Через кілька тижнів після презентації нового позашляховика Mercedes-AMG GLC бренд потужних і спортивних автомобілів представив нове GLC Coupé. Він завершує успішну середньорозмірну серію від Mercedes AMG і встановлює ще одну родзинку в портфоліо моделей завдяки поєднанню динамічної елегантності та характерних рис AMG. Вражаючі пропорції та захоплюючі поверхні підкреслюють його безпомилковий зовнішній вигляд, доповнений високоякісним інтер’єром.

Mercedes-Benz GLC43 AMG Coupe 2024

Є два варіанти потужних моделей на вибір: GLC63 SE PERFORMANCE Coupé — це перше потужне гібридне позашляховик-купе бренду з системною потужністю 500 кВт (680 к. с.) на початку. Існує також модель початкового рівня, GLC43 4MATIC Coupé з потужністю 310 кВт (421 к.с.) і короткочасним прискоренням 10 кВт (14 к.с.) через ремінний стартер-генератор (RSG). Розширене стандартне обладнання з рульовим керуванням задньої осі, повним приводом, трансмісією AMG SPEEDSHIFT MCT 9G із зчепленням мокрого старту та підвіскою AMG RIDE CONTROL з адаптивним демпфуванням забезпечує динамічне враження від водіння.




«З новим Mercedes-AMG GLC Coupé ми звертаємося до клієнтів, які шукають спортивний стиль життя та динамічний дизайн у поєднанні з вражаючою продуктивністю. Різноманітні та високоякісні технічні компоненти гарантують найвищий рівень динаміки та задоволення від водіння. моделі GLC63 SE PERFORMANCE Coupé, тепер ми також пропонуємо наш інноваційний гібридний привід у цьому сегменті, який гарантує широкий вибір досвіду водіння». Міхаель Шібе, генеральний директор Mercedes-AMG GmbH і керівник підрозділів Mercedes-Benz G-Class і Mercedes-Maybach.

Mercedes-Benz GLC43 AMG Coupe 2024 white

Спортивний силует із плавним переходом до задньої частини є головною особливістю нового Mercedes-AMG GLC Coupé. Фари з’єднуються з верхньою частиною радіатора AMG, що підкреслює ширину автомобіля. Передній фартух AMG у дизайні реактивного крила з великими повітрозабірниками, вертикальними ребрами та додатковими гребками розставляє яскраві, незалежні акценти. Точні бічні грані підкреслюють спортивні пропорції та потужні колісні арки.




Оздоблення колісних арок у колір кузова та накладка бічної спідниці AMG гармонійно вписані в елегантну базову форму. Впевнений зовнішній вигляд також підкреслюється широкою колією та колісними дисками 19-, 20- або 21-дюймового формату. Декілька коліс, пропонованих із заводу, мають глянцевий дизайн із двокольоровими поверхнями. Додаткове обладнання включає оптимізовані підножки та численні інші пакети.

Mercedes-Benz GLC43 AMG Coupe 2024 photo

Задні ліхтарі, що складаються з двох частин, візуально розширюють огляд ззаду за допомогою чорного та темно-червоного сполучного елемента. Спеціальний задній фартух AMG у вигляді дифузора (GLC43) або з додатковою панеллю дифузора (GLC63 S), а також дві подвійні накладки вихлопних труб (круглі на GLC43, трапецієподібні на GLC63 S) посилюють потужне враження.

Характерні елементи AMG в салоні для спортивно-елегантного вигляду




В інтер’єрі сидіння AMG зі штучної шкіри ARTICO/мікрофібри MICROCUT AMG з унікальною графікою та чохлами створюють спортивний відтінок. Додатково доступна оббивка зі шкіри та шкіри Nappa з тисненням герба AMG на передніх підголівниках. Сидіння AMG Performance також доступні в якості опції.

Mercedes-Benz GLC43 AMG Coupe 2024 review

Є також стандартне кермо AMG Performance зі шкіри Nappa (GLC43) або шкіри Nappa/мікрофібри MICROCUT (GLC63 S). Він сплюснутий знизу, перфорований в області ручки та оснащений сріблястими алюмінієвими пелюстками перемикання передач. Дві круглі кнопки на кермі AMG дозволяють швидко й точно керувати різними функціями динаміки водіння та програмами водіння AMG DYNAMIC SELECT. Спортивну, розкішну атмосферу доповнюють спортивні педалі AMG, килимки AMG і освітлені пороги з написом AMG.




Інформаційно-розважальна система MBUX містить різні дисплеї та функції, характерні для AMG. До них належать окремі дисплеї на панелі приладів, мультимедійний центральний дисплей у портретному форматі на центральній консолі та додатковий проекційний дисплей. Ексклюзивний стиль AMG «Supersport» пропонує можливість відображення різноманітного вмісту за допомогою вертикальної структури. Це включає в себе меню налаштування, яке показує поточні налаштування шасі або трансмісії. Водій також може мати навігаційну карту або дані про витрату, що відображаються у стилі «Supersport».

Також інтегрований AMG TRACK PACE (стандартний для GLC63 S, опціональний для GLC43), реєстратор даних для використання на гоночних треках. Програмне забезпечення записує понад 80 специфічних для транспортного засобу даних десять разів на секунду під час руху по іподрому, таких як швидкість, прискорення, кут повороту керма та робота педалі гальма. Відображення часу кола та секторів, а також додаткові інструменти навчання та аналізу також показові.

2,0-літровий чотирициліндровий двигун AMG з електричним турбонаддувом




Серцем нових моделей Mercedes-AMG GLC Coupé є 2,0-літровий чотирициліндровий двигун AMG, який поєднує в собі інноваційні технології та високу продуктивність із зразковою ефективністю. Двигун залишається вірним традиціям, характерним для бренду: він не тільки був повністю розроблений на заводі компанії в Аффальтербаху, але також виготовляється там у заводській якості відповідно до принципу «Одна людина, один двигун». Mercedes-AMG поєднує в собі майстерність своїх висококваліфікованих співробітників із найсучаснішими методами виробництва Індустрії 4.0 і високим рівнем цифровізації.

Mercedes-Benz GLC43 AMG Coupe 2024 interior

Двигун, відомий як M139l (l для поздовжньої установки), поки що є єдиним серійним двигуном у світі, який заряджається електричним турбокомпресором вихлопних газів через додаткову бортову електричну систему на 48 вольт, яка також включає ремінь. -привідний стартер-генератор (РСГ). Ця система є прямим похідним від технології, яку команда Mercedes-AMG Petronas F1 успішно використовує у вищому класі автоспорту протягом багатьох років. Нова форма заряджання гарантує особливо спонтанну реакцію в усьому діапазоні швидкостей. Це забезпечує ще більш динамічний досвід водіння та водночас підвищує ефективність.

Детально принцип роботи електричного турбокомпресора вихлопних газів




Приблизно чотирисантиметровий вузький електродвигун інтегрований безпосередньо на вал турбокомпресора між колесом турбіни з боку вихлопу та колесом компресора з боку свіжого повітря. З електронним керуванням, він безпосередньо приводить в рух вал турбокомпресора і таким чином прискорює колесо компресора до того, як потік вихлопних газів перейме на себе звичайний привід.

Mercedes Benz GLC43 AMG Coupe 2024

Це значно покращує реакцію на холостому ході та в усьому діапазоні швидкостей. Двигун внутрішнього згоряння більш спонтанно реагує на команди педалі акселератора, а загальне враження від водіння стає значно динамічнішим. Крім того, електрифікація турбокомпресора забезпечує підвищення крутного моменту на низьких швидкостях. Це також підвищує маневреність і оптимізує прискорення з місця. Навіть коли водій скидає акселератор або гальмує, технологія може постійно підтримувати тиск наддуву. Це забезпечує постійну пряму відповідь.




Порівняно з GLC43 турбокомпресор у GLC63 S значно більший. Це забезпечує більший потік повітря і, отже, більшу продуктивність. Крім того, інтегрований електродвигун живиться від високовольтної системи напругою 400 вольт.

ЕФЕКТИВНИЙ Гібрид із потужністю системи 500 кВт (680 к. с.) і крутним моментом до 1020 Нм

У GLC63 SE PERFORMANCE Coupé M139l виробляє 350 кВт (476 к.с.) при 6725 об/хв. Це робить його найпотужнішим чотирициліндровим серійним двигуном у світі. Максимальний крутний момент двигуна внутрішнього згоряння становить 545 Нм при 5250-5500 об/хв. У продуктивному гібриді 2,0-літровий двигун поєднується з синхронним електродвигуном із постійним збудженням, високоефективною батареєю, розробленою в Аффальтербаху, і повністю змінним повним приводом AMG Performance 4MATIC+.




Потужність системи 500 кВт (680 к.с.) і максимальний крутний момент 1020 Нм забезпечують вражаючі водіння: розгін з місця до 100 км/год відбувається за 3,5 секунди. Рух закінчується лише на обмеженій електронікою швидкості 275 км/год.

Електродвигун потужністю 150 кВт (204 к.с.) розташований на задній осі та інтегрований туди з двошвидкісною трансмісією з електричним перемиканням і диференціалом підвищеного тертя задньої осі з електронним керуванням у компактному електричному приводі (EDU). Експерти називають цю компоновку гібридом P3. Легка високопродуктивна батарея також розташована в задній частині над задньою віссю. Цей компактний дизайн забезпечує численні переваги.




Електродвигун діє безпосередньо на задню вісь і, таким чином, може перетворювати свою потужність безпосередньо в тягу - для додаткового прискорення під час старту, прискорення або обгону. Як типово для конструкції, потужність електродвигуна може використовуватися при повному крутному моменті, тому можлива особливо швидка поведінка при запуску. Крім того, завдяки інтегрованому блокувальному диференціалу задньої осі з електронним керуванням водій одразу відчуває помітне підвищення продуктивності: гібридна модель надзвичайно маневрено прискорюється на виході з поворотів, забезпечує оптимальне зчеплення з дорогою та, отже, більшу безпеку водіння.

Якщо задня вісь пробуксовує, рушійна сила електродвигуна також передається на передні колеса, якщо це необхідно для збільшення тяги. Механічне з’єднання повного приводу з варіатором дозволяє це зробити через карданний вал і приводні вали передніх коліс. Розташування на задній осі покращує вагу та розподіл навантаження на вісь автомобіля. Це створює основу для переконливої ​​керованості.




Концепція AMG пропонує дуже високу ефективність рекуперації, оскільки система допускає лише мінімальні механічні та гідравлічні втрати від двигуна та трансмісії. Двошвидкісна трансмісія на задній осі з автоматичним перемиканням передач зі спеціально скоординованим передавальним числом забезпечує розподіл від високого крутного моменту коліс для маневреного старту до безпечної тривалої роботи на вищих швидкостях. Електричний привод вмикає другу передачу не пізніше ніж на швидкості 140 км/год, що відповідає максимальній швидкості електродвигуна приблизно 13 500 об/хв.

Натхненний Формулою 1™, розроблений в Аффальтербаху: акумулятор AMG High Performance




Розробка літій-іонного накопичувача енергії ґрунтується на технологіях, перевірених на гібридних гоночних автомобілях Формули 1™ команди Mercedes-AMG Petronas F1. Акумулятор AMG High Performance поєднує високу, часто послідовну доступну потужність, із малою вагою для підвищення загальної продуктивності автомобіля. До цього додається швидке споживання енергії та висока щільність потужності.

80 кВт тривалої потужності та 150 кВт на піку




Високопродуктивний акумулятор у GLC63 SE PERFORMANCE Coupé забезпечує ємність 6,1 кВт/год, безперервну потужність 80 кВт і пікову потужність 150 кВт протягом десяти секунд. Заряджання відбувається за допомогою рекуперації або встановленого бортового зарядного пристрою змінним струмом потужністю 3,7 кВт на зарядній станції, настінній коробці або побутовій розетці. Акумулятор призначений для швидкої доставки та поглинання енергії, а не для максимально можливого радіусу дії. Тим не менш, електричний запас ходу в 12 кілометрів забезпечує практичний робочий радіус, наприклад, для тихих, повністю електричних подорожей від житлових районів до околиць міста або до автостради.

Інноваційний імпульс: пряме охолодження елементів акумулятора




Основою високої продуктивності 400-вольтової батареї AMG є інноваційне пряме охолодження: високотехнологічна охолоджуюча рідина обтікає всі 560 елементів і охолоджує їх окремо. Кожна батарея потребує певної температури для оптимального живлення. Якщо накопичувач енергії стає занадто холодним або занадто гарячим, він тимчасово втрачає відчутну потужність або його потрібно вимкнути, щоб не пошкодити його, якщо температура надто висока. Тому рівномірний контроль температури батареї має вирішальний вплив на її продуктивність, термін служби та безпеку. Система AMG розроблена для забезпечення рівномірного розподілу тепла в акумуляторі.

Стратегія роботи: електрика завжди доступна




Основна операційна стратегія походить від гібридної силової установки гоночного автомобіля Mercedes-AMG Petronas у Формулі-1. Як і у вищому класі автоспорту, максимальна потужність завжди доступна, коли водій використовує кік-даун — щоб потужно прискорюватися на виході з поворотів або швидко обганяти. Електроенергію завжди можна отримати та часто відтворювати завдяки високій продуктивності рекуперації та підзарядці на основі вимог.

Продуктивність гібридного приводу дозволяє регулювати зчеплення з колесом




Додаткові переваги гібридного приводу з’являються для контролю динаміки автомобіля. Замість втручання в гальмування ESP® електрична машина також може регулювати зчеплення, щойно колесо сигналізує про занадто високе пробуксовування. Для цього інтелектуальне керування зменшує крутний момент електродвигуна, який передається на колесо через диференціал блокування заднього моста. Результат: ESP® не потрібно втручатися або втручається лише пізніше. Перевага: тому двигун внутрішнього згоряння може працювати з вищим крутним моментом. Це покращує маневреність і підвищує ефективність. Крім того, для зарядки акумулятора можна використати енергію, яка інакше була б «витрачена» під час гальмування.

GLC43 4MATIC: 310 кВт (421 к.с.) потужності та 500 Нм крутного моменту забезпечують спортивну водіння




У моделі початкового рівня GLC43 4MATIC Coupé 2,0-літровий чотирициліндровий рядний двигун забезпечує номінальну потужність 310 кВт (421 к.с.) при 6750 об/хв. Максимальний крутний момент 500 Нм досягається при 5000 об/хв. Залежно від ситуації система також короткочасно забезпечує додатковий прискорення 10 кВт (14 к.с.) від ремінного стартер-генератора (RSG). RSG другого покоління функціонує як м’який гібрид, який, крім тимчасового підвищення продуктивності, також забезпечує такі функції, як рух накатом і рекуперація для максимальної ефективності. 48-вольтна технологія також підвищує комфорт, оскільки переходи між функціями старт-стоп і рух накатом майже непомітні. GLC43 4MATIC розганяється з місця до 100 км/год лише за 4,8 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год.

Трансмісія AMG SPEEDSHIFT MCT 9G з мокрим пусковим зчепленням




Передача потужності в обох моделях Mercedes-AMG GLC Coupé здійснюється через трансмісію AMG SPEEDSHIFT MCT 9G (MCT = трансмісія з кількома зчепленнями), в якій гідромоторна муфта замінює гідротрансформатор. Він зменшує вагу та, завдяки меншій інерції маси, оптимізує реакцію на команди педалі акселератора, особливо під час спринту та зміни навантаження.

Продумано скоординоване програмне забезпечення забезпечує надзвичайно короткий час перемикання та, за необхідності, швидке багаторазове перемикання на нижчу передачу. Крім того, функція подвійного розмикання зчеплення в програмах водіння «Sport» і «Sport+» забезпечує особливо виразне перемикання передач. Також застосована функція RACE START, яка гарантує оптимальне прискорення з місця. У програмі водіння «Комфорт» функція ECO start/stop активується автоматично, а в «Індивідуальній» можна активувати функцію «Розбіг».




У GLC43 повний привід AMG Performance 4MATIC має постійний розподіл потужності між передньою та задньою осями від 31 до 69 відсотків. Задня конструкція забезпечує покращену динаміку водіння, включаючи високе поперечне прискорення та покращене зчеплення під час прискорення. У GLC63 S повністю змінний повний привід AMG Performance 4MATIC+ передає потужність приводу на дорогу, включаючи режим дріфту для ще більшого задоволення від водіння.

AMG DYNAMICS є стандартною частиною вибору програми водіння AMG DYNAMIC SELECT




Програми водіння AMG DYNAMIC SELECT (п’ять для GLC43, вісім для GLC63 S) забезпечують широкий діапазон характеристик автомобіля від комфортних до динамічних. Індивідуальні програми водіння пропонують індивідуальний досвід водіння, точно адаптований до різних умов водіння.

Як частина програм водіння AMG DYNAMIC SELECT додається вбудований контроль динаміки водіння AMG DYNAMICS. Він розширює стабілізаційні функції електронної програми стабілізації ESP® завдяки втручанню в активізацію кривої характеристики рульового керування та додаткових функцій ESP®. Наприклад, під час динамічного проходження поворотів короткочасне гальмування внутрішнього заднього колеса створює певний поворотний момент навколо вертикальної осі для спонтанного й точного керування.




Ступінь і ефективність цих втручань залежить від обраної програми AMG DYNAMIC SELECT, за допомогою якої водій може самостійно визначити налаштування в «Індивідуальному». ESP® можна регулювати в трьох рівнях. «On» — це стандартний вибір, який пропонує високий рівень безпеки, адаптований до спортивного характеру автомобіля в цілому. У той час як «Sport» дозволяє більші кути заносу, «Off» дозволяє повністю вимкнути систему для особливо спортивного стилю водіння на закритих гоночних трасах.

Підвіска AMG RIDE CONTROL з адаптивним регулюванням амортизації




Обидві моделі оснащені сталевою пружинною підвіскою AMG RIDE CONTROL з адаптивним регулюванням амортизації. Він поєднує в собі спортивну динаміку водіння з високим комфортом на довгих дистанціях. Основою для цього є передня вісь зі спеціально розробленими поворотними кулаками та кульовими шарнірами пружинної тяги, а також задня вісь, яка також має динамічно розроблену еластокінеметику. Спираючись на це, система адаптивного регулювання амортизації постійно адаптує амортизацію на кожному окремому колесі до поточних вимог - завжди враховуючи попередньо вибраний рівень шасі, стиль водіння та стан дорожнього покриття. На додаток до покращення кочення та комфорту водіння, це також призводить до підвищення безпеки водіння. На вибір є три різні схеми амортизації («Комфорт», «Спорт» і «Спорт+»).

Активна стабілізація крену




Ще одна функція робить вирішальний внесок у спеціальну настройку AMG для високої динаміки водіння: активна стабілізація крену AMG ACTIVE RIDE CONTROL, яка є опцією для GLC63 SE PERFORMANCE. Замість використання звичайних жорстких поперечних стабілізаторів система компенсує рухи кузова електромеханічним способом. Для цього поперечні стабілізатори на передній і задній осях розділені на дві частини. Посередині розташований електромеханічний привід, в який вбудований триступеневий планетарний редуктор. При нерівному дорожньому покритті або помірній манері водіння актуатор активно відокремлює половинки стабілізатора один від одного, що підвищує комфорт водіння. Під час динамічного використання, наприклад, на звивистій дорозі, половинки з’єднуються та скручуються одна проти одної.




Система не тільки зменшує кочення під час проходження поворотів, але й забезпечує більш точну координацію кермування та зміни навантаження. Це також підвищує комфорт під час руху прямо, оскільки, наприклад, компенсуються подразники, викликані нерівностями дорожнього покриття з одного боку. Рухи тіла можуть бути активно й оптимально адаптовані до умов водіння. Типова поведінка водіння AMG з точки зору динаміки, точності та зворотного зв’язку для водія може відчуватися ще інтенсивніше.

Щоб відповідати високим вимогам до продуктивності, система базується на додатковій частковій електричній системі 48 вольт. Ще одна перевага в порівнянні зі звичайними системами на основі гідравліки полягає в значно швидшій реакції. До цього додається менша вага компонентів порівняно з гідравлічними рішеннями.

Триступеневе рульове управління AMG, чутливе до швидкості, і стандартне рульове керування задньою віссю




Компонування рульового керування моделей Mercedes-AMG GLC також сприяє підвищенню динаміки та комфорту. Триступінчасте рульове управління з параметрами AMG має змінне співвідношення геометрії керма, яке адаптується до вибраної програми водіння. На високих швидкостях посилення керма зменшується; на низьких швидкостях він постійно зростає. Як наслідок, на низьких швидкостях, а також під час маневрування та паркування потрібно порівняно невелике зусилля, тоді як найкращий контроль над автомобілем зберігається під час швидшої їзди. У налаштуваннях підвіски «Sport» і «Sport+» водій також отримує значно більше відгуків про стан водіння через кермо.

Активне рульове керування задньою віссю також є стандартним. Він працює з максимальним кутом повороту 2,5°. До цього ступеня задні колеса обертаються в протилежному напрямку до передніх коліс на швидкості до 100 км/год (варіюється залежно від налаштування AMG DYNAMICS). Це призводить до фактичного скорочення колісної бази, що, у свою чергу, призводить до значно більшої маневреності в поворотах, меншої роботи з рульовим управлінням і кращої маневреності.




Наприклад, помітно зменшується радіус розвороту при повороті або паркуванні. На швидкості понад 100 км/год (варіюється залежно від налаштування AMG DYNAMICS) задні колеса повертаються паралельно переднім колесам – максимум на 0,7°. Таке віртуальне подовження колісної бази позитивно впливає на стійкість водіння, призводить до швидшого накопичення бічної сили при зміні напрямку і, таким чином, до більш прямої реакції автомобіля на команди керма. Поведінка керування задньою віссю залежить від вибраної програми руху AMG DYNAMIC SELECT.

Спортивна гальмівна система AMG і вихлопна система AMG зі спортивним звуком двигуна




Спортивна гальмівна система AMG гарантує надзвичайні показники уповільнення та найкращу керованість у GLC43. Перфоровані гальмівні диски з внутрішньою вентиляцією розміром 370 x 36 міліметрів з 4-поршневими фіксованими супортами встановлені на передній осі та 360 x 26 міліметрів на задній частині з 1-поршневими плаваючими супортами.

Відповідно до надзвичайних показників продуктивності та пов’язаної з ними продуктивності, GLC63 S стандартно постачається з високоефективною композитною гальмівною системою AMG із 6-поршневими фіксованими супортами спереду (внутрішня вентиляція та перфоровані гальмівні диски 390 x 36 мм) та 1- використовуються поршневі плаваючі супорти ззаду (внутрішня вентиляція та перфоровані гальмівні диски 370 x 26 мм). Гальмівна система вражає дуже коротким гальмівним шляхом, а також максимальною стабільністю та стабільністю, що зникає під час інтенсивного використання. Він також набирає бали завдяки тривалому терміну служби та особливо спонтанній реакції.

Численні пакети обладнання роблять моделі Mercedes-AMG GLC більш індивідуальними




Пакет AMG Exterior Night містить пофарбовані корпуси зовнішніх дзеркал, вставки на бічних порогах AMG, оздоблювальну планку, окантовку вікон і декоративну смугу в глянцевому чорному кольорі. Також є теплоізоляційне темно-тоноване скло середньої стійки та дві чорні хромовані подвійні накладки вихлопної системи AMG.

Пакет AMG Night Package Exterior II також доступний у темному хромованому кольорі: ламелі на обробці радіатора в темному хромованому кольорі, а також позначка типу на крилах і ззаду, включаючи зірку ззаду.

Пакет AMG Exterior Carbon Package включає елементи з високоякісного видимого карбону для A-крила переднього фартуха AMG, вставок бічних спідниць AMG і декоративної смуги заднього фартуха AMG. З оптичним пакетом AMG GLC43 виглядає ще спортивніше: передній спліттер у глянцевому чорному кольорі з гайками з боків і задній дифузор з дифузорною панеллю є оптичними запозиченнями з автоспорту. На задньому бампері також є додаткові застібки для випускних отворів для повітря в глянцевому чорному кольорі.

Видання 1 при запуску на ринок




GLC63 SE PERFORMANCE Coupé можна замовити як ексклюзивне видання 1 у кольорах кузова graphite grey magno або high-tech silver magno протягом одного року з моменту виходу на ринок. Фольга magno charcoal візуально розтягує боки автомобіля. 21-дюймові ковані колеса AMG із поперечними спицями пофарбовані в чорний матовий колір. Блискучі краї обода створюють привабливий контраст. Це також стосується пофарбованих у жовтий колір гальмівних супортів високоефективної композитної гальмівної системи AMG.

Аеродинамічний пакет AMG підсилює динамічне візуальне враження. Аеродинамічні елементи включають більший передній спліттер у глянцевому чорному кольорі з накладками з боків, спойлер AMG Performance у чорному кольорі та додаткові накладки для повітрозабірників у задньому фартуху у глянцевому чорному кольорі. Також на борту є пакет AMG Exterior Night I та AMG Exterior Night package II. Кришка бака AMG зі сріблястим хромом і написом «AMG» підкреслює особливу позицію видання.




Для інтер'єру характерний контраст чорного і жовтого. Сидіння AMG Performance особливо елегантні з оббивкою з ексклюзивної чорної шкіри Nappa з жовтими декоративними швами та логотипами «Edition 1» на передніх підголівниках. Вони доповнюють спортивний вигляд, як і ремені безпеки жовтого кольору та ексклюзивні карбонові елементи оздоблення AMG з жовтою ниткою. Рульове колесо AMG Performance зі шкіри Nappa/мікроволокна DINAMICA з жовтою декоративною строчкою та дверні пороги AMG з жовтим підсвічуванням «AMG» ідеально поєднуються з цим. Останнім штрихом є ексклюзивний значок Edition в інтер’єрі, а також спеціальні килимки AMG з жовтою декоративною строчкою та маркуванням «Edition 1».

Щоб захистити свій дорогоцінний автомобіль, кожен клієнт отримує індивідуальний автомобільний чохол AMG із логотипом «Edition 1». Завдяки дихаючій зовнішній оболонці, виготовленій зі стійкого до розриву синтетичного волокна, і антистатичній внутрішній тканині з фланелі, він захищає автомобіль у гаражі від пилу та подряпин.