Після того, як за останні 20 років ви проїхали майже на всіх автомобілях, які продаються, цілком природно, що автомобілі минулого з’являться у ваших думках, коли ви керуєте чимось новим. Люди порівнюють досвід, щоб отримати перспективу, що пояснює, чому ми мріяли про Rolls-Royce, керуючи новим електричним розкішним чотиридверним Mercedes-Benz EQS450+ .

Mercedes-Benz EQS450 AMG Line

Подібно Rolls-Royce Phantom , EQS — це капсула розкоші та тиші, яка з безпомилковою витонченістю ллється на дорогу. На відміну від Rolls, який важко проковтнути, EQS виглядає як Advil Liqui-Gel. Це трошки автомобіля з, як стверджує Mercedes, найнижчим коефіцієнтом лобового опору — 0,20 — серед усіх автомобілів у продажу. Це гладке тіло летить у повітрі, ледве порушуючи його, і створює майже тишу на нелегальних швидкостях на шосе. При більш розумній швидкості 70 миль/год ми зафіксували лише 64 децибели шуму в салоні.




Акумулятор ємністю 107,8 кВт-год, розміщений у підлозі, допомагає звести дорожній шум до мінімуму. Цей великий акумулятор також дозволяє EQS450+ проїхати приблизно 350 миль між заряджаннями, згідно з EPA. І все ж ми змогли подолати 400 миль під час нашого тесту на шосе зі швидкістю 75 миль/год, поставивши цей Benz прямо позаду нашого нинішнього чемпіона з далекобійних електромобілів Lucid Air Grand Touring . Знайдіть підключення 3 рівня постійного струму, і EQS зможе перейти від 10 відсотків заряду до 80 відсотків за заявлені 31 хвилину. При типовому налаштуванні рівня 2 EQS займає трохи більше 11 годин, щоб перейти від 10 відсотків до 100 відсотків.




Електрони в батареї переміщуються одним двигуном, який приводить в рух задні колеса, що забезпечує 329 кінських сил і 417 фунт-фут крутного моменту. Він не такий швидкий, як 516-сильний EQS580 , але він заштовхне вас у масажні сидіння . Після початкової тяги від зупинки прискорення зменшується, але 60 миль/год ви досягаєте за 5,4 секунди. Під час більш спокійного водіння поточний крутний момент забезпечує EQS таку ж легку хвилястість, яку Rolls-Royce рекламував десятиліттями.




Але те, що дійсно нагадує нам про Spirit of Ecstasy, так це пружність і тиша підвіски, коли вона ковзає по асфальту. Не надто багато зовнішнього пронизує кокон EQS. Довга 126,4-дюймова колісна база, звичайно, допомагає зменшити нерівності, але саме налаштування стандартної пневматичної підвіски підтримує спокій, незважаючи на 20-дюймові колеса нашого тестового автомобіля, обтягнуті літньою гумою Goodyear.




Ці липкі шини забезпечують відмінне зчеплення (0,90 г навколо ковзання), незважаючи на споряджену вагу цього автомобіля 5530 фунтів. Сильно притисніть його до кута, і він залишиться рівним, а низький центр ваги, породжений масивною батареєю в підлозі, нібито свердлить автомобіль у центр Землі. Зусилля на кермі легкі та не надто активні навіть у спортивному режимі, але легкі зусилля допомагають приховати вагу та розміри цього хетчбека S-класу.




У всьому є легкість і розкіш, які переривають лише гальма. Натискання гальм в EQS починається з рекуперації енергії від двигунів, а потім поєднується з гальмівною силою чотирьох масивних гальмівних роторів. Натиснути на педаль гальма – це спочатку легкий досвід, який не сильно сповільнює автомобіль. Продовжуйте натискати, і ви досягнете жорсткої точки, де педаль не пересувається далі. Натисніть сильніше, і нарешті з’явиться уповільнення, але для значущого гальмування потрібно сильно натиснути на педаль, і тоді ви пливете до тієї бордової Corollaіз загрозливою швидкістю. Дайте собі значно більше простору, ніж 167 футів, необхідних для зупинки зі швидкості 70 миль/год і 351 фут зі швидкості 100 миль/год.

Mercedes-Benz EQS450 AMG Line interior

Використання цих неприродних гальм можна значною мірою уникнути, потягнувши двічі правий важіль за кермом. Зробіть це, і ви отримаєте максимальну регенерацію(те, що Mercedes називає Recuperation), що значною мірою усуває необхідність торкатися педалі гальма та дозволяє прискорюватися та сповільнюватися в русі, використовуючи лише акселератор. Однак режим максимальної регенерації не призведе до повної зупинки автомобіля. Система сповільнює автомобіль приблизно до 5 миль на годину, але тоді Benz продовжує повзти вперед. Існує додатковий режим регенерації під назвою «Інтелектуальна рекуперація», який вимагає від вас тримати праве весло. Він використовує системи адаптивного круїз-контролю з радаром і камерою для оптимізації регенерації на основі навколишнього трафіку, топографії та звивистості дороги. Коли він увімкнений, він зупинить автомобіль, якщо автомобіль перед вами зупинився.
Повітряний фільтр кабіни та деякі інші допоміжні пристрої розташовані під фіксованим капотом, але EQS компенсує цей недолік абсолютно величезним обсягом вантажного простору під заднім люком (22 кубічні фути, або достатньо, щоб проковтнути вісім ручних валіз). І, якщо цього недостатньо, задні сидіння складаються.




На задньому сидінні також багато місця — місце для схрещування ніг і розтягування. Сідаючи на заднє сидіння, розумієш, що цей автомобіль є переосмисленням S-класу. На додаток до призначень S-класу, продуктивності, технологій і простору всередині, EQS має ціну, як у S-класу. Найдешевший EQS450+ коштує від 105 450 доларів США, а ціна нашого тестового автомобіля досягає 118 395 доларів із безліччю опцій. Ціна на більш потужний EQS580 починається з 126 945 доларів США, а потім зростає. Окрім прискорення, менший двигун EQS450+ — це така ж розкіш, як і потужніший брат. Якщо ви ніколи не тримаєте його більше ніж на пару секунд, ви ніколи не відчуєте, що вам слід було їхати з швидшим автомобілем. EQS450+ такий же тихий, вишуканий, красивий, як і дорожчий EQS580.