Седан EQS був надзвичайно важливим транспортним засобом для Mercedes-Benz , очолюючи зростаючий електричний суббренд компанії EQ, одночасно розсуваючи межі автомобільних технологій, аеродинаміки та розкоші. Незважаючи на монументальний цей автомобіль, він все ще залишається автомобілем, що дрейфує в морі позашляховиків. Це робить новий позашляховик EQS 2023 року абсолютно не дивовижною розробкою, хоча вона майже напевно матиме ще більше значення на ринку.

Mercedes-Benz EQS 2023

З базовою ціною від 105 450 до 127 000 доларів США, як і EQS з низьким дахом , позашляховик EQS є розкішним автомобілем, який працює майже безшумно. Подумайте про це як про електричний GLS-класце на 3,2 дюйма коротше в цілому, але з довшою колісною базою на 3,0 дюйма. Практичність використання позашляховика означає, що він замінює ромбоподібний зовнішній вигляд свого чотиридверного аналога на більш звичайний, вертикальний дизайн, який потенційним покупцям повинен бути добре знайомий. Те, що він також може проковтнути до семи пасажирів через додатковий третій ряд сидінь, не зашкодить. З коефіцієнтом лобового опору лише 0,26 позашляховик EQS є елегантним позашляховиком, який, разом із суцільною чорною носовою частиною, усіяною трикутними зірками, допомагає йому проступати межу між традиційним і футуристичним. З певних кутів пропорції кабіни вперед і дах на 4,2 дюйма нижчий, ніж у GLS, надають цьому EQS атмосферу мінівена, хоча й з елегантністю, якої старий R-клас Benz ніколи не досягав.



Будучи першим позашляховиком, побудованим на платформі компанії EVO 2 — робота, яка відбувається на заводі Mercedes в Тускалузі, штат Алабама — позашляховик EQS має таку саму 126,4-дюймову колісну базу, що й чотиридверний EQS, і має спільні силові агрегати та встановлений на підлозі акумулятор, хоча ємність дещо зросла до 108,4 кВт/год. Стандартна модель EQS450+ має один двигун на задній осі, який видає 355 кінських сил і 419 фунт-фут крутного моменту. У повнопривідну версію 450 4Matic додається двигун передньої осі, який підвищує загальний крутний момент до 590 фунт-фут без зміни загальної кількості. Лінійку очолює двомоторний EQS580 4Matic із 536 кінськими силами та 633 фунт-футами. Три рівні комплектації — Premium, Exclusive і Pinnacle — відрізняються ступенем технологічності та розкоші, але всередині кожен виглядає належним чином.

Як і слід було очікувати від більшого, важчого автомобіля, який пробиє більшу діру в атмосфері, позашляховик має менший розрахунковий запас ходу, ніж чотиридверний EQS: 305 миль за рейтингом EPA для моделей 450+ і 285 миль для моделей 4Matic. порівняно з 350 і 340 милями відповідно для седанів EQS450 і 580. Однак це все ще пристойні цифри, і EQS580 був одним із небагатьох електромобілів, який перевершив офіційну оцінку під час нашого тестування . Така ефективність у реальних умовах є хорошим передвісником для механічно подібного позашляховика, але ми підтвердимо це, коли отримаємо його для тестування. У Mercedes кажуть, що розетка на 240 вольт заряджатиме позашляховик від 10 до 100 відсотків трохи більше ніж за 11 годин, із заповненням від 10 до 80 відсотків на швидкому зарядному пристрої постійного струму, який може видавати максимум 200 кВт EQS за 31 хвилину.

Mercedes-Benz EQS 2023 photo

Наша поїздка по Денверу, штат Колорадо, включала як моделі 450+, так і 580 4Matic, остання є нашою улюбленою завдяки її здатності розчавлювати пасажирів на їхніх сидіннях у спортивному режимі (є також Eco, Comfort, Individual і Off-Road). налаштування). Ми очікуємо, що швидкість до 60 миль/год становить 4,2 секунди, що підтверджує враження швидкоплинності 580-го; 450 4Matic має розганятися до 60 миль/год за 5,5 секунди, а стандартний 450+ – 6,2 секунди. Це не означає, що менша версія 4Matic відчуває себе млявою, коли виїжджає на шосе, але її приглушена тяга просто не вражає так сильно, і вона зменшується зі збільшенням швидкості. Більш потужна версія AMG наразі не планується, але Mercedes каже, що більш блискуча модель Maybach знаходиться в роботі.



Цей зручний сімейний транспортний засіб найкраще виглядає під час спокійної подорожі, його стандартні пневморесори та адаптивні амортизатори допомагають йому ковзати по дорозі із заспокійливим відчуттям ізоляції від зовнішнього світу. У його салоні приємно тихо при швидкості нижче тризначної цифри, а його конструкція виглядає вражаюче міцною, навіть коли ви балансуєте на двох колесах на альпійському бездоріжжі (режим Off-Road тут допомагає, піднімаючи пневматичні пружини приблизно на дюйм, щоб забезпечити 8,7 дюйма). дорожній просвіт). І все ж незалежно від того, проїжджаєте ви через звивисті гірські перевали чи проїжджаєте вузькими стежками, яких він, ймовірно, ніколи не побачить у реальному світі, керованість позашляховика EQS посилена стандартним рульовим керуванням задньої осі, яке може повертати задні колеса до 10 градусів, створюючи неймовірні відчуття. спритний для свого розміру. Розміри коліс від 20 до 21 дюйма.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *