








Вантажівка з автономним керуванням була представлена на 65-му Міжнародному автосалоні для комерційних автомобілів у Ганновері, Німеччина, і демонструє результати досліджень і розробок компанії та бачення майбутнього перевезень на великі відстані.
Найвідмітнішою особливістю футуристичної вантажівки є «Highway Pilot», система автономного водіння для швидкості до 80 км/год, яку минулого року перевірили в реалістичних дорожніх ситуаціях на ділянці автостради A14 у Магдебурзі, Німеччина. липень.
Система містить кілька радарних датчиків і технологію камери, які реєструють усі рухомі та нерухомі об’єкти поблизу вантажівки.
Технологія сенсора та камери активна від зупинки до максимально дозволеної законом швидкості для вантажівок. Втручаючись у кермування, він автоматично безпечно утримує вантажівку в центрі смуги руху.
Система поєднується з технологією V2V і V2I – зв’язок між автомобілями та зовнішнім світом через технологію WLAN.
Коли повністю керованим дослідженням керують вручну та під час руху, індикатори горять білим. Коли вантажівка їде автономно, колір вогнів змінюється з білого на синій.
Потім вони сильно пульсують, таким чином символізуючи потужне серцебиття вантажівки та чітко вказуючи іншим учасникам дорожнього руху на поточний режим роботи транспортного засобу. Дизайн інтер’єру Мета інтер’єру – забезпечити водієві простір для роботи та відпочинку.
Дисплеї замінюють прилади, сенсорну панель — звичайний ряд перемикачів. Під час автономного водіння сидіння водія, яке можна повертати на 45 градусів, стає офісним кріслом або навіть легким кріслом, з якого водій може виконувати інші завдання.
Для спілкування з цього робочого місця майбутнього під час фаз автономного водіння водій використовує планшетний комп’ютер.