Седан Mercedes-Benz E-класу 2024 року дебютує з гібридною силовою установкою: чотирициліндровий двигун E350 і рядний шестициліндровий двигун E450 поєднані з електродвигуном потужністю 23 к.с.
Кабіну можна прикрасити екраном перед пасажирським сидінням і камерою, яка дозволяє здійснювати відеодзвінки в нерухомому стані.
Mercedes також інтегрує кілька сторонніх додатків в інформаційно-розважальну систему, а центральний екран надає доступ до Zoom, TikTok і Angry Birds.
Mercedes-Benz робить стрибок у майбутнє з такими авангардними електромобілями, як EQE та EQS , але автовиробник не забув про моделі, які створили його спадок. Тепер він вдихає свіже життя в довготривалий седан E-класу 2024 року. Нове покоління приносить лінійку гібридних силових агрегатів і футуристичний інтер’єр, який можна опціонувати з трьома екранами та камерою для селфі.
На відміну від електромобілів Mercedes у формі мильного бруска, E-клас 2024 року зберігає більш традиційні пропорції седана з трьома коробками, із засунутою назад кабіною та довгим передаточним числом приладової панелі до осі. Тим не менш, E-клас візуально пов’язаний з EQE чорною окантовкою між фарами та решіткою радіатора. Задні ліхтарі мають два елементи у формі зірки з обох боків корпусу на всю ширину. Гладкий кузов стає на кілька дюймів ширшим, ніж вихідний седан, і Mercedes рекламує покращений внутрішній простір завдяки трохи довшій колісній базі.
Технічні особливості інтер'єру
Незважаючи на те, що E-клас 2024 буде стандартно оснащений двома дисплеями, у високотехнологічному інтер’єрі, який можна побачити тут, є додатковий третій екран перед пасажиром, що призводить до великого скла, що тягнеться через решту приладової панелі. Подібна установка EQS отримала назву «гіперекран», але Mercedes знизив статус екрану E-класу до просто «суперекрана». У Mercedes кажуть, що моделі E-класу, оснащені двома екранами, мають велику декоративну частину з правого боку панелі приладів, але не надали жодних зображень, які б демонстрували цю настройку.
Інша частина кабіни має розкішну обробку зі шкіри та металу, а приладову панель охоплює розсіяне освітлення. Додатковий пакет дозволяє освітленню пульсувати в ритмі будь-якої музики, що грає система об’ємного звучання Burmester. Світлова смуга також може відображати візуальні сповіщення від систем допомоги водієві.
Mercedes пишається новими можливостями розваг, інформаційно-розважальна система тепер працює з єдиного бортового комп’ютера. При належному обладнанні пасажир може транслювати відео та ігри під час руху завдяки системі, яка блокує вміст, якщо камера, встановлена на панелі приладів, помітить, що очі водія блукають з дороги на екран. Mercedes також встановив кілька сторонніх додатків на центральний дисплей, включаючи TikTok, веб-браузер Vivaldi та Angry Birds, а вбудована розважальна система дозволяє транслювати потокове передавання в рамках програми підписки.
Збільшення також доступне, використовуючи додаткову селфі- та відеокамеру, яка постачається разом із Superscreen. Він розташований на панелі приладів і дозволяє записувати або здійснювати відеодзвінки, коли автомобіль стоїть. E-клас також має доповнену реальність для навігації, накладаючи стрілки на живі зображення з безлічі камер автомобіля. Голосовий помічник тепер може слухати команди в будь-який час, якщо водій один, завдяки новій функції «Just Talk». Інформаційно-розважальна система також пропонуватиме програми на основі ситуації, заощаджуючи водіям час на пошук у підменю.
Чотири- та шестициліндрові гібридні двигуни
У Сполучених Штатах будуть запропоновані дві гібридні силові установки. Обидва двигуни оснащені інтегрованим стартер-генератором, що працює від 48-вольтової електричної системи, причому електродвигун забезпечує приріст 23 кінських сил і 148 фунт-фут крутного моменту, що можна використовувати для зменшення турбозатримки та згладжування старт/стоп. система. В E350 використовується 2,0-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 255 к.с., що забезпечує 295 фунт-фут, що на 22 фунт-фут більше, ніж попередній чотирициліндровий двигун. Перехід до E450 приносить турбований 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун потужністю 375 кінських сил і 369 фунт-фут, що на 13 коней більше, ніж у попереднього E450. Усі E-класи мають повний привід, а обидва силові агрегати підключаються до дев’ятиступінчастої автоматичної коробки передач.
Е-клас 2024 року оснащений багатоважільною підвіскою на кожному куті, а опціональна пневматична підвіска замінює базову сталеву пружину як частину технологічного пакету. Є адаптивні амортизатори та функція вирівнювання навантаження, яка може регулюватися залежно від поверхні дороги. Пакет Technology також додає кермо задніми колесами, допомагаючи зробити E-клас спритнішим на низьких швидкостях, зменшивши радіус повороту майже на три фути.
E-клас має багато стандартних функцій допомоги водієві, але містить деякі оновлення, такі як активне рульове керування з центруванням смуги руху та автоматичну зміну смуги руху, у додатковий пакет Driver Assistance Plus.
Mercedes не повідомляє, коли E-клас надійде в продаж у Сполучених Штатах, але ми очікуємо, що новий седан з’явиться в дилерських центрах до кінця року. Ціни також залишаються загадкою, але E-клас 2024 року повинен стартувати приблизно з 60 000 доларів, що трохи вище, ніж модель 2023 року.