Німецький автовиробник прагне зробити свій парк нових транспортних засобів повністю нейтральним до вуглецю до 2039 року. Зокрема, компанія зосереджується на збереженні ресурсів і скороченні викидів CO2 . Він дотримується підходу «Дизайн для навколишнього середовища» – мета полягає в тому, щоб запровадити більш стійкі технології матеріалів і циркулярність. З цією метою у 2020 році компанія розіслала постачальникам виробничих матеріалів листа-амбіції, в якому повідомила їх про свій намір, а також надала дозвіл на продовження укладання контрактів. Лист підписали постачальники, які представляють майже 90% річного обсягу закупівель Mercedes-Benz.
Наприкінці минулого року Mercedes-Benz оголосив про технологічне партнерство з виробником алюмінію Hydro для розробки технологічної дорожньої карти, яка мінімізує викиди вуглецю при постачанні алюмінію. Hydro прагне прокласти шлях до більш сталого майбутнього, надаючи інноваційні та ефективні рішення – компанія володіє та керує різними підприємствами у галузі переробки алюмінію та металу, а також у сфері енергетики та відновлюваних джерел енергії.
У рамках програми «Ambition 2039» партнерство з Hydro має на меті інтегрувати в автомобілі Mercedes-Benz до кінця десятиліття алюміній, викиди вуглекислого газу якого зменшуються на 90% порівняно з середніми показниками в Європі. Mercedes-Benz гарантує, що відповідально ставиться до джерел алюмінію, дотримуючись стандарту ASI (Aluminium Stewardship Initiative). Крім того, автовиробник хоче збільшити частку вторинної сировини в легкових автомобілях в середньому до 40%.
Через кілька місяців після оголошення про партнерство Mercedes-Benz повернувся, щоб представити перші результати. Обидві компанії дослідили використання алюмінію з низьким вмістом вуглецю з мінімальною часткою 25% споживчого брухту. Випробування виявилися успішними, тому Mercedes-Benzробить наступний крок щодо інтеграції конструкційних литих компонентів, виготовлених із більш екологічного металу, у серійне виробництво у 2023 році. Якщо бути точним, алюміній може похвалитися вуглецевим слідом 2,8 кг CO2 на кг алюмінію. Ця зміна у виробництві автомобіля призвела до 70% скорочення CO2.
Отже, які подальші кроки? Hydro постачатиме більше алюмінію зі зниженим викидом CO2 із вмістом брухту після споживання щонайменше 25% на завод Mercedes-Benz Untertürkheim. Алюміній Hydro становить приблизно 60% від загального обсягу алюмінію типу сплаву, який використовується на ливарному виробництві.
Потім з матеріалу формують різноманітні компоненти, такі як важливі для безпеки деталі, такі як амортизатори для S-класу, E-класу, GLC, C-класу, EQSі моделі EQE. Останній автомобіль також оснащений поздовжніми елементами, виготовленими з алюмінію з низьким вмістом CO2. Крім того, автовиробник використовуватиме матеріали для інших деталей, таких як опорна рама для електричної трансмісії та автомобільна платформа MMA (модульна архітектура Mercedes).