Mercedes-Benz був зайнятий гучним впровадженням електромобілів і зміною відповідної корпоративної номенклатури електромобілів на майбутнє. Але хоча програма автовиробника до 2030 року продовжує домінувати в заголовках газет , він тихенько включив гібрид Mercedes-Benz GLE-класу 450e (PHEV) у модельний ряд позашляховиків середнього розміру в США на 2024 рік.
Це не перший набіг GLE у світ розеток. Вже кілька років європейцям доступні газові та дизельні PHEV GLE350e і GLE350de, а також менший GLC PHEV. Окремі версії обох плагінів були призначені для попередніх дебютів у Північній Америці, але кажуть, що європейський попит виявився настільки сильним, що вони затримувалися. Як втішний приз, стандартний GLE450 використовує 48-вольтову гібридну систему з 2020 року, але новий GLE450e 2024 року є першою проданою моделлю GLE з гібридною силовою установкою, що підключається від мережі, і значним електричним запасом ходу.
GLE є другою модельною лінійкою бестселерів у американському списку Mercedes після компактного GLC , а GLE450e 2024 року приєднується до моделей GLE350, GLE450 і GLE580, що повертаються, які використовують чотири- та шестициліндрові двигуни з турбонаддувом і V-8 відповідно. У 2024 році 48-вольтовий гібридний допоміжний пристрій, який раніше був стандартним для моделей GLE450 і GLE580, також поширюється на GLE350. Повний привід є стандартним. Моделі Mercedes-AMG GLE53 і GLE63 S також все ще в грі, і ми розглянули їх окремо.
Що стосується силового агрегату GLE450e 2024 року, частина рівняння, що працює на викопному паливі, базується на 2,0-літровому чотирициліндровому двигуні з турбонаддувом, потужністю 248 кінських сил і крутним моментом 295 фунт-фут. Електричний компонент складається з синхронного двигуна потужністю 134 к.с., який забезпечує додатковий крутний момент 325 фунт-фут, опираючись на літій-іонний акумулятор з корисною ємністю 23,3 кВт-год. Тег-команда оцінюється за 381 поні та 479 фунт-футів, що ставить її вище GLE350 (255 коней та 295 фунт-футів) та GLE450 (375 коней та 369 фунт-футів).
Mercedes показує, що GLE450e розганяється до 100 км/год за 5,8 секунди, що на цілих 1,2 секунди швидше, ніж заявлені автовиробником 7,0 секунди для GLE350, і лише на 0,5 секунди відстає від заявленого GLE450 у 5,3 секунди. Спокусливо думати про Mercedes-Benz GLE450e PHEV 2024 року як про маленький крок до електричного майбутнього або як заповнювач для водіїв.
Але GLE450e також є повністю відпрацьованим PHEV, який працює з бездоганною точністю в будь-якому середовищі, водночас забезпечуючи своїм пасажирам той самий рівень розкоші та функцій, що й решта лінійки GLE. Він спокійний на будь-якій швидкості, головним чином завдяки наполегливій наполегливості, з якою програмне забезпечення підтримує роботу на електроприводі майже в будь-якій ситуації водіння. У місті, на шосе чи в сільській місцевості з двома смугами Смокі-Маунтінс GLE450e демонструє надзвичайну стриманість, викликаючи допомогу від двигуна внутрішнього згоряння лише в разі крайньої необхідності. Дійсно, ми з моїм штурманом досить довго вели тиху розмову, тому злякалися, коли чотирициліндровий двигун запустився, щоб допомогти майже розрядженому акумулятору.
Офіційні оцінки економії палива та запасу ходу для GLE450e від EPA очікуються, і представники Benz були хитрими щодо визначення твердого діапазону лише для електромобілів. Тим не менш, у наших руках GLE450e подолав вказаний запас ходу 43 милі на електриці під час комбінованої їзди містом і сільською місцевістю у типовій манері водіння.
Уся фундаментальна динаміка водіння GLE зберігається: він менший і маневрений за кермом, ніж це припускає його розмір, а їзда приємна. Але 21-дюймові колеса AMG нашого автомобіля, як частина пакету зовнішнього вигляду AMG Line, гарантують, що значні недоліки дороги не залишаться непоміченими. Електричний двигун забезпечує нетерпляче прискорення з місця з найменшим натисканням газу; Перехід у PHEV із традиційного GLE потребує невеликих переналаштувань, щоб уникнути стрибка від світлофора. Це скеля на швидкості шосе або вище, і, як і його побратими, має електронне обмеження максимальної швидкості 130 миль/год.
На жаль, регенеративні властивості GLE450e змусили нас побажати трохи більш вишуканої педалі гальма та трохи більшої продуктивності у відділі підзарядки. Виробники борються з хитрим відчуттям педалей і нерівномірним гальмуванням протягом усього часу існування гібридів, і GLE450e все ще бореться. Але кількість відновленої енергії — або її відсутність — на яку вказує індикатор стану батареї на панелі приладів, змушує нас почухати голову.
Як і в більшості гібридів і PHEV, регенерація відбувається під час гальмування або руху накатом відповідно до вказівок програмного забезпечення, з двома різними рівнями регенерації, які можна вибрати за допомогою пелюсткових перемикачів на колесах. Перше налаштування забезпечує м’яку регенерацію; другий збільшує регенерацію та зупиняє автомобіль — досить стандартна річ.
Але варто зазначити, що нам ледве вдалося підштовхнути сокомір під час майже 3500-футового спуску з гори приблизно на 761 фут над рівнем моря. Звичайно, анекдотичне спостереження, але отримати щось за «нічого» — це дешеве гібридне захоплення, якого ми звикли очікувати. Ми детально дослідимо це спостереження, коли отримаємо GLE450e для власного тестування.
GLE450e оснащений вбудованим зарядним пристроєм змінного струму потужністю 11,0 кВт і постійного струму потужністю 60 кВт, але офіційних даних про зарядку для США поки що немає. Посилаючись на свого європейського двоюрідного брата, який специфікує трохи більшу батарею на 31,2 кВт-год, ми оцінюємо, що GLE450e можна буде зарядити від 20 до 80 відсотків приблизно за 20 хвилин на швидкому зарядному пристрої постійного струму потужністю 60 кВт. Домосіди, які бажають відновити повністю розряджену батарею, захочуть витратити до 26 годин на стандартну побутову розетку на 120 В або трохи менше чотирьох годин на зарядний пристрій рівня 2 потужністю 7,0 кВт. Ми очікуємо, що Mercedes-Benz матиме відповідні зіркові фігури ближче до запуску.
Ціна також на даний момент залишається загадкою. За нашими оцінками, вартість Mercedes-Benz GLE450e 2024 року коштуватиме близько 76 000 доларів США, що приблизно на 8 тисяч доларів більше, ніж стандартний GLE450. Це значно більше, ніж сума в 56 595 доларів США для базової моделі Audi Q5 Premium PHEV (хоча ця модель не досягла 23 EV-миль, визначених EPA під час тестування C/D ). Крім того, Benz виглядає набагато вишуканішим з точки зору матеріалів інтер’єру. Porsche Cayenne E-Hybrid також є в асортименті, але його вартість починається майже від 90 тисяч доларів, а запас ходу електромобіля становить лише 27 миль. Volvo XC90 Recharge повністю відповідає плану GLE450e і коштує трохи більше 70 тис. доларів (81 тис. доларів США за Recharge Ultimate) із запасом ходу 36 миль (29 миль у C/D), за оцінками EPA.тестування).
Однак справжнім жупелом GLE тут є новий BMW X5 xDrive50e 2024 року (який замінює X5 xDrive45e). Ціна на X5 Drive50e починається від 73 495 доларів США, а запас ходу на електромобілі становить до 40 миль від його батареї ємністю 25,7 кВт-год — це майже так, ніби Мюнхен і Штутгарт були спільною групою під час розробки.
Як і для більшості PHEV, рішення приймається грою чисел. Якщо взяти до уваги, що повністю електричний позашляховик EQE від Benz пропонує заявлений запас ходу 253-279 миль за 79 050 доларів США, покупці мають можливість обійти PHEV і зробити повний крок у EV за відносно незначне підвищення заряду порівняно з GLE450e. З іншого боку, якщо випадки використання включають менше ніж 40 миль водіння за звичайний день, PHEV пропонує можливість реалізувати обіцянку EV, забезпечуючи при цьому газову систему безпеки для тривалих поїздок.
GLE450e будується разом з рештою лінійки GLE на заводі Mercedes-Benz в Тускалузі, штат Алабама. Очікуйте, що GLE450e з’явиться в салонах США наприкінці літа.
Технічні характеристики
2024 Mercedes-Benz GLE450e
Тип автомобіля: передній двигун, середній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова: $76 000
З турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC 16-клапанний 2,0-літровий рядний 4, 248 к.с., 295 фунт-фут + синхронний двигун змінного струму з постійним магнітом, 134 к.с., 325 фунт-фут (комбінована потужність: 381 к.с., 479 фунт-фут); Літій-іонний акумулятор ємністю 23,3 кВт/год.
Бортовий зарядний пристрій: 11,0 кВт
Пікова швидкість швидкої зарядки постійного струму: 60 кВт
Коробка передач: 9-ступінчаста автоматична
РОЗМІРИ
Колісна база: 117,9 дюйма
Довжина: 194,3 дюйма
Ширина: 76,7
дюйма Висота: 70,7 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 56/51 футів 3
вантажний об’єм, позаду передній/правий: 75/33 футів 3
споряджена маса ( C/D est) : 5800 фунтів