Подивіться на додаткову селфі-камеру на приладовій панелі Mercedes-Benz E-класу 2024 року , і стане зрозуміло, що автомобіль увійшов у нову епоху, а не те, що потрібні були додаткові докази. Навіть для культових табличок все більше використання технологій для роботи, ігор, безпеки та зручності стало невід’ємною частиною картини. І все ж, незважаючи на те, що Mercedes демонструє відхід від минулого зі своїми електромобілями під брендом EQ, шанувальники традиційних розкішних седанів знайдуть розраду в стриманості останнього редизайну E-класу. Незважаючи на еволюцію, цей новий автомобіль приємно знайомий.
Коли він надійде в продаж на початку наступного року, середньорозмірний E буде досить легко сплутати з S-класом , його оболонка стала дещо більшою, ніж раніше, при цьому перейнявши більше плавної елегантності свого більшого брата. Це квінтесенція та привабливий Benz з усіх точок зору. Підкріплюючи це уявлення для менш уважних очей, світлодіодні елементи в задніх ліхтарях світяться у формі трикутної зірки Mercedes.
Незважаючи на те, що салон нового E-класу нахиляється до технологічного мінімалізму, традиційні елементи розкоші присутні в достатку, а рівень комфорту надзвичайно високий. Збереження традиційної трикутної форми забезпечує бажаний простір для голови ззаду, а простір для ніг ззаду залишається щедрим, хоча й не зовсім зручним для схрещених ніг. Обсяг багажника зріс до 19 кубічних футів, що перевищує S-клас.
E вирушає в майбутнє завдяки розширеному цифровому інтерфейсу Superscreen, який акуратно об’єднує 12,3-дюймову панель приладів із доступною тривимірною графікою, 14,4-дюймовий сенсорний екран і додатковий 12,3-дюймовий дисплей для пасажирів. Це схоже на систему Hyperscreen від стовпа до стовпа, яку можна знайти в деяких моделях еквалайзера, хоча тут у ньому відсутній тактильний зворотний зв’язок для сенсорного введення, а дисплей індикатора стоїть окремо, а не інтегрований під єдиний шматок скла. Додаткові жорсткі кнопки та перемикачі обмежені. Навколишнє середовище автомобіля може заспокоювати, як денний спа-центр, або стимулювати, як дискотека, завдяки рясному зовнішньому освітленню, яке пульсує в ритмі 21 динаміка стандартної аудіосистеми Burmester.
Програмування штучного інтелекту вивчає поведінку користувача та керує настроюваними «програмами», тоді як до п’яти внутрішніх камер, включаючи блок для селфі, забезпечують цілий ряд функцій. Zoom-відеоконференції та доступ до TikTok, наприклад, можливі з-за керма, коли автомобіль стоїть, а пасажири можуть транслювати відео та грати в Angry Birdsне відволікаючи водія. Потрібно врахувати багато пікселів і комп’ютерного коду. Але це перша версія операційної системи MBUX, яку Mercedes повністю виготовив власноруч, і чим більше ми з нею взаємодіяли, тим інтуїтивнішою вона виявлялася. Навігація за допомогою доповненої реальності та легкий доступ до основних функцій із головного екрана в центрі — це перевага, коли ви їдете напруженими незнайомими дорогами. Перелік стандартних і додаткових систем активної безпеки є всеохоплюючим, ніж будь-коли, особливою особливістю є додавання автоматичної зміни смуги руху під час руху по шосе без використання рук.
Вишукана основа Mercedes-Benz E-класу
Спочатку американські моделі будуть доступні у двох знайомих варіантах: E350 4Matic і E450 4Matic, обидві з повним приводом, 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач і 48-вольтовою гібридною системою, яка може розвивати до 22 кінських сил і 148 фунтів. крутний момент, але не збільшує пікової вихідної потужності. Нам ще належить їздити на E350 з його 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 255 к.с., але 3,0-літрова рядна шістка з турбонаддувом E450 залишається чудовим інструментом для місії E-класу, оскільки вона чудово плавна та вражаюче тиха на швидкості. Його 375 коней (збільшення на 13 к.с., ніж раніше) і 369 фунт-футів допомагають автомобілю легко долати милі.
Незважаючи на те, що новий E450 трохи більший і приблизно на 170 фунтів важчий, ніж вихідний E450, він виявився приємно компетентним під час керування з vim. Це не спортивний седан, але його опціональні пневматичні ресори та рульове керування задньою віссю (з можливістю переміщення коліс до 4,5 градусів) помітно підвищують його маневреність у крутих поворотах, а також надають йому дисциплінованого контролю кузова та плавної їзди, навіть на великих 21-дюймових колесах (стандартні 20). Враховуючи, що E450 зосереджений на витонченості, активація його режиму Sport і відкорковування активного вихлопу здається недоречно неотесаною, але ми оцінюємо, що E450 повинен досягати 60 миль/год у низькому діапазоні чотирьох секунд при повній розмові. Ми не очікуємо, що його оцінка економії палива EPA буде далеко відхилятися від комбінованого рейтингу попередньої моделі 26 миль на галон.
«Мерседес» ще не оприлюднив ціну, але підвищення порівняно з вихідними седанами 4Matic — $60 400 для E350, $66 700 для E450 — має бути скромним. Завдяки більш ніж 75-річній історії, E-клас залишається одним із основних продуктів бренду та виконує низку завдань у всьому світі, від таксі до розкішного кокона. Незважаючи на те, що останній E підтримує прогрес цифрової ери, Mercedes не поспішає з еволюцією.
Технічні характеристики Mercedes-Benz E450 4Matic 2024
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний седан
ЦІНА ( C/D EST)
База: $67 000
ДВИГУН
24-клапанний рядний 6-цилиндровий DOHC з турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива Робочий об’єм: 183 дюймів 3 , 2999 см 3
Потужність: 375 к.с. при 5800 об./хв.
Крутний момент: 369 фунт-фут при 1800 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
9-ступінчаста автоматична
РОЗМІРИ
Колісна база: 116,6 дюйма
Довжина: 194,8 дюйма
Ширина: 74,0 дюйма
Висота: 58,3 дюйма
Об’єм багажника: 19 футів 3
Споряджена вага ( C/D est): 4500 фунтів
ПРОДУКТИВНІСТЬ ( C/D EST)
60 миль/год: 4,3 с
100 миль/год: 11,0 с
1/4 милі: 12,9 с
Максимальна швидкість: 130 миль/год