416-сильний GLC43 оснащений чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом і 48-вольтовою гібридною системою, а гібридний GLC63 SE Performance підвищує коефіцієнт швидкісного божевілля, додавши електродвигун і бортову батарею, щоб збільшити потужність до 671 поні. Обидві моделі мають більш агресивні стилістичні елементи та вишуканіше оформлення салону, ніж стандартний GLC300 під брендом Benz.на яких вони базуються. Mercedes-AMG вдосконалив систему підвіски та додав обладнання для швидкого ходу, щоб переконатися, що його компактний позашляховик може змагатися з такими конкурентами, як Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio , BMW X3 M і Porsche Macan GTS .
Що нового у 2025 році?
GLC63 повертається у 2025 році, цього разу у версії SE Performance. Незважаючи на те, що під капотом ви знайдете невеликий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, GLC63 має потужність 671 к.с. завдяки електродвигуну та акумуляторній батареї, які працюють разом із газовим двигуном. Mercedes-AMG ще не оприлюднив усі специфікації, але GLC63 SE Performance також забезпечить деякий запас ходу на повністю електричному ходу, коли ви шукаєте спокійну поїздку, не спалюючи преміальний бензин у баку позашляховика.
Хоча ми ще не їздили на ньому, наші гроші йдуть на модель GLC63 SE Performance. Його перевага в потужності над GLC43 величезна, і він точно вразить на драг-стрипі. Крім того, це єдиний, який має повністю електричний запас ходу.
Двигун, трансмісія та продуктивність Mercedes-AMG GLC-Class
З 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 416 к.с. під капотом GLC43 повинен забезпечувати помітний удар у штани, ніж стандартний GLC300 під маркою Benz, який становить лише 255 поні. Під час нашого тестування GLC300 розігнався до 60 миль/год за 5,6 секунди, тож уявіть, наскільки швидко це буде з 162 кінськими силами більше. Двигун 43 використовує гібридну систему на 48 вольт і стандартно поставляється з повним приводом і дев'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач. Найпопулярніша модель GLC63 SE Performance підсилює тепло за допомогою електрифікації.
Mercedes-AMG додав електродвигун, щоб збільшити вихідну потужність до 671 кінських сил і 752 фунт-фут крутного моменту, і компанія каже, що GLC63 може розганятися до 60 миль на годину всього за 3,4 секунди. Як і модель 43, 63 також поставляється в стандартній комплектації з повним приводом і дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач. Система адаптивної підвіски є стандартною для обох моделей, але ми ще не мали можливості оцінити керованість нового AMG GLC. Коли ми це зробимо, ми оновимо цю історію драйвовими враженнями.
Радіус дії, зарядка та час роботи акумулятора Mercedes-AMG GLC-Class
Mercedes-AMG не опублікувала оцінку запасу ходу для бортової батареї GLC63 SE Performance, але ми знаємо, що вона запропонує певну. Ми очікуємо принаймні 20 миль або близько того на електриці, чого має бути достатньо для швидких поїздок містом. Коли ми дізнаємося більше, ми оновимо цю історію подробицями.
Інтер'єр, комфорт і вантаж Mercedes-AMG GLC-Class
Якщо ви були всередині GLC під маркою Benz, версія AMG здасться вам досить знайомою. Він має той самий сучасний дизайн, включаючи вентиляційні отвори в стилі арт-деко, але він замінив смугасту дерев’яну панель приладів звичайної версії на велику частину глянцевого вуглецевого волокна. Набір додаткових спортивних передніх сидінь пропонує більше опори, ніж GLC300, і краще утримує вас на місці під час агресивних поворотів. Як і інші моделі Mercedes, GLC-клас може бути оснащений безліччю розкішних функцій, включаючи панорамний люк, підсвічування порогів, вентильовані сидіння, підігрів керма та шкіряну оббивку.
Інформаційно-розважальна система та підключення Mercedes-AMG GLC-Class
Усі моделі оснащені 12,3-дюймовим цифровим дисплеєм і 11,9-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи. Інформаційно-розважальний інтерфейс може розпізнавати голосові команди та має стандартні бездротові функції Apple CarPlay і Android Auto. Інші помітні додаткові функції включають проекційний дисплей і преміальну стереосистему Burmester. Немає ні фізичних кнопок для системи HVAC, ні регулятора гучності звуку; системами керується через сенсорний екран, що, на нашу думку, є кроком назад у зручності користувача.