Mercedes-Benz почав грати з сучасними автомобілями представницького класу (такими як великі автомобілі сегмента E в Європі або повнорозмірні моделі в Америці) ще в 1953 році з появою серії W120, відомої як «Ponton» 180. Четверна низка успішних наступники пішли за ним, перш ніж надати серії фірмову ідентичність. Він з’явився разом із підтяжкою обличчя W124 у 1993 році, коли модельний ряд став відомий як E-Class, і більше нічого не було як раніше.
Ну, принаймні для його конкурентів, включаючи всюдисущі BMW 5 серії та Audi A6, серед багатьох інших, які з тих пір були відправлені на звивисті дороги або автомобільну Вальгаллу або все ще живуть з нами навіть сьогодні. У будь-якому випадку, Mercedes зараз намагається випередити презентацію наступного покоління (G60) BMW 5 серіїз шостою ітерацією (W124) традиційного конкурента E-Class. І, звісно, як і будь-який інший автовиробник, що поважає себе, у них також є тизерна кампанія в соціальних мережах.
На щастя, він скоро закриється, оскільки офіційна презентація останнього седана Mercedes-Benz E-Class запланована на 25 квітня о 17:00 CEST (11:00 ранку за американським східним часом). Хоча без розголосу не обходиться, компанія показала три свіжі детальні знімкидля цього остаточного офіційного перегляду. Оскільки ми вже бачили зовнішній вигляд нової, але надто вже знайомої кабіни, тепер настав час вийти з орієнтованої на техніку кабіни, наповненої екраном, і швидко поглянути на екстер’єр, де трио На знімках підкреслюються контрастні чорні колеса (ймовірно, один із багатьох дизайнів), усипаний зірками дизайн частини переднього бампера та дизайн фар.
Природно, що німецький автовиробник прагне до надійної продуктивності свого майбутнього представницького седана, тому люди можуть розсердитися (пташки) , що моделі C, E та S-класу матимуть багато спільних рис дизайну. Вони можуть бути настільки близькі до того, що можна прийняти одне за інше, але принаймні цей тизер, здається, зосереджується на чомусь запеклому – можливо, AMG-брендові моделі або принаймні варіанти AMG Line. Тепер, коли кіт майже витягся з мішка, залишається тільки чекати і сподіватися, що Мерседес про все подумала.
Якщо ні, не хвилюйтеся; ми підготували пару альтернативних стилів із усього світу творчих розробників цифрового автомобільного вмісту, підписаних двома майстрами пікселів із іменами, які надто близькі, щоб було зручно: Еврім Озгун та Еврен Озгун. На щастя, їхні інтерпретації мрій про серію W214 сильно відрізняються один від одного, а також від офіційних ідей Mercedes. Крім того, вони також ефективніше виходять із CGI-нізу – разом із версіями AMG та універсалами, а не лише седанами!