З новим CLE53 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG вдосконалює свій портфель продуктів і переосмислює сегмент продуктивних купе початкового рівня. Спортивна, елегантна дводверна модель поєднує в собі найкраще з двох світів: маневреність і спортивність C-класу з простором і статусом E-класу. 3,0-літровий шестициліндровий рядний двигун з подвійним наддувом через турбокомпресор вихлопних газів і додатковий електричний компресор був ґрунтовно модифікований і тепер видає 330 кВт (449 к.с.). Він забезпечує максимальний крутний момент 560 Нм (з наддувом 600 Нм протягом 12 секунд). Вбудований стартер-генератор короткочасно видає додаткові 17 кВт (23 к.с.) потужності та 205 Нм крутного моменту. Він також живить 48-вольтну бортову електричну систему. Серед інших технічних особливостей нової моделі — коробка передач AMG SPEEDSHIFT TCT 9G і повний привід AMG Performance 4MATIC+.
Типовими візуальними ознаками купе є довгий капот, вбудований у передню частину з двома потужними куполами. Про це також свідчить сильно скошене лобове скло та витягнутий дах, що нахиляється до задньої частини. Пасажирська камера, розташована далеко позаду, веде до спортивної короткої задньої частини через заднє скло, яке також плоске.
Поступово нахилена вперед передня частина («акулячий ніс») у поєднанні з капотом точної форми забезпечує спортивний і елегантний вигляд. Специфічна AMG-подібна решітка радіатора та плоскі, різко зрізані повністю світлодіодні фари створюють особливо сильне враження. Фари DIGITAL LIGHT з функцією проекції та без неї доступні як додаткове обладнання. Вони мають еліпси денних ходових вогнів і синє освітлення в основі фар, що підсилює динамічний вигляд.
Ефектний передній фартух піднятий у середній частині у формі А («A-крило»). Це забезпечує великий повітрозабірник для високого потоку повітря. Це також стосується зовнішніх повітрозабірників з двома поперечними планками. Виразні фігурні краї структурують вид збоку. Розширені передні та задні крила, широка колія (плюс 58 міліметрів спереду, плюс 75 міліметрів ззаду порівняно з моделлю Mercedes-Benz) і 19-дюймові колеса надають новому AMG Coupé потужного вигляду. В якості опції доступні 20-дюймові колеса.
М'язиста задня частина характеризується плавними поверхнями, плавними переходами та двокомпонентними світлодіодними фарами з тривимірними світловими корпусами. Задні ліхтарі з’єднані між собою темно-червоним елементом дизайну. Він підкреслює ширину задньої частини. Основними елементами є круглі подвійні накладки вихлопної труби, які гармонійно вписані в задній фартух. Їх дизайн у бічній зоні за колісними арками покращує аеродинаміку: кращий потік повітря навколо колісних арок. Спойлер на кришці багажника пофарбований у колір автомобіля, але також доступний у чорному кольорі як частина пакету стилю AMG.
Опціональний пакет AMG Optics розставляє ще більш спортивні акценти. Він включає в себе додаткові накладки на передньому і задньому бамперах, більш виражену губу спойлера на кришці багажника і панель дифузора між накладками вихлопної труби. Для подальшої індивідуалізації доступні два пакети AMG Night і AMG Carbon.
Інтер'єр з автономним обладнанням і специфічними дисплеями
Інтер’єр зустрічає пасажирів унікальним обладнанням, ексклюзивними матеріалами та інформаційно-розважальною системою MBUX останнього покоління. Привертають увагу окремо стоячий 12,3-дюймовий повністю цифровий дисплей водія, 11,9-дюймовий орієнтований на водія центральний дисплей у зручному для користувача портретному форматі та динамічне навколишнє освітлення з 64 кольорами. За бажанням він швидко простягається від центральної консолі до зовнішніх вентиляційних отворів. У кожних дверях смужка світла проходить уздовж контурних ліній підлокітника та лінії пояса до задньої частини.
Ще одна родзинка — цілісні сидіння зі штучної шкіри ARTICO/чорної мікрофібри MICROCUT зі специфічною графікою AMG і червоною контрастною строчкою. Вони поєднують в собі спортивність з потужною бічною підтримкою. Інші особливості інтер’єру включають червоні ремені безпеки та глянцеву вуглецеву накладку. Численні оббивки зі шкіри та шкіри Nappa доступні за запитом. При виборі шкіри Nappa герб AMG вибитий на передніх підголівниках.
Сидіння AMG Performance доступне як опція. Його особливо характеризують більш виражені валики сидінь, які забезпечують ще кращу бічну підтримку. Вертикальні отвори додають візуальні акценти, а також економлять вагу та забезпечують кращу вентиляцію спини. Коли вони оснащені шкірою Nappa, вони також підкреслені контрастним кольором.
Ефективне рульове колесо AMG у дизайні з подвійними спицями
Стандартне рульове колесо AMG Performance з плоским дном у дизайні з подвійними спицями та вбудованими кнопками забезпечує високий рівень щоденного використання. Круглі кнопки на кермі AMG вражають своїми блискучими дисплеями та інтуїтивно зрозумілою логікою керування. Тут можна керувати важливими функціями водіння та всіма програмами водіння.
За допомогою дисплея водія клієнт може перемикатися між стилями відображення «Classic», «Sport» і ексклюзивним AMG «Supersport». Режим «Supersport» особливо вражає центральним круглим тахометром і перспективно оформленими горизонтальними дисплеями, які розташовані ліворуч і праворуч від тахометра та створюють просторове враження глибини. Водій може використовувати меню AMG для доступу до різних спеціальних дисплеїв, таких як дані двигуна, індикатор передачі, розминка, налаштування, G-метр і таймер перегонів. Центральний дисплей також підкреслює динамічну орієнтацію за допомогою окремих дисплеїв AMG, таких як візуалізація програм водіння або телеметричних даних.
Рядний шестициліндровий з вбудованим стартер-генератором і електричним додатковим компресором
У новому CLE53 4MATIC+ використовується повністю оновлена версія 3,0-літрового рядного шестициліндрового турбодвигуна M256. Оновлене покоління високопродуктивного двигуна, тепер відомого як M256M, вражає, перш за все, оптимізованими камерами згоряння з переробленими впускними та випускними каналами, новими поршневими кільцями, оптимізованим упорскуванням і новим турбокомпресором вихлопних газів. У поєднанні з новим електричним додатковим компресором це забезпечує збільшення тиску наддуву на 0,4 бар до 1,5 бар і, таким чином, вищий крутний момент 560 Нм у безперервній роботі та 600 Нм у режимі наддуву протягом до 12 секунд.
Однак важливішим за абсолютний крутний момент є його наявність і загальна реакція двигуна. За це відповідає вдосконалений електричний додатковий компресор. Тепер він може працювати майже безперервно протягом більш тривалого періоду часу. Водії відчувають це особливо на середніх швидкостях. Це означало, що турбокомпресор вихлопних газів можна було збільшити для підвищення максимальної продуктивності.
У той же час клієнти виграють від підвищення ефективності агрегату. Це було значно покращено, особливо в режимі повного навантаження. Новий інтегрований стартер-генератор (ISG) другого покоління також сприяє підвищенню ефективності. Тепер це інтегровано в корпус дзвона коробки передач. Будучи центральним компонентом 48-вольтової електричної системи, він не тільки функціонує як електричний генератор, але й виконує гібридні функції. До них входить короткочасне прискорення потужності 17 кВт (23 к.с.) і крутного моменту 205 Нм, рекуперація, переміщення точки навантаження, парусний рух і майже непомітний перезапуск двигуна під час функції старт-стоп.
Електронно обмежена максимальна швидкість 250 км/год може бути збільшена до 270 км/год за допомогою додаткового пакету AMG Driver's Package. Високоефективна гальмівна система AMG адаптована до потужності та продуктивності CLE53 Coupé: на передній осі використовуються перфоровані диски з внутрішньою вентиляцією розміром 370 x 36 мм із фіксованими чотирипоршневими супортами та написом AMG, а також диски з внутрішньою вентиляцією. використовується на задній осі розміром 360 x 26 мм з однопоршневими плаваючими супортами.
Адаптований час перемикання, висока ефективність: трансмісія AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
3,0-літровий рядний двигун працює в поєднанні з коробкою передач AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, яка вражає адаптованим часом перемикання передач, швидкою реакцією, функцією подвійного розмикання зчеплення та кількома перемиканнями вниз. Перемикання на підвищену або знижену передачу реалізується негайно.
Трансмісія працює дуже спонтанно, особливо в програмі водіння «Спорт+» і в ручному режимі. Доступні динамічні маневри прискорення та коригований час перемикання передач, а також стиль водіння, що економить паливо, залежно від вибраної програми водіння. Трансмісію AMG SPEEDSHIFT TCT 9G можна перемикати вручну за допомогою оцинкованих перемикачів, розташованих ліворуч і праворуч за ободом керма.
Характеристики у вас під рукою: AMG DYNAMIC SELECT
Завдяки п’яти програмам водіння AMG DYNAMIC SELECT «Slippery», «Comfort», «Sport», «Sport+» і «Individual» одним дотиком пальця можна керувати характеристиками нових 53 моделей. Диференціація варіюється від ефективного та комфортного до дуже спортивного. Змінюються такі важливі параметри, як реакція двигуна, трансмісії, шасі та рульового керування. Незалежно від програм водіння AMG DYNAMIC SELECT, водій може перемикатися безпосередньо в ручний режим за допомогою кнопки «M», щоб перемикати передачі виключно за допомогою пелюсткових перемикачів на кермі. Рівень підвіски також можна вибрати окремо, якщо необхідно.
Система контролю динаміки AMG DYNAMICS інтегрована в програми водіння AMG DYNAMIC SELECT. На рівнях «Basic», «Advanced» і «Pro», наприклад, він впливає на стратегії керування ESP® (електронна програма стабілізації) або повний привід. На основі дій водія та даних датчиків інтелектуальна система попереднього керування передбачає бажану поведінку автомобіля. Діапазон поширюється від надзвичайно стабільного до високодинамічного, для більш комфортного або особливо спортивного водіння. Функції AMG DYNAMICS також можна вибрати безпосередньо за допомогою кнопок на кермі AMG. Як модифіковані характеристики автомобіля, так і широкі варіанти обладнання забезпечують широкий спектр спортивності, елегантності та стилю життя, залежно від індивідуальних вимог клієнта.
Повністю змінний повний привід AMG Performance 4MATIC+ у стандартній комплектації
Повністю змінний повний привід AMG Performance 4MATIC+ поєднує оптимальне зчеплення для динамічного задоволення від водіння з високим рівнем безпеки водіння за будь-яких умов: на сухих дорогах, а також на мокрих або слизьких поверхнях. Перехід від заднього до повного приводу і навпаки відбувається безперервно, оскільки інтелектуальне керування інтегровано у всю архітектуру системи автомобіля. Розподіл сил застосовується диференційовано.
При помірній їзді і в ситуаціях, коли повний привід не потрібен, передня вісь повністю від’єднується. Це підвищує ефективність. Починаючи з налаштувань ESP Sport, поведінка водіння більш зосереджена на задньому ході. А в режимі дріфту новий AMG CLE Coupé запрограмований як задньопривідний автомобіль у всьому діапазоні швидкостей.
Незалежна підвіска AMG RIDE CONTROL для високої динаміки руху
Шасі AMG RIDE CONTROL, розроблене в Аффальтербаху, використовується для більшої маневреності, нейтральнішої поведінки на поворотах і кращого зчеплення. Сталева підвіска з особливо спортивним пружинним амортизатором і адаптивним регулюванням амортизації поєднує чудову динаміку водіння з високим рівнем комфорту. Амортизація кожного колеса адаптується до поточної дорожньої ситуації та дорожніх умов. Це відбувається швидко й точно за допомогою окремих клапанів для напрямків натягу та стиснення в амортизаторах. Крім того, криву характеристики амортизації можна попередньо вибрати на трьох рівнях: «Комфорт», «Спорт» і «Спорт+», що дозволяє помітно розрізнити високий комфорт на довгих дистанціях і спортивну динаміку водіння.
Триступеневе рульове управління AMG, чутливе до швидкості, і стандартне рульове керування задньою віссю
Компонування рульового керування також сприяє підвищенню динаміки та комфорту. CLE53 4MATIC+ Coupé має триступеневе керування параметрами AMG, яке адаптується до вибраної програми водіння. Під час маневрування та паркування потрібно порівняно невелике зусилля. На вищих швидкостях водій отримує ще більше зворотного зв’язку через адаптовану характеристику рульового керування, особливо в налаштуваннях підвіски «Sport» і «Sport+».
Стандартне рульове керування задньою віссю працює з максимальним кутом повороту 2,5 градуса. До цього ступеня задні колеса обертаються в протилежному напрямку до передніх коліс на швидкості до 100 км/год (варіюється залежно від налаштування AMG DYNAMICS). Це призводить до фактичного скорочення колісної бази та значно більшої маневреності в поворотах, меншої роботи з кермуванням і кращої маневреності. Це означає, що радіус розвороту помітно зменшується під час повороту або паркування. На швидкості понад 100 км/год (варіюється залежно від налаштування AMG DYNAMICS) задні колеса повертаються паралельно переднім колесам – максимум на 0,7 градуса. Віртуальне подовження колісної бази позитивно впливає на стійкість водіння: воно швидше нарощує бічні зусилля при зміні напрямку, що дозволяє транспортному засобу більш безпосередньо реагувати на команди керма. Поведінка керування задньою віссю залежить від вибраної програми руху AMG DYNAMIC SELECT.
Пакет AMG DYNAMIC PLUS
Для ще більшого емоційного враження від водіння опціональний пакет AMG DYNAMIC PLUS включає особливо спортивні деталі обладнання. Одним із основних моментів є програма водіння RACE із режимом Drift. Кермо AMG Performance з мікрофібри MICROCUT має кнопки на кермі для швидкого керування програмами водіння та іншими налаштуваннями динаміки водіння. Пофарбовані в червоний колір гальмівні супорти з написом AMG на передній і задній осі візуально підкреслюють спортивний характер. Активні кріплення двигуна пропонують ситуаційний розподіл між комфортним і спортивним з’єднанням двигуна з кузовом.