У світі моди високий стиль часто коштує комфорту чи практичності, і Mercedes-Benz GLA250 2023 року є одним із багатьох стильних атракціонів, які підтверджують цей принцип. Ми це знаємо, тому що GLB250 компанії — це, по суті, той самий позашляховик під його коробчатим гардеробом. Більш розумна форма GLB забезпечує місце для набагато більшого вантажу, і він навіть може вмістити додатковий третій ряд сидінь. Але якщо ви запитаєте нас, похила лінія даху GLA250 і зовнішній вигляд хетчбека набагато сексуальніший.
Чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 221 к.с. забезпечує достатню потужність, керованість досить приваблива для більшості покупців, а кабіна є доречно вишуканою, має високоякісні матеріали та гарно інтегровані технічні функції. Ви бажаєте великих гострих відчуттів за кермом у цьому кузові з підтягнутою обробкою? Перегляньте GLA45 потужністю 382 к.с, який ми розглядаємо окремо.
Хоча ніхто, хто купує GLA250, навряд чи буде досліджувати стежки, вибір моделі 4Matic додає більше, ніж просто повний привід. Mercedes робить пакет Off-Road Engineering стандартним для цієї моделі, який забезпечує режим водіння по бездоріжжю, який зменшує реакцію дросельної заслінки та подачу потужності. Деяким водіям це може стати в нагоді в певних ситуаціях, як-от при розорюванні сильного снігу. На нашу думку, пакет Premium є обов’язковим, оскільки він додає більший 10,3-дюймовий цифровий дисплей і 10,3-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, які об’єднані в одну безперервну панель і надають салону GLA технологічний вигляд.
GLA-клас 2023 року оснащений 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, який приводить у рух передні або всі чотири колеса та видає 221 кінську силу; він працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. На нашому тестовому треку повнопривідний GLA250 4Matic розігнався до 60 миль/год за 6,3 секунди — достатньо, але далеко не швидко порівняно з багатьма позашляховиками EV. Цей результат фактично повільніший, ніж модель останнього покоління, яка досягла результату 5,7 секунди в тому ж тесті. Незважаючи на те, що GLA250 не призначений як спортивний позашляховик, його керованість є спокійною, а його підвіска достатньо податлива на нерівних ділянках дороги, щоб уникнути неотесаності.
Однією з головних претензій до GLA-класу попереднього покоління став тісний салон. Mercedes виправив це з моделлю нового покоління. Пасажири на задніх сидіннях отримують майже п'ять дюймів додаткового простору для ніг, а також збільшений простір для плечей і ліктів. Це допоможе GLA-класу більш прямо конкурувати з ключовими суперниками, такими як Audi Q3 , BMW X1 і Volvo XC40. Матеріали інтер’єру виглядають висококласними, а розташування елементів керування та вентиляційних отворів клімат-контролю схоже на те, що ми бачимо на GLB-класі, із встановленим на колонці перемикачем, контролером інформаційно-розважальної системи на центральній консолі та круглими вентиляційними отворами вздовж панелі приладів. Вантажоємність збільшена порівняно зі старою моделлю, а задні сидіння складаються; Вантажна підлога тепер знаходиться на одному рівні з підвіконням, що має полегшити ковзання громіздких предметів у та з багажника. Під час нашого тестування GLA250 вміщує шість наших ручних валіз за заднім сидінням, на одну більше, ніж у моделі останнього покоління.
Інформаційно-розважальна система Mercedes-Benz MBUX — на краще чи на гірше — є стандартною для всіх моделей GLA-класу. Базові моделі оснащені двома 7,0-дюймовими дисплеями, один для дисплея водія, а інший для інформаційно-розважальної системи. Подвійні 10,3-дюймові дисплеї є додатковими. Ця сама установка була поширена в усій лінійці Mercedes, що викликало змішані відгуки наших редакторів . Системою можна керувати або через сенсорний екран, за допомогою голосових команд, або за допомогою контролера сенсорної панелі на центральній консолі. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними; навігація, супутникове радіо SiriusXM, проекційний дисплей і аудіосистема преміум-класу Burmester — все це додатково.
Автоматичне екстрене гальмування є стандартним для всього модельного ряду, але для більш просунутих функцій допомоги водієві, таких як адаптивний круїз-контроль і система підтримки смуги, потрібно буде додати додатковий пакет допомоги водієві. Для отримання додаткової інформації про результати краш-тестів GLA-класу відвідайте веб-сайти Національного управління безпеки дорожнього руху ( NHTSA ) та Страхового інституту безпеки дорожнього руху ( IIHS ). Ключові функції безпеки:
Стандартне автоматичне екстрене гальмування з розпізнаванням пішоходів
Доступне попередження про виїзд зі смуги руху з помічником утримання в смузі руху
Доступний адаптивний круїз-контроль з функцією центрування смуги руху