Mercedes суперечливо замінив двигун V-8 AMG C63 2024 року на гібридний чотирициліндровий двигун, що підключається до електромережі, що викликало занепокоєння серед шанувальників AMG, що інші потужні Mercedes можуть постраждати від подібного зменшення. Але не бійтеся, адже новий Mercedes-AMG S63 E Performance 2023 року зберігає свій 4,0-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом, додавши синхронний електродвигун з постійним збудженням, який видає величезну потужність 791 к.с. і крутний момент 1055 фунт-фут.
Вся ця потужність розганяє гігантський седан до 60 миль на годину за заявлені 3,2 секунди, а максимальна швидкість — 180 миль на годину, обмежена електронікою. Двигун V-8 видає 603 к.с. і 664 фунт-фут сам по собі, що подається через дев'ятиступінчасту автоматичну коробку передач. Налаштування гарячого V з турбокомпресорами, розташованими між циліндричними блоками, стверджує, що покращує чуйність. V-8 також має ремінний стартер-генератор, який інтегрований у 400-вольтову електричну систему.
Електродвигун, тим часом, встановлений на задній осі та працює в парі з двошвидкісною трансмісією та заднім диференціалом підвищеного тертя з електронним керуванням. Друга передача вмикається приблизно на 87 миль/год, коли електромотор досягає максимальної швидкості 13 500 об/хв, повертаючи двигун назад до низьких обертів, де він досягає максимального крутного моменту. Електродвигун може розвивати 188 к.с. за 10 секунд або безперервно 94 к.с. У той час як газові та електричні силові агрегати використовують окремі трансмісії, система повного приводу дозволяє передавати потужність електронного двигуна також на передні колеса, щоб S63 міг працювати як повнопривідний EV.
Акумуляторна батарея розташована над задньою віссю і має ємність 13,1 кВт-год, що забезпечує запас ходу близько 20 миль. Mercedes каже, що розміщення двигуна та батареї на задній осі покращує розподіл ваги та керованість.
S63 пропонує чотири рівні регенерації — найнижчий дозволяє рух накатом, тоді як найвищий дозволяє керувати однією педаллю та може повернути до 90 кВт назад в акумулятор. Зарядка батареї здійснюється бортовим зарядним пристроєм змінного струму потужністю 3,7 кВт, але Mercedes не навів приблизний час зарядки.
Новий S63 має сім режимів водіння. Автомобіль заводиться безшумно в електричному режимі, хоча звук запуску, «характерний для AMG», відтворює внутрішні динаміки, а S63 використовує виключно електричну енергію зі швидкістю до 87 миль/год. AMG також відтворює низькочастотний звук через зовнішні динаміки на швидкості до 29 миль/год, щоб попередити пішоходів про присутність баржі. Коли заряд батареї стає низьким, автомобіль перемикається в режим Comfort, який збалансовує дві силові системи для плавного водіння. Параметр Battery Hold підтримує залишок заряду, тоді як Sport і Sport+ віддають перевагу потужності електромотора для енергійної їзди. Налаштування Slippery вирівнює криву крутного моменту та запобігає їзді лише на електриці, тоді як Individual дозволяє водієві налаштувати налаштування.
Завдяки пневматичним пружинам і адаптивним амортизаторам система підвіски AMG Ride Control+ дозволяє S63 перетворюватися зі спокійного крейсера на спортивний седан залежно від режиму руху. S63 також опускається на 0,4 дюйма, коли він перевищує 75 миль/год, і має активну стабілізацію крену завдяки стабілізаторам поперечної стійкості з електромеханічним керуванням, які можна розділити навпіл, щоб справлятися з різними нерівностями дороги з обох боків автомобіля. Стандартне рульове керування задніми колесами робить S63 спритнішим у вузьких місцях і стабільнішим під час поворотів на високій швидкості.
S63 не дуже відрізняється від звичайного S-класу , але має нову решітку радіатора з вертикальними планками та передній бампер із більшими повітрозабірниками. S63 їздить на 21-дюймових колесах, а задня частина містить чотири трапецієподібні вихлопні труби, що містять дифузор. Салон належно багатий і розкішний для S-класу, зі спеціальною оббивкою AMG, швами, сидіннями та кермом. Інформаційно-розважальна система також отримала спеціальні AMG та гібридні дисплеї.
Mercedes ще не розголошує інформацію про ціни на S63 E Performance. Попереднє покоління седана S63 коштувало 152 595 доларів, майже на 60 000 доларів більше, ніж базовий S-клас на той час. Оскільки ціна поточного S500 починається від 115 550 доларів, ми очікуємо, що S63 досягне позначки в 170 000 доларів. Подробиці про ціни та доступність з’являться пізніше, але S63 має надійти десь у 2023 році.