Глави держав і бізнес-лідери в дорозі ніколи не відчували такого комфорту та водночас так добре захищеного, як у новому Mercedes-Maybach S600 Guard. Броньована версія флагмана Mercedes забезпечує найвищий рівень балістичного та вибухового захисту, доступний для невійськових транспортних засобів, водночас пропонуючи неперевершені стандарти простору, комфорту їзди та розкішних бортових функцій. Задні сидіння були перенесені назад, що додає відчуття приватності.
Це почалося ще з моделі Nürburg 460 1928 року, коли Daimler-Benz стала першою компанією, яка почала встановлювати на заводі седани зі спеціальними захисними функціями для захисту пасажирів від пострілів і вибухівки.
Mercedes-Benz також розробив спеціально захищені варіанти наступних автомобілів класу люкс і престижу, таких як «Grand Mercedes» 770 і модель 500. Імператор Японії Хірохіто особисто обрав своїм службовим автомобілем броньований «Гранд Мерседес». Сьогодні автомобіль, поставлений у 1935 році, можна побачити в музеї Mercedes-Benz в Унтертюркхаймі.
Багато політиків і глав держав наслідували приклад імператора і довіряли свою безпеку автомобілям спеціального захисту Mercedes-Benz. Починаючи з 1965 року Mercedes-Benz пропонував численні моделі зі спеціальним захистом.
На додаток до легендарних моделей Mercedes-Benz 600 Saloon і Pullman Saloon, у 1970-х і 1980-х роках модельний ряд включав моделі 280 SEL 3.5 і V8 S-Class, 350 SE/SEL і 450 SE/SEL, а також 380 SE. /SEL до 560 SEL. З 1979 року Mercedes-Benz також випускає моделі G-Class із захисними системами.
Уже на етапі кузова захисні компоненти зі спеціальної сталі вбудовані в порожнини між структурою кузова та зовнішньою обшивкою. Спеціальні компоненти з араміду та ПЕ допомагають забезпечити надійний захист автомобіля. Інтелектуальні системи перекриття в особливо критичних точках, таких як перехід матеріалів і проміжки, забезпечують комплексний балістичний захист.
Вікна є незмінною та важливою частиною захисних елементів, тому особлива увага приділялася вибору відповідних матеріалів та товщини. Вікна покриті полікарбонатом з внутрішньої сторони для захисту від осколків і мають чудові візуальні характеристики, незважаючи на ламіновану структуру.
Взаємодія між усіма компонентами забезпечує пасажирам високоефективний захисний простір, який включає не лише балістичний захист, але й комплексний захист від вибухових пристроїв. У разі детонації вибухового заряду збоку автомобіля броня захищає пасажирів так само ефективно, як і під час нападу з вибухівкою під транспортним засобом: нова броня днища, вже випробувана на S-класі, повністю охоплює нижню частину кузова під салоном, що є унікальною особливістю в сегменті цивільних засобів спеціального захисту.