Якщо дивитися збоку, розширення колісних арок підкреслюють потужний характер автомобіля. Ці компоненти тепер пофарбовані в колір кузова (на попередній моделі вони були чорними). 20-дюймові колеса та червоні гальмівні супорти є стандартними. Ззаду кругла подвійна окантовка вихлопної труби та спойлер на даху показують, що це найпотужніша версія сімейства GLA.
Інтер’єр оновлений MBUX останнього покоління
У стандартній комплектації інтер’єр оснащено кермовим колесом AMG Performance останнього покоління. Кнопки на кермі AMG виділяються яскравими дисплеями та інтуїтивно зрозумілою логікою керування. За допомогою кнопок водій керує важливими функціями водіння, а також усіма програмами водіння.
Завдяки новому спеціальному дизайну екрана AMG і розширеному спектру функцій інформаційно-розважальна система MBUX стала ще потужнішою, ніж раніше. Завдяки Apple CarPlay і Android Auto смартфони можуть бездротово взаємодіяти з автомобілем. Вища потужність зарядки USB і додатковий порт USB-C покращують підключення.
Нові варіанти екстер'єру та інтер'єру
GLA45 S 4MATIC+ поставляється з трьома новими легкосплавними колісними дисками: 19-дюймова версія оснащена дисками AMG з десятьма спицями кольору Bicolor Matt Black з глянцевими полірованими поверхнями. Також доступні два нових 20-дюймових дисків AMG у дизайні з п’ятьма подвійними спицями: клієнти можуть вибирати між двокольоровим матовим чорним із глянцевими полірованими поверхнями або двоколірним матовим чорним із глянцевими полірованими ободами. Асортимент коліс продовжує включати 21-дюймові колеса AMG з кількома спицями або поперечними спицями.
Нові чохли для оббивки стандартних спортивних сидінь або опціональних сидінь AMG Performance надають інтер’єру сучасного вигляду. Вперше поєднання штучної шкіри ARTICO та мікрофібри MICROCUT також можна замовити в Bahia Brown. Новий колір штучної шкіри ARTICO - Sage Grey / Black. Червоний перець/чорний також вперше доступний для шкіряних чохлів сидінь. Діапазон опцій доповнюється деревом липи з відкритими порами коричневого кольору для елементів обробки.
Потужний 2,0-літровий чотирициліндровий турбодвигун AMG і вдосконалений повний привід
З потужністю 310 кВт (421 к.с.) GLA45 S 4MATIC+ має потужний двигун. Компактний позашляховик розганяється з місця до 100 км/год за 4,3 секунди. Максимальна швидкість зафіксована на рівні 270 км/год. Окрім вражаючої потужності, 2,0-літровий турбодвигун AMG також може похвалитися спонтанною реакцією. Потужність передається через маневрену восьмиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням AMG SPEEDSHIFT DCT.
Стандартна програма водіння RACE і повністю змінний повний привід AMG Performance 4MATIC+ з AMG TORQUE CONTROL значно сприяють динамічному досвіду водіння. Коробка передач заднього моста оснащена двома багатодисковими муфтами з електронним керуванням, кожна з яких з’єднана з приводним валом на задній осі. Ця конструкція означає, що потужність двигуна розподіляється не лише змінним чином між передньою та задньою осями, але також вибірково між лівим та правим задніми колесами.