуче натискаючи на гальмо та натискаючи на педаль газу; відступіть від гальма, і S63 зрушить з місця з безперервним вибухом прискорення, яке кидає виклик вазі автомобіля. Mercedes-AMG розганяється до 100 км/год лише за 3,2 секунди. Зверніть увагу, що седан S63 2018 року розганявся до 60 миль на годину за 3,4 секунди; під час тестування цієї моделі нам вдалося знизити цю оцінку на три десятих, що дає нам підстави вважати, що реальний час менше 3,0 секунди цілком можливий для моделі 2024 року.




Залишайтеся на дросельній заслінці, і двошвидкісна трансмісія електродвигуна на задній осі непомітно перемикається на другу передачу на швидкості 87 миль/год, а електродвигун обертається приблизно на 13 500 об/хв перед перемиканням передач. Ці два співвідношення відіграють важливу роль в оптимізації максимального крутного моменту для низьких і високих швидкостей. Незважаючи на те, що максимальний крутний момент двигуна доступний на холостому ходу, згідно з AMG, він зменшується на вищих обертах. Максимальна швидкість обмежена електронікою 155 миль/год.

Розташування електричного приводу над задньою віссю має принести дивіденди у формі розподілу ваги спереду назад. У поєднанні зі стандартними адаптивними пневматичними пружинами, поворотом задніх коліс до 2,5 градусів і активними стабілізаторами поперечної стійкості спереду та ззаду, ця технологія, здавалося б, зменшує слід великого седана, заохочуючи вас підрізати килимок, коли настрій вражає. Миттєвий крутний момент електромотора допомагає S63 повертатися з поворотів із відчутними результатами.

Mercedes-AMG S63 E Performance 2024 дизайн




Стилістично S63 дотримується консервативної сторони. Примітним є відсутність зіркового орнаменту Mercedes на капоті, заміненого плоскою сріблясто-чорною емблемою капота AMG. Також є решітка радіатора, характерна для AMG, і деякі зміни в панелі. Ззаду можна знайти трапецієподібні вихлопні труби та задній дифузор. 21-дюймові колеса є специфічними для S63. Але в цілому він скоріше виглядає як чистий, респектабельний седан, ніж як кричущий екстраверт.

Інтер’єр включає в себе звичайну розкіш S-класу, що передається через лінзу AMG. Це означає безмежно зручні сидіння в усіх чотирьох положеннях, індивідуальну оббивку та шви ексклюзивних кольорів, а також необхідні тиснені емблеми AMG, які нагадують пасажирам про те, що ви витратили великі гроші.




Ми вважаємо відносно консервативний екран інформаційно-розважальної системи стильним і освіжаючим відривом від недавньої хвилі великих екранів і перевантаження інформацією. Елегантно інтегрований у центральний водоспад над консоллю, він читабельний і легкодоступний. У поєднанні з чудовим проекційним дисплеєм водій має більш ніж достатньо доступних даних для безпечного використання. Хоча MB Hyperscreen здається доречним для найбільших електрифікованих моделей EQ бренду, його відсутність тут допомагає зберегти чистоту цього автомобіля.

З седаном Mercedes-AMG EQS, який обслуговує ринок розкішних електромобілів, що розвивається, і традиційним S-класом , який має ту саму заможну демографію, що й завжди, AMG S63 E Performance потрапляє в крихітну, але прибуткову нішу. Audi S8 , BMW 8-series Gran Coupe і BMW Alpina B7 пропонують дещо подібні варіанти спортивних чотиридверних наземних яхт, але тільки Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid може зрівнятися з передовою та ефективною системою «одна фут-в-» S63. гібридна трансмісія минулого, єдина в майбутньому. Крім того, заднє сидіння S-класу залишається еталоном сегменту. Найкраще те, що S63 буде танцювати всю ніч, коли підійде настрій.




Технічні характеристики 2024 Mercedes-AMG S63 E Performance

Тип автомобіля: передній двигун, задній двигун, повний привід, 4 або 5 пасажирів, 4-дверний седан

ЦІНА ( C/D EST)
База: $190 000

МОТОР
з подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC 32-клапанний 4,0-літровий V-8, 603 к.с., 664 фунт-фут + двигун змінного струму, 188 к.с., 236 фунт-фут (комбінована потужність: 791 к.с., 1055 фунт-фут; 10,5 кВт·год літій-іонний акумулятор; бортовий зарядний пристрій 3,7 кВт)
Коробки передач, передня/задня: 9-ступінчаста автоматична/2-ступінчаста автоматична




РОЗМІРИ
Колісна база: 126,6 дюймів
Довжина: 210,1 дюймів
Ширина: 75,6 дюймів
Висота: 59,6 дюймів
Об’єм багажника: 11 футів 3
Споряджена вага ( C/D est): 5500 фунтів

ПРОДУКТИВНІСТЬ ( C/D EST)
60 миль/год: 2,8 с
100 миль/год: 7,1 с
1/4 милі: 10,9 с
Максимальна швидкість: 155 миль/год