Пропонуються дві моделі — шестициліндровий GLS450 і восьмициліндровий GLS580 — і обидві мають певну гібридизацію. 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун GLS450 з турбонаддувом гладкий, як полірований граніт, і потужністю 362 кінські сили. GLS580 набагато потужніший, виробляючи 483 кінські сили від свого 4,0-літрового V-8 з подвійним турбонаддувом. На нашому тестовому треку GLS450 швидко розігнався до 60 миль/год за 5,5 секунди та зупинився на швидкості 70 миль/год за короткі 154 фути.
Незважаючи на свої розміри, GLS-клас легко їздить по звивистій дорозі, але він не надто спортивний. Усі моделі стандартно оснащені пневматичною підвіскою, але Mercedes також пропонує хитру систему під назвою E-Active Body Control.. У ньому використовується камера, спрямована вперед, для виявлення нерівностей і відповідного налаштування підвіски, щоб водії менше відчували недоліки дороги. Це класна технологія, але дорога, і ми вважаємо, що більшість покупців визнають, що стандартне налаштування чудово справляється зі своєю роботою.
Оцінки економії палива EPA для GLS-класу не є великими. GLS450 заробляє 18 миль на галон у місті, 23 милі на галон на шосе та 20 миль на галон разом. GLS580 працює гірше: 16 миль на галон, 21 миль на галон і 18 миль на галон відповідно. Під час нашого тестування в реальному світі GLS450 продемонстрував трохи кращі показники, ніж його рейтинг, досягнувши 24 миль на галлон під час нашого тесту на шосе зі швидкістю 75 миль на годину. GLS580 показав жахливі 18 миль на галон у тому ж тесті. Якщо економія палива є пріоритетом для вас, BMW X7 буде кращим вибором у відділі розкішних SUV. Шестициліндровий X7 xDrive40i показав вражаючі 28 миль на галлон під час нашого тесту на шосе, тоді як восьмициліндровий xDrive50i показав 24 милі на галлон.
Це покоління GLS, запозичене компонування панелі приладів і кабіни у такого ж нового позашляховика класу GLE, є набагато сучаснішим, ніж те, що приходить на зміну. Він вміщає до семи пасажирів, але може бути специфікований для шести з додатковими кріслами капітана. Місця для пасажирів у першому та другому рядах достатньо, а третій ряд, хоч і не такий просторий, як другий, може вмістити дорослого без зайвих нарікань — чого не можна сказати про шлях назад у X7 .
Два величезних 12,3-дюймових цифрових дисплея займають більшу частину панелі приладів. Один служить для водія дисплеєм приладів, який можна реконфігурувати, а інший виконує функції інформаційно-розважальної системи та запускає програмне забезпечення Mercedes-Benz MBUX, яке містить віртуального помічника, схожого на iPhone. Функції Apple CarPlay і Android Auto, навігація на панелі приладів і вбудована точка доступу Wi-Fi є стандартними. Усі моделі GLS оснащені стереосистемою Burmester Surround Sound із 13 динаміками, але якщо вам цього недостатньо, є доступна аудіосистема Burmester 3D із божевільним розташуванням 26 динаміків.
Mercedes-Benz пропонує кілька різних типів функцій допомоги водієві на цьому позашляховику, але найцікавіші частини, такі як напівавтономний режим водіння, коштують додатково. Для отримання додаткової інформації про результати краш-тестів GLS-класу відвідайте веб-сайти Національного управління безпеки дорожнього руху ( NHTSA ) та Страхового інституту безпеки дорожнього руху ( IIHS ). Ключові функції безпеки:
Стандартне автоматичне екстрене гальмування з розпізнаванням пішоходів
Доступне попередження про виїзд зі смуги руху з помічником утримання в смузі руху
Доступний адаптивний круїз-контроль з напівавтономним режимом водіння