Концепт CLA-Class EV — це вперше електричний чистий дизайн, який має приблизно таку ж довжину, що й поточний седан CLA .
Його встановлений ззаду двигун, двошвидкісна коробка передач і 800-вольтна архітектура повинні забезпечувати кращу ефективність, ніж поточні електромобілі, забезпечуючи запас ходу близько 400 миль.
Присутні багато додаткових функцій від концепції Vision EQXX , включно з охоплюючим салон MBUX Superscreen.
Сьогодні в Мюнхені Mercedes-Benz презентував концептуальний електромобіль CLA-Class. Існуюча номенклатура продукції та зауваження, що характеризують її як «близьку до виробництва», припускають, що елементи, які тут видно, з’являться в майбутній повній редизайні CLA.
За словами представників , виробництво нового електричного розкішного автомобіля розпочнеться наприкінці 2024 року, що передбачає, що кінцевим продуктом для ринку США стане Mercedes-Benz CLA 2025 року. Далі з’являться ще три додаткові моделі: універсал, який ми, ймовірно, не отримаємо, і пара позашляховиків, які можуть замінити GLA та GLB.
Концепція — це «перший електричний» чистий дизайн, що використовує нову модульну архітектуру Mercedes-Benz (MMA), яка була розроблена для підтримки електромобілів початкового рівня, і вона виглядає саме так, як ви могли б очікувати від нового покоління CLA-класу. дивіться, хоча і з численними концептуальними автомобілями. Його приблизна довжина 185 дюймів (конкретні розміри не вказуються, але дизайнер зізнався, що це багато) приблизно така ж, як і поточний CLA, який має 184,6 дюйма. Концепт має широку позицію та шестиспицеві 21-дюймові колеса, взуті в шини 255/35R-21 спереду та 285/30R-21 ззаду. Основні моменти дизайну включають красиво виліплений ніс акули з помітним підрізом і гладкі боки з плавною формою пляшки від кока-коли. Його капот також досить довгий для електромобіля, і це тому, що вони також планують пропонувати двигуни з ДВС.
EV буде пропонуватися у варіантах з одним заднім приводом і двомоторним повним приводом, але Mercedes не був готовий сказати нам, чи будуть автомобілі ICE з переднім приводом, як поточний CLA, чи використовуватимуть задній привід, як EV. концепція. У концептуальному класі CLA, який було показано, потужність надходить від єдиного встановленого ззаду синхронного двигуна з постійним магнітом потужністю 235 к.с., використовуючи технологію MB.EDU (Mercedes-Benz Electric Drive Unit) від концепту Vision EQXX, яка вимагає «близько до нуль відсотків» рідкоземельних матеріалів. Уникаючи звичайної установки прямого приводу, його вихід протікає через двошвидкісну коробку передач, що забезпечує кращу ефективність у більш широкому діапазоні швидкостей. Двигун і батарея також використовують архітектуру з напругою 800 вольт, що є ще однією важливою ознакою ефективності.
Кілька характеристик продуктивності, які були виявлені, підкреслюють виграш: орієнтовний запас ходу 750 км і споживання, прив’язане до наднизьких 12 кВт-год на 100 кілометрів за європейським випробувальним циклом WLTP. Говорячи більш звичними термінами EPA, наш переклад передбачає дальність 400 миль і ефективність, що наближається до 150 MPGe. Більше того, 800-вольтна архітектура дозволяє швидко заряджати постійним струмом на 250 кВт, що може дозволити збільшити запас ходу близько 200 миль (за розрахунками США) за 15 хвилин. Mercedes не поділився розміром батареї, але ті самі розрахунки, які використовувалися для наведених вище оцінок, показують, що корисна ємність, ймовірно, становить 90,0 кВт-год. Гусениці з пропорціями автомобіля, який відрізняється широкою стійкою, довшою колісною базою та коротшими звисами, ніж поточний CLA, але все ще є компактною машиною порівняно, скажімо, з Lucid Air.
Як виявилося, буде запропоновано дві різні хімії літій-іонних батарей. Дорожчий варіант, який, безсумнівно, забезпечує довгий діапазон концепції, має аноди з вмістом оксиду кремнію, який покращує щільність енергії. Версія початкового рівня використовуватиме фосфат літію та заліза, менш дорогий варіант, який, ймовірно, призведе до батареї з нижчою потужністю кВт-год і меншим запасом ходу. Тим не менш, маючи близько 400 миль у верхньому кінці, це, ймовірно, буде переконливим числом.
Екран MBUX Superscreen, натхненний EQXX, домінує в інтер’єрі, оскільки фактично це приладова панель, яка охоплює весь салон. Прилади та інформаційно-розважальні підекрани займають свої звичайні місця, але панель безперервно переходить до пасажирської сторони, де ваш супутник теоретично може (конкретні функції США ще не зрозумілі) дивитися фільми, керувати аудіосистемою, експортувати навігаційні маршрути до водій та інше.
Він працює на базі архітектури MB.OS chip-to-cloud, яка поєднує всі електронні функції автомобіля, створюючи, за словами Mercedes, унікальний інтерфейс користувача та досвід користувача. Ми сумніваємося, тому що в концепції мало фізичних елементів керування, а система працювала лише в демонстраційному режимі, що унеможливлювало оцінку. Але неможливо уникнути самого чіпа MB.OS, тому що він розміщений на підлозі під Superscreen у світлому корпусі з водяним охолодженням, який виглядає як конденсатор потоку з «Назад у майбутнє». Так, напевно, цього не станеться.
Інші елементи інтер’єру концепту також навряд чи побачать світло, як-от дах у вигляді зоряної ночі, вигравіруваний сотнями трикутних зірок. Цей дах також позбавлений будь-якого очевидного відтінку, і немає структурної поперечини позаду лобового скла. Цільні чотиримісні ковшеподібні сидіння також малоймовірні, а на підлозі (і брандмауері!) більше шкіри сріблястого відтінку, ніж ми бачили за все наше життя. Але легко побачити все це поза межами й уявити більш готову до виробництва конфігурацію з тонованим скляним дахом, підкріпленим додатковою поперечиною, а також звичайними на вигляд сидіннями та оздобленням. Більше фізичних комутаційних пристроїв також було б вдячно.
Можливо, тому нам особливо подобаються великі виступаючі поворотні кліматичні регулятори біля обох кінців Superscreen, які ви берете та обертаєте, щоб відрегулювати температуру, з індикацією, вбудованою в їх центри. Але повітря з них не виходить; він проходить через щілини, вбудовані в вторинну панель за плаваючим екраном. Ці вентиляційні отвори мають прорізи, щоб імітувати ламельні структури на нижній стороні грибів, і ця тема дизайну пронизує інтер’єр. Ребра в стилі ламелі складають решітки динаміків, підкладку підстаканників, деталі кнопки звукового сигналу та протиковзку підлогу під плаваючою консоллю.
Є ще одна унікальна особливість дизайну, яка має великі шанси потрапити у виробництво, і це тонкий поперечний пухир на даху прямо над лобовим склом. Цей заокруглений горб містить датчики, які, за словами Mercedes, забезпечать автоматизоване водіння 3-го рівня в якийсь момент протягом виробничого терміну експлуатації автомобіля. Ця можливість не буде представлена під час запуску, але наявність датчиків і можливість OTA-оновлення керуючого програмного забезпечення на базі MB.OS роблять ймовірним, що наступний CLA буде, як сказав один представник, «готовий до рівня 3». ."
Більш детальна інформація про фактично серійний автомобіль CLA надійде в найближчі місяці, але якщо відняти найхимерніші деталі дизайну, у вас все одно залишиться приголомшливий концепт CLA з вражаючою механікою, яка забезпечує зіркове споживання, запас ходу та зарядку. можливості. Що ви втрачаєте з акумулятором початкового рівня? Яку потужність буде мати повнопривідна версія? А як щодо версій з газовим двигуном? Більше того: скільки це буде коштувати? До цієї інформації ще кілька місяців, але клас CLA справді займає нижчі сходинки цінової драбини Mercedes-Benz. Mercedes переміщує свої пропозиції електромобілів на територію, яку дуже цінують.