Майже серійний демонстраційний автомобіль Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 поєднує найкраще з трьох світів. Останні переглянуті моделі серійного виробництва G-класу надають чудовому позашляховику легку перевагу та вишуканість автомобіля, який домінував на позашляховій сцені протягом 34 років.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 Concept

Вони також є джерелом сучасної концепції інтер’єру з сучасною панеллю приладів із вражаючими новими приладами та великим центральним кольоровим дисплеєм. Беззастережна міцність, а також практичність і здатність до водіння по бездоріжжю — це риси, успадковані від військових і комерційних моделей G-класу. Нарешті, відомий підрозділ Mercedes-AMG, що займається розкішшю та продуктивністю, пропонує передову технологію двигуна та інтер’єр, який настільки ж розкішний, як і комфортний.

Технологія 6x6: до краю землі - і далі




Погляд на ключові дані G63 AMG 6x6 дає зрозуміти, що бездоріжжя цієї моделі починається з моменту, коли будь-який інший транспортний засіб із гусеничним ходом повинен капітулювати. Шість ведучих коліс, позашляхове передавальне число в роздавальній коробці, портальні осі, п’ять блокувань диференціалів, які можна задіяти під час руху, і система контролю тиску в шинах, яка дозволяє змінювати тиск у величезних 37-дюймових шинах. регулюється за рекордно короткий час під час руху автомобіля - все це функції, які марно шукаються у звичайних автомобілях підвищеної прохідності.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 Concept review

Разом вони гарантують, що G63 AMG 6x6 має динаміку водіння, яка більше ніж підходить для найскладнішої місцевості. У результаті шоу-автомобиль здатний з легкістю штурмувати найвищі піщані дюни, тоді як піщані траси не викликають жодних побоювань завдяки його непохитній курсовій стабільності. Скелястий рельєф долається з усією спритністю гірського цапа; Перехід через річку стає майже дитячою грою завдяки вражаючій здатності переходу вброд на один метр. І будь-хто, хто досліджує дорожні характеристики, неодмінно буде вражений катапультним прискоренням цього пікапа вагою 3,85 тонни.




Незважаючи на свою унікальну технологію приводу, демонстраційний автомобіль насправді не є новою розробкою з точки зору технологій. Після 34 років виробництва G-класу існує така велика кількість деталей «G», що G63 AMG 6x6 використовує майже виключно компоненти серійного виробництва під обшивкою. Прикладом є трансмісія: бітурбований двигун AMG V8 потужністю 400 кВт (544 к.с.) і крутним моментом 760 Нм, автоматична коробка передач AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC у поєднанні з передньою системою приводу від G63 AMG і задньою подвійна трансмісія від версії 6x6, яка вже довела свою надійність в експлуатації серед користувачів, таких як австралійська армія. Плюс геніальні портальні осі, які також мають військове походження, тут дебютують у цивільних автомобілях.

Незалежний і нейтральний: шасі




Шасі значною мірою базується на поточній виробничій конфігурації, єдина відмінність полягає в тому, що спіральні пружини та амортизатори були налаштовані з урахуванням змінених характеристик тривісної моделі. Для пружин також інженери змогли використати повний набір деталей «G», який включає не менше ніж 15 різних розмірів пружин.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 Concept photo

У той час як передня вісь бере на себе посилені ресори броньованого варіанту спеціального захисту, перша задня вісь отримала значно жорсткіші пружини, а друга задня вісь — м’якша. Ця конфігурація разом із перевіреними на ралі амортизаторами з регулюванням тиску газу створює ідеальний симбіоз спортивної динаміки та збалансованого комфорту як на дорозі, так і поза нею.

Мачо зовні - S-клас всередині




Візуально пікап G63 AMG 6x6 не залишає жодних сумнівів щодо свого справжнього покликання. Великі шини на трьох осях, величезний дорожній просвіт, висота майже 2,30 метра і ширина близько 2,10 метра, а також чіткі лінії пікапа відразу викликають повагу. Як і попередні моделі G63 AMG та G65 AMG, суперпозашляховик із кузовом довжиною 5,87 метра має характерне обличчя AMG із дволопатевою решіткою радіатора. Інші візуальні акценти включають використання елегантного вуглецевого волокна для інтегрованих світлодіодних світлових смуг над лобовим склом, а також для великих розширених колісних арок, а задня частина вантажної зони має характерну дугу з нержавіючої сталі. Вантажна зона, обшита особливо міцним і міцним бамбуком, доступна за допомогою задньої борти.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 Concept lux car

Спортивна розкіш, відмінна риса AMG, є визначальною характеристикою інтер’єру. G63 AMG 6x6 вітає своїх пасажирів на борту ексклюзивною атмосферою класичної червоної або світло-коричневої шкіри Designo з контрастним швом у верхній частині та привабливим ромбоподібним візерунком. Чотири індивідуальні сидіння з електрорегулюванням мають підігрів і вентиляцію. Заднє відділення оснащено спеціальною центральною консоллю, а обшивка даху та стійки оздоблені Alcantara®. Задня панель оброблена шкірою.

Грац – центр світу «G».




Два автомобілі G63 AMG 6x6, які були виготовлені на сьогоднішній день, були розроблені спільно з Mercedes-Benz на чолі. Відділ розробки Mercedes-Benz G-Class, що базується в Граці, є центром компетенції для всіх проектів «G» і відповідає за розробку та серійну підтримку легендарного позашляховика. Крім того, у австрійському Граці з 1979 року виробляють усі цивільні та комерційні автомобілі G-класу . Реакція на майже серійний показ автомобіля визначить, чи почнеться дрібносерійне виробництво Mercedes-Benz G63 AMG 6x6.

Технологія приводу 6x6: ідеальне партнерство: високопродуктивна технологія для бездоріжжя та потужність AMG




Погляд на ключові дані Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 дає зрозуміти, що бездоріжжя цієї моделі починається з моменту, коли будь-що, крім автомобіля з гусеничними ходами, повинно капітулювати. Шість ведучих коліс, низьке передаточне число в роздавальній коробці для бездоріжжя, портальні осі та п’ять блокувань диференціалів, які можна вмикати під час руху, — це характеристики, які марно шукають у звичайних позашляховиках. Разом вони гарантують, що G63 AMG 6x6 має динаміку водіння, яка більше ніж підходить для найскладнішої місцевості.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 Concept black

У результаті шоу-автомобиль здатний з легкістю штурмувати найвищі піщані дюни, тоді як піщані траси не викликають жодних побоювань завдяки його непохитній курсовій стабільності. Скелястий рельєф долається з усією спритністю гірського цапа; Перехід через річку стає майже дитячою грою завдяки вражаючим можливостям переходу вбрід. І будь-хто, хто досліджує дорожні характеристики, неодмінно буде вражений катапультним прискоренням цього пікапа вагою 3,85 тонни.




Незважаючи на свою унікальну технологію приводу, демонстраційний автомобіль насправді не є новою розробкою з точки зору технологій. Після 34 років виробництва G-класу існує така велика кількість деталей «G», що G63 AMG 6x6 використовує майже виключно компоненти серійного виробництва під обшивкою. Яскравим прикладом є трансмісія: двигун AMG V8, автоматична коробка передач AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC і система переднього приводу були запозичені з G63 AMG, тоді як роздавальна коробка з низьким передавальним числом була узгоджена з задня подвійна трансмісія від версії 6x6, яка вже довела свою надійність в експлуатації серед користувачів, таких як австралійська армія.

Технічна особливість: портальні осі




Нещодавно розроблені для широкого спектру застосувань портальні осі, які були додані до портфоліо позашляховиків Mercedes-Benz, є справжньою технічною родзинкою шоу-автомобіля. На відміну від звичайних жорстких осей, де колеса зосереджені на осі вала, колеса портальної осі значно нижчі завдяки портальним передачам на головках осей. В результаті дорожній просвіт G63 AMG 6x6 збільшений до 460 міліметрів (серійний G-клас: 210 міліметрів), а глибина переходу вбрід, а точніше було б сказати глибина занурення, збільшена до 1000 міліметрів. (серійне виробництво: 600 міліметрів).

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 Concept 2024

Ця конструкція має додаткові важливі переваги, які позбавляють потреби у складних заходах адаптації. Оскільки положення осей відносно шасі залишається незмінним, точки кріплення підвіски, рульове з’єднання та положення карданних валів також залишаються незмінними. Крім того, портальне передавальне число компенсує величезний окружність кочення 37-дюймових шин, тому передавальні числа, привід спідометра та датчики ABS також залишаються незмінними. Додатковою перевагою передавального числа, застосованого портальними передачами, є те, що крутний момент приводиться лише до самих коліс, у результаті чого механічні навантаження на трансмісію, особливо на карданні вали, зменшуються.

Прохідна передача: міжосьовий диференціал




Технічно складне рішення забезпечує системі приводу 6x6 необхідний наскрізний привід через диференціал першої задньої осі до задньої. Розроблена конструкція є надзвичайно компактною та займає трохи більше місця, ніж звичайний корпус диференціала. Додатковий вал із вбудованим замком, розташований збоку над диференціалом, передає крутний момент на задню вісь. Ланцюг забезпечує необхідний механізм відбору потужності для диференціала першої задньої осі.

Точно скоординована логіка керує роботою п'яти блокувань диференціала

Маючи в наявності п’ять механічних 100-відсоткових блокувань диференціала, водії, безумовно, час від часу втрачали б значення налаштувань, якби їх можна було ввімкнути окремо. Ось чому інженери розробили спеціальну логіку блокування, яка забезпечує найкраще зчеплення з дорогою в будь-якій ситуації. Вся система управляється електрично за допомогою звичайних трьох перемикачів блокування диференціалу на центральній консолі, які є в усіх моделях G. Попередньо вибрані та задіяні замки позначаються жовтим і червоним світлом відповідно.




Етап 1: активні два блокування міжосьового диференціала в роздавальній коробці та в прохідному приводі через міжосьовий диференціал.
Етап 2: додатково активуються блокування міжколісних диференціалів в диференціалах двох задніх мостів
Етап 3: із заблокованим диференціалом передньої осі всі п’ять блокувань диференціала тепер активні
Усі ступені блокування можна вибрати незалежно від того, чи вибрано передавальне число низького діапазону в роздавальній коробці.

Зрозуміло, що з колісною базою близько 4,20 метра G63 AMG 6x6 не призначений для віртуозного проходження поворотів. Тим не менш, щоб забезпечити вражаючу маневреність з відповідною динамічністю навколо вертикальної осі автомобіля, інженери змінили розподіл крутного моменту. Тому крутний момент розподіляється на 30-40-30 відсотків між передньою віссю та двома задніми осями.

V8 biturbo від силових спеціалістів Mercedes AMG




Велика заслуга в чудових характеристиках Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 належить двигуну AMG V8 і автоматичній коробці передач AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC. 5,5-літровий бітурбований двигун AMG V8 розвиває максимальну потужність 400 кВт (544 к.с.) і крутний момент 760 Нм. Двигун, відомий у фірмі під маркою M 157, вражає своїми технологічними перевагами. Вища термодинамічна ефективність, яка є результатом поєднання подвійних турбокомпресорів, прямого вприскування бензину та згоряння з розпиленням, забезпечує кращу економію палива та призводить до зниження викидів вихлопних газів.

Швидкі та точні п’єзоелектричні форсунки розпилюють паливо в камери згоряння, забезпечуючи особливо тонкий розподіл у повітрі в камері згоряння. Електричний насос низького тиску подає паливо з бака до насоса високого тиску в моторному відсіку під тиском шість бар. Тиск палива в рампі високого тиску регулюється в діапазоні від 100 до 200 бар на повністю змінній основі залежно від потреби, забезпечуючи швидку реакцію в будь-якій ситуації водіння. Інші особливості інноваційної та унікальної восьмициліндрової силової установки від AMG з Аффальтербаха включають повністю алюмінієвий картер, чотири клапани на циліндр з регулюванням розподільного вала, проміжне охолодження повітря/вода та керування генератором.




Будь-які сумніви щодо здатності шоу-автомобіля прямо говорити про емоції швидко розвіюються, дивлячись на спортивну вихлопну систему AMG: подвійні вихлопні труби перед задніми колесами з обох боків видають характерний звук восьмициліндрового двигуна AMG.

Швидше перемикання з AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC

Автоматична коробка передач AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC, оснащена трьома режимами руху та функцією автоматичного подвійного вимикання для перемикання на нижчу передачу, передає привід до роздавальної коробки з низьким передавальним числом за допомогою карданного валу. Режим «Контрольована ефективність» (C) викликає стратегії керування двигуном і приводом, розроблені для забезпечення максимально економічного стилю водіння. У спортивному (S) і ручному (M) режимах водіння комбінація двигун-трансмісія демонструє значно більшу маневреність. Тут короткочасна і точно визначена затримка запалювання та вприскування під час перемикання на підвищену передачу при повному навантаженні забезпечує коротший час перемикання. Крім того, у режимі «M» G63 AMG 6x6 зберігає передачу, вибрану водієм, настільки, наскільки це дозволено обмеженнями обертів двигуна — особливо корисна функція під час проходження складних підйомів.




Ефективність системи автоматичної коробки передач AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC додатково підвищується завдяки новому перетворювачу економії палива з відцентровим маятником, підшипниками, що зменшують тертя, і терморегулятору трансмісійного масла.

Має сенс забезпечити достатній запас палива для транспортних засобів, які призначені для використання у віддалених районах. Ось чому стандартний виробничий бак об’ємом 96 літрів був доповнений допоміжним баком на 63 літри. Таким чином, загальний об’єм бака становить 159 літрів.

Шасі та колеса: автомобільна декларація незалежності

Як уже було сказано, шасі в основному базується на поточній виробничій конфігурації, єдина відмінність полягає в тому, що гвинтові пружини та амортизатори були відрегульовані з урахуванням змінених характеристик тривісної моделі. Для пружин також інженери змогли використати повний набір деталей «G», який включає не менше ніж 15 різних розмірів пружин. Як передня вісь, так і перша задня вісь мають значно жорсткіші пружини з варіанту спеціального захисту, тоді як друга задня вісь має м’якшу пружину.




Оскільки всі три жорсткі осі можуть рухатися незалежно, Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 має незалежну підвіску осі, а не незалежну підвіску коліс. Осі шарнірно з’єднуються незалежно одна від одної, забезпечуючи тим самим найкращий фрикційний зв’язок із землею в будь-який час. Незважаючи на те, що дві задні осі розташовані лише на відстані 1100 міліметрів одна від одної (загальна колісна база становить 4220 міліметрів), вони можуть приймати різко протилежні кути шарнірного з’єднання і таким чином ефективно використовувати кожну можливість отримати зчеплення навіть на надзвичайно пересіченій місцевості.

Лише "G" може покращити "G"

Регульовані та перевірені на ралі газові амортизатори постачаються зовнішнім партнером. У поєднанні з об’ємними шинами налаштування шасі вражають винятковим комфортом у поєднанні з високою динамікою та безпекою водіння за будь-яких умов, на дорозі та поза нею.

Якщо, незважаючи на всі зусилля водія та надзвичайний дорожній просвіт, шасі випадково зіткнеться з землею, розробники передбачливо оснастили автомобіль міцним трикомпонентним нижнім щитом із нержавіючої сталі. Це гарантує, що найважливіші вузли спереду та ззаду, а також ті, що розташовані в нижній частині між передньою та задньою осями, добре захищені від ударів і сильних ударів.




Конструкція системи контролю тиску в шинах відповідає високим технічним стандартам G63 AMG 6x6. Система, знайома багатьом вантажівкам, вперше використовується в легковому автомобілі. Зсередини автомобіля водій може в будь-який час незалежно регулювати тиск у шинах на передній осі та обох задніх осях за допомогою перемикачів на спеціальній верхній консолі. Манометри дозволяють контролювати тиск. Це означає, що пасажири позбавлені звичайного трудомісткого процесу виходу та регулювання тиску вручну. Завдяки потужному компресору та чотирьом 20-літровим резервуарам стисненого повітря, встановленим з боків у задніх колісних арках, тиск у шинах можна відрегулювати за, можливо, світовий рекорд. Наприклад, хоча є шість об’ємних шин діаметром один метр кожна, системі потрібно менше 20 секунд, щоб підвищити тиск у шинах, що сприяють піску, з 0,5 бар до 1,8 бар, необхідних для використання на дорозі. Звичайним системам потрібно близько десяти хвилин, щоб досягти такої зміни тиску в шинах.

Конструкція портальних осей також дуже позитивно впливає на систему контролю тиску в шинах. На відміну від ситуації, коли встановлюються звичайні жорсткі осі, внутрішні поверхні втулок коліс відкриті, а простір для встановлення не блокується приводним валом. Це означає, що регулювання тиску в шинах можна здійснювати безпосередньо за допомогою центрального каналу в маточині колеса. Колеса також мають повітряний канал і під’єднані до втулки за допомогою шланга зі стисненим повітрям із швидкороз’ємною муфтою, що дозволяє замінити колесо, якщо це необхідно. Міцна, прикручена кришка втулки захищає з’єднувач шланга від пошкоджень на бездоріжжі.




Незважаючи на споряджену вагу 3850 кг: розподіл тиску на ґрунт настільки низький, як слід людини

За допомогою звичайних комбінацій колесо/шина неможливо знизити тиск у шинах до 0,5 бар для їзди по піску. 1,0 бар зазвичай є найнижчим можливим тиском, нижче якого шини можуть відірватися від ободів під час маневрів керма, а пісок може потрапити на ущільнювальну поверхню між шиною та ободом, що призведе до повільного проколу. Таких проблем немає з G63 AMG 6x6, який оснащений спеціальними двокомпонентними колісними дисками розміром 45,7 см (18 дюймів). Коли шина встановлюється на колесо цього типу, вона затискається між колесом (утвореним двома половинками обода) і внутрішнім бортовим кільцем настільки надійно, що навіть у разі повної втрати тиску вона не може зісковзнути з обода, і пісок не може потрапити.

Надзвичайно низький тиск у шинах збільшує плями контакту всюдихідних шин 37 x 12,5 x 18 дюймів і забезпечує значну підтримку, коли справа доходить до просування на рихлих поверхнях. Цьому сприяють два процеси. По-перше, збільшені плями контакту зменшують тиск на ґрунт і, отже, схильність шин занурюватись або заглиблюватись у землю. Подивившись на цифри, ви переконаєтеся, що зменшення тиску в шинах до 0,5 бар збільшує пляму контакту втричі. У результаті тиск на ґрунт G63 AMG 6x6 із спорядженою вагою 3850 кілограмів дорівнює сліду людини середньої ваги.




По-друге, на брудних і подібних поверхнях, що забезпечує кращий контакт, низький тиск у шинах підтримує процес самоочищення, що запобігає засміченню малюнка протектора і таким чином гарантує найкраще зчеплення з дорогою.

Кузов, обладнання та інтер'єр: Типовий AMG: Повний спектр ексклюзивного обладнання та комплектацій

Візуально Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 не залишає жодних сумнівів щодо свого справжнього покликання. Великі шини на трьох осях, величезний дорожній просвіт, внутрішня висота майже 2,30 метра і ширина близько 2,10 метра, а також чіткі лінії пікапа одразу викликають повагу. Подібно до попередніх моделей G63 AMG та G65 AMG, суперпозашляховик із кузовом довжиною 5,87 метра має характерне обличчя AMG: решітку радіатора з двома лезами з подвійними хромованими решітками та хромованою решіткою радіатора. гарантувати, що G63 AMG 6x6, як і його стабільні серійні товариші, відразу ідентифікується як модель AMG. Дизайн решітки враховує класичну форму G-класу та вписується в загальний вигляд завдяки інтерпретації позашляхового характеру автомобіля. Типові три великі повітрозабірники в передньому бампері AMG дозволяють потоку повітря досягати модулів охолодження. Вертикальні вставки з нержавіючої сталі з глянцевим хромом підкреслюють чоловічий вигляд.




Вид збоку показує, що до двох задніх дверей кузов відповідає поточній виробничій конфігурації чотириколісної моделі. Але це стосується спільних рис, оскільки вид збоку також виявляє відмінності - від значно більшої висоти дорожнього просвіту до вуглецевого волокна інтегрованих світлодіодних світлових смуг над вітровим склом до розширених колісних арок - також з вуглецевого волокна - з підніжками з нержавіючої сталі. Частина кузова серійного виробництва гармонійно розширена третім боковим вікном і секцією пікапа з стійкою проти перевороту з нержавіючої сталі, а також задніми подвійними колісними арками з вуглецевого волокна. Вантажна зона, обшита особливо міцним і міцним бамбуком, доступна за допомогою задньої борти.

Комфорт на бездоріжжі з чотирма окремими сидіннями




G63 AMG 6x6 не тільки має модернізовані засоби серійного виробництва, як-от нову приладову панель із центральним кольоровим екраном, і пропонує комбінацію приладів AMG із кольоровим TFT-екраном, головним меню AMG та окремим індикатором передачі, а також AMG. накладки на пороги підсвічуються білим кольором на всіх дверях. Високоякісний важіль E-SELECT з тисненою емблемою AMG знайомий з таких автомобілів, як SLS AMG. Ексклюзивну атмосферу створює шкіряне оздоблення designo класичного червоного або світло-коричневого кольорів, яке охоплює не лише оббивку чотирьох окремих сидінь, а й всю оббивку передніх і задніх дверей. Контрастна прострочка та привабливий ромбоподібний візерунок ідеально доповнюють інтер’єр. Крім того, вся панель приладів оздоблена шкірою та має ексклюзивну контрастну прострочку. Оздоблення з вуглецевого волокна AMG і покриття Alcantara® на даху та стійках доповнюють розкішний та затишний інтер’єр. Задня панель оздоблена шкірою.




На додаток до повного набору характерних розкішних функцій AMG від Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 і комплексного оздоблення шкірою Designo з чотирма окремими сидіннями, шоу-автомобиль забезпечений пакетом ексклюзивних додаткових послуг. Серед них набір спеціальних функцій для задньої частини салону: індивідуальні сидіння з електричним регулюванням, підігрівом і вентиляцією, окрема центральна консоль, також оброблена шкірою designo з контрастною прострочкою, і розважальна система для задніх сидінь із двома кольоровими екранами на задню частину передніх підголівників. Доповнюють лінійку килимки з ромбовим малюнком.