Раніше відомий як універсал E-класу , Mercedes-Benz E450 All-Terrain 2023 року випуску забезпечує практичність позашляховика з більш елегантним загальним дизайном і їздою та керованістю, як у автомобіля. Завдяки регульованій пневматичній підвісці E450 All-Terrain може долати багато тих самих перешкод, що й ваш звичайний кросовер, а його рядний шестициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 362 к.с. забезпечує більш ніж достатню потужність, щоб задовольнити водіїв.
Салон просто шикарний і стандартно оснащений третім рядом сидінь, спрямованим проти руху, якщо вам потрібно місце для більше ніж п’яти водіїв. Хоча ми віддаємо перевагу простішому вигляду універсала E-класу, а не штучному міцному дизайну All-Terrain, ми розуміємо, чому Mercedes вибрав автомобіль у цьому напрямку, як конкуренти, такі як Audi A6 Allroad і Volvo V90 Cross Country .популярні через подібну суміш корисності універсала та авантюрного стилю.
Крім того, що металеве фарбування стане стандартною частиною 2023 року, універсал E-класу All-Terrain ввійде в новий рік без істотних змін. Для E450 All-Terrain пропонується лише одна комплектація, але є багато опцій і пакетів на вибір, усі вони справді підвищують розкіш. Якщо ви не будете обережні, ціна цього універсала може швидко вийти з-під контролю, але ми все ж радимо розщедритися на масажні передні сидіння, пакет допомоги водієві та пакет Premium.
E-клас All-Terrain пропонується лише з одним двигуном: 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом, який видає 362 кінські сили та працює від 48-вольтової гібридної системи. Повний привід є стандартним. На нашому тестовому треку йому знадобилося лише 4,4 секунди, щоб розігнатися до 60 миль/год . Хоча ми очікували, що E450 All-Terrain забезпечить подібну динаміку їзди та керованості, як і вихідний E450 wagon, перехід до вищого клиренсу та пневматичної підвіски з чотирма кутами вніс деяку хитрість у керованість універсалу. Нерівності на дорозі стали більш виразними, ніж були раніше, і загалом здається, що вишуканість на дорозі зробила крок назад.
Відповідно до EPA, оцінки економії палива для універсала E-класу становлять 21 миль на галон у місті та 28 миль на галон на шосе. У нашому тесті на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год E450 All-Terrain показав 29 миль на галлон.
Усередині розкішного салону універсал E-класу пропонує багато місця як для людей, так і для вантажу, а також кілька сюрпризів. Тут є сидіння третього ряду, які можна скласти, спрямоване проти руху, і додатковий дифузор ароматизатора зі специфічним ароматом Benz. Підгонка та оздоблення є першокласними, а матеріали кабіни відповідно висококласні. Базові сидіння вкриті штучною шкірою, настільки переконливою, що ви могли б подумати, що це справжня річ, але натуральна шкіра необов’язкова. Ви можете вибрати різноманітні кольорові теми інтер’єру та п’ять дерев’яних елементів з відкритими порами, глянцевих або тонких смуг. Перевагою кузова з довгим дахом універсала Е-класу, окрім гарного зовнішнього вигляду, є достатній вантажний простір. Коли задні сидіння були складені, ми запхали всередину 24 наші ручні валізи — доказ того, що універсал такий же практичний, як кросовер позашляховик.
Завдяки широкоформатному інформаційно-розважальному дисплею, стандартній навігації та широким можливостям підключення, універсал E-класу є демонстрацією технологій бренду Mercedes-Benz . Удосконалений інформаційно-розважальний інтерфейс MBUX відображається на великому 12,3-дюймовому екрані з високою роздільною здатністю, який розміщено на панелі приладів над чотирма круглими вентиляційними отворами клімат-контролю. Навігація з інформацією про дорожній рух і погоду в реальному часі є стандартною, а також телефон Bluetooth і потокове аудіо з Apple CarPlay, Android Auto та підключенням USB. Управління системою здійснюється за допомогою поворотної ручки та сенсорної панелі, розташованої на центральній консолі.
ТИП ДВИГУНА
24-клапанний рядний 6-цилиндровий DOHC з турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива.
Робочий
об’єм 183 дюймів 3 , 3000 см 3
Потужність 362 к.с. при 6100 об./хв.
Крутний момент
369 фунт-фут при 1600 об./ хв.
ТРАНСМІСІЯ
9-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска (передня/задня): багатоважільна/багатоважільна
гальма (передня/права): 14,2-дюймові вентильовані диски з поперечними просвердленнями/14,2-дюймові вентильовані дискові шини
Шини: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 RunOnFlat, F: 245/40R-20 99Y MO Extended R: 275/35R-20 102Y MO Extended
РОЗМІРИ
Колісна база: 115,7 дюйма
Довжина: 194,8 дюйма
Ширина: 73,7 дюйма
Висота: 58,9 дюйма
Об’єм пасажира: 98 футів 3
Об’єм вантажу: 35 футів 3
Споряджена маса: 4585 фунтів