«Після того, як ми вже провели значну роботу над розробкою нашого седана S-класу для подальшого покращення ходових якостей та індивідуальності, ми зараз вносимо ті ж зміни в S63 4MATIC+ Coupé та Cabriolet. Масштабні модифікації покликані зміцнити нашу лідируючу позицію в цьому автомобілі мрії. сегменту з точки зору динаміки водіння, продуктивності, обладнання та комфорту під час довгих подорожей. S65 Coupé та Cabriolet з їх потужним 6,0-літровим бітурбованим двигуном V12 залишаються найелітнішою формою S-класу", - заявив Тобіас Моерс, генеральний директор Mercedes-AMG GmbH.
Екстер’єр: решітка радіатора Panamericana і передній фартух з новим реактивним антикрилом
Нові купе та кабріолети AMG S-Class миттєво впізнаються спереду завдяки решітці радіатора AMG Panamericana: V-подібний повітрозабірник гармонійно повторює лінії корпусів фар і розділений хромованими вертикальними стійками. Передній фартух нагадує крило реактивного літака і пофарбований у колір автомобіля. Він оточений двома великими зовнішніми повітрозабірниками, окресленими глянцевим чорним контуром. Тривимірний передній спліттер із блискучим хромованим краєм аеродинамічної форми зменшує підйом передньої осі.
Бічні пороги з тривимірними вставками з блискучого хрому надають купе та кабріолету спущеного вигляду та створюють ще більше напруження на боках. Відмінними рисами моделей AMG S-Class є великі ковані легкосплавні диски розміром 19 дюймів у стандартній комплектації для S63 4MATIC+ Coupé та Cabriolet і 20 дюймів для S65 Coupé та Cabriolet. Ексклюзивні ковані колісні диски купе та кабріолетів V12 мають незвичайний та захоплюючий дизайн: кожна з 16 спиць закручується особливим чином, так що яскраві контури просвічуються до центру втулки колеса. Ефект: колесо здається більшим за свої фактичні розміри 8,5 Дж x 20 спереду та 9,5 Дж x 20 ззаду. Крім того, керамічне дзеркальне полірування забезпечує ексклюзивний вигляд.
У стандартній комплектації ковані колеса мають високоякісну, повністю інтегровану кришку колісного болта з кованого алюмінію. Його форма нагадує центральний замок, який можна побачити в автоспорті. Логотип AMG вбудовано в обід як елемент дизайну. Опціонально доступні три інші ковані колеса такого ж розміру – два варіанти дизайну також пофарбовані в чорний матовий колір із блискучим краєм обода.
Потужна задня частина S63 4MATIC+ і S65 має оновлений задній фартух із вставкою дифузора та оновленими подвійними вихлопними патрубками вихлопної системи AMG.
Новим ексклюзивним доповненням до купе та кабріолета є задні ліхтарі OLED (органічні світлодіоди). OLED-дисплеї характеризуються своєю тонкоплівковою конструкцією, яка дозволяє створювати вигнуті поверхні, що призводить до абсолютно нових дизайнів світла. Загалом 66 OLED (33 ліворуч і 33 праворуч) створюють безпомилковий світловий підпис, який поєднується з функцією Coming Home.
Інші характерні особливості купе та кабріолетів S-класу AMG включають численні блискучі хромовані елементи дизайну (S65) спереду, з боків і ззаду. Вони особливо ефективні в поєднанні з темними кольорами фарби.
Інтер'єр: спокусливі призначення та дизайн
Стильний характер нових моделей S-класу від Mercedes-AMG також помітний в інтер’єрі: усі чотири моделі зустрічають своїх пасажирів особливою атмосферою. Спортивні сидіння AMG з електроприводом із функцією пам’яті та підігрівом сидінь забезпечують більшу бічну підтримку водія та переднього пасажира. Шкіра Nappa та значки AMG на спинках передніх і задніх сидінь створюють ексклюзивну атмосферу в салоні. Особливі штрихи включають тиснену емблему на підлокітнику передньої центральної консолі та аналоговий годинник в ексклюзивному дизайні IWC, який має тривимірні металеві стрілки з фрезеруванням і справжні металеві аплікації на циферблаті.
Кермо Performance з трьома спицями має пелюсткові перемикачі, чітко окреслений обід, оброблений перфорованою шкірою в зоні захоплення, і металеву вставку з логотипом AMG. Опціонально доступний із чорної шкіри наппа/мікрофібри DINAMICA.
Ще однією відмінною рисою AMG є дисплеї: 31,2-сантиметровий кольоровий TFT-дисплей із широким екраном відтворює круглі циферблати, які надають інформацію про швидкість двигуна, швидкість автомобіля та багато додаткових даних. Водій має на вибір три дизайни дисплея: «Класичний», «Спорт» і «Прогресивний». Крім того, було значно розширено меню AMG. Серед іншого, він може відображати температуру двигуна та трансмісійного масла, поперечне та поздовжнє прискорення, потужність двигуна та крутний момент, тиск наддуву, температуру та тиск у шинах, а також поточні налаштування автомобіля.
4,0-літровий бітурбодвигун V-8 з подвійними турбокомпресорами
4,0-літровий двигун AMG V-8 Biturbo в S63 4MATIC+ Cabriolet і Coupé поставляється виключно в найвищій продуктивності на сьогоднішній день з номінальною потужністю 450 кВт (612 к.с.). Піковий крутний момент 900 Нм також представляє новий максимум. Він доступний у широкому діапазоні обертів від 2750 до 4500 об/хв, завдяки чому забезпечується відчуття чудової врівноваженості. Спринт з місця до 100 км/год займає лише 3,5 секунди, а блискавичне прискорення триває до досягнення електронно обмеженої максимальної швидкості 250 км/год (з AMG Driver's Package: 300 км/год).
У вдосконаленому 4,0-літровому двигуні V-8 Biturbo AMG використовується добре перевірена примусова індукція з подвійним турбонаддувом, причому два зарядні пристрої розташовані не зовні на рядах циліндрів, а скоріше між ними у V-подібній частині циліндрів. Перевагами «hot inside V» є компактна конструкція двигуна, спонтанна реакція турбокомпресорів і низькі викиди вихлопних газів завдяки оптимальному потоку повітря до каталізаторів біля двигуна.
Два турбокомпресора Twin-Scroll забезпечують ще кращу зарядку циліндра свіжою сумішшю. Результатом є вища потужність, більший крутний момент уже на низьких обертах двигуна та дуже спонтанний відгук на газ.
Система дезактивації циліндрів «AMG Cylinder Management».
Для досягнення максимальної ефективності компанія Mercedes-AMG оснастила двигун V8 у S63 4MATIC+ Coupé системою дезактивації циліндрів AMG Cylinder Management. У діапазоні часткового навантаження 2, 3, 5 і 8 циліндри відключаються, що значно знижує витрату палива.
Коли водій вибрав режим руху трансмісії «Комфорт», система відключення циліндрів доступна в широкому діапазоні обертів двигуна від 1000 до 3250 об/хв. Головне меню AMG на панелі приладів інформує водія про те, чи використовується система дезактивації циліндрів і чи працює двигун у даний момент у діапазоні часткового чи повного навантаження. Перехід від чотирициліндрового до восьмициліндрового двигуна відбувається миттєво, швидко й непомітно, тому пасажири не відчувають жодної втрати комфорту.
Короткий час перемикання, висока ефективність: трансмісія AMG SPEEDSHIFT MCT 9G
Вперше купе та кабріолет S63 4MATIC+ були оснащені трансмісією AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, яка вражає надзвичайно коротким часом перемикання, блискавичною реакцією на команди перемикачів, функцією подвійного зчеплення та швидким перемиканням на низьку передачу. Мокра пускова муфта замінює гідротрансформатор серійної моделі. Це економить вагу та покращує реакцію водія на натискання педалі акселератора, особливо під час прискорення та зміни навантаження. Він також дозволяє функцію RACE START.
Надзвичайно високий крутний момент купе та кабріолетів S65 передається перевіреною та надійною трансмісією AMG SPEEDSHIFT TCT 7G. Він забезпечує переконливу індивідуальну динаміку та високу варіативність. Перемикання на підвищену чи нижчу передачу діють швидко й миттєво. Особливо в «Sport+» і в ручному режимі водіння трансмісія дуже швидка і чуйна.
Повністю змінний повний привід AMG Performance 4MATIC+
Версії S63 4MATIC+ Coupé та Cabriolet з лівим кермом стандартно оснащуються повним приводом AMG Performance 4MATIC+. Ця інтелектуальна система поєднує в собі переваги різних концепцій приводу: повністю змінний розподіл крутного моменту між передньою та задньою віссю, ще один перший, забезпечує не оптимальне зчеплення. Більше того: водій також може розраховувати на високу стабільність керування та високий рівень безпеки за будь-яких умов, на сухій, мокрій дорозі чи снігу. Перехід із заднього приводу на повний привід і навпаки відбувається плавно, оскільки інтелектуальне керування інтегровано в загальну архітектуру системи автомобіля.
Електромеханічно кероване зчеплення з’єднує задню вісь із постійним приводом та передню вісь. Оптимальний можливий розподіл крутного моменту постійно обчислюється відповідно до умов водіння та дії водія. Таким чином, Performance Coupé та Cabriolet можна керувати безступінчатим способом від повного приводу, орієнтованого на тягу, до виключно заднього приводу. Переходи плавні й базуються на складній матриці. Окрім зчеплення та поперечної динаміки, повний привід також покращує поздовжню динаміку для ще потужнішого прискорення.
Правосторонні версії S63 Coupé і Cabriolet оснащені новим двигуном і новою трансмісією, але доступні лише з заднім приводом. Купе та кабріолет S65 також оснащені заднім приводом.
Спеціально розроблена підвіска для максимальної поперечної та поздовжньої динаміки
Купе та кабріолет S63 4MATIC+ і кабріолет S65 оснащені підвіскою AMG RIDE CONTROL+ з адаптивним регулюванням амортизації. Клієнти можуть попередньо налаштувати амортизацію на «Комфорт», «Спорт» і «Спорт Плюс» — від спокійного комфорту на довгих дистанціях до динамічної спортивності. Відбій і компресія встановлюються незалежно один від одного, що оптимізує адаптацію до режиму водіння та якості дороги. Крім того, вільно програмоване відображення забезпечує широкий діапазон між мінімальними та максимальними зусиллями демпфера. Таким чином, різниця між комфортним і спортивним налаштуванням підвіски є більш витонченою і суб’єктивно ще більш відчутною – залежно від конкретної ситуації на дорозі.
Особлива кінематика передньої осі, включаючи більший розвал коліс, більший стабілізатор поперечної стійкості та більш жорстке кріплення підрамника на задній осі є ще однією новою особливістю. Ці заходи оптимізують маневреність S63 4MATIC+ Coupé та Cabriolet, коли використовується динамічний стиль водіння.
S65 Coupé: підвіска AMG ACTIVE RIDE CONTROL із функцією нахилу в поворотах
Ексклюзивна підвіска AMG ACTIVE RIDE CONTROL S65 Coupé готується до нерівностей на проїжджій частині попереду, перш ніж автомобіль наїде на них. З цією метою система AMG ACTIVE RIDE CONTROL поєднує в собі активні пружини підвіски з плавно регульованими амортизаторами. Система точно сканує стан дороги попереду за допомогою стереокамери, щоб оптимально налаштувати амортизацію кожного окремого колеса відповідно до майбутніх нерівностей, які вже виникнуть заздалегідь.
Стандартна функція повороту нахиляє кузов автомобіля всередину повороту на 2,65 градуса. Це значно зменшує відчутні бічні сили та підвищує комфорт їзди, особливо на другорядних дорогах.
Залежно від режиму водіння можна встановити комфортну або спортивну поведінку пружини відповідно до особистих уподобань і/або активувати функцію повороту. Активна підвіска ефективно компенсує крен кузова, присідання та пірнання під час руху з траси, на поворотах та під час гальмування.
Плавно регульовані амортизатори забезпечують комфортне базове амортизацію та надійне налаштування залежно від швидкості.
Висоту автомобіля можна збільшити на 40 мм, щоб збільшити дорожній просвіт. На високих швидкостях він опускається до 15 мм, зменшуючи опір і підвищуючи стабільність руху.
Прямий і чіткий зворотний зв'язок: чутливе до швидкості рульове управління AMG
Електромеханічне спортивне рульове управління, чутливе до швидкості, у нових моделях AMG S-Class має змінне передавальне число. Він виділяється завдяки специфічному для AMG передавальному відношенню зубчастої зубчастої рейки з точним, дуже автентичним відгуком. Підсилювач потужності змінюється між ступенями «Comfort», «Sport» і «Sport+». Відповідні характеристики активуються автоматично залежно від вибраного режиму руху DYNAMIC SELECT або можуть бути персоналізовані в режимі «Індивідуальний». На низьких швидкостях водієві потрібно лише мінімально керувати. На високих швидкостях він або вона може покладатися на міцну стійкість на прямій лінії. Чітко визначений центр керування та справжній зворотний зв’язок також сприяють оптимальному відчуттю керування.
Хороший контроль і стійкість до вицвітання: високоефективна комбінована гальмівна система AMG
Велика високоефективна композитна гальмівна система надійно та швидко гальмує Performance Cabriolet і Coupé і є стійкою до вицвітання навіть під високим навантаженням. Нові моделі оснащені композитними гальмівними дисками 390 x 36 мм з 6-поршневими алюмінієвими фіксованими супортами на передній осі та дисками 360 x 24 мм з однопоршневими плаваючими гальмівними супортами на задній осі.
Опціонально доступна високоефективна керамічна гальмівна система AMG. Зменшення ваги більш ніж на 20 відсотків зменшує непідресорені маси та підвищує динаміку водіння, маневреність і якість їзди. Крім того, керамічні гальма відрізняються довшим терміном служби, вищою стійкістю до корозії та вищою термостабільністю. Він має гальмівні диски розміром 420 x 40 мм спереду та розміром 360 x 32 мм ззаду. Його можна візуально впізнати за написом «AMG Carbon Ceramic» на спеціально пофарбованих гальмівних супортах.
3-ступінчаста ESP® забезпечує не тільки безпеку, але й задоволення від водіння:
ESP® ON: для високого рівня безпеки завдяки адаптації до спортивного характеру автомобіля
ESP® Sport Handling Mode: дозволяє розширити кути повороту до втручання системи для спортивного стилю водіння
ESP® OFF: система відключена для спортивного стилю водіння на замкнутих трасах
Для персоналізованого досвіду: режими руху AMG DYNAMIC SELECT
Чотири різні програми водіння AMG DYNAMIC SELECT «Comfort», «Sport», «Sport+» і «Individual» дають водіям великий вплив на характеристики нових моделей. Кожна програма приводу змінює ключові параметри, такі як реакція двигуна, трансмісії, підвіски, рульового управління, ESP® і повного приводу в S63 4MATIC+ Coupé і Cabriolet.
S63 4MATIC+ Coupé та Cabriolet також оснащені програмою водіння «RACE», тоді як S65 Coupé має програму водіння «Curve».
Незалежно від програм руху DYNAMIC SELECT, водій має можливість натиснути кнопку «M», щоб перемкнутися безпосередньо в ручний режим, у якому перемикання передач здійснюється виключно за допомогою пелюсткових перемикачів на кермі. Налаштування підвіски також можна вибрати за бажанням. 3-ступінчастою ESP® і заслінкою вихлопних газів також можна керувати за допомогою спеціальної кнопки AMG.
«Комфорт» — це добре збалансована програма водіння з орієнтованою на комфорт підвіскою та рульовим керуванням. Він також пропонує конфігурацію трансмісії, орієнтовану на споживання, і раннє перемикання на підвищену передачу - з плавним перемиканням передач і непомітним звуком двигуна. Деактивація циліндрів у S63 4MATIC+ Coupé, функція ECO старт/стоп і режим Glide активні: коли водій відпускає педаль газу в діапазоні швидкості від 60 до 160 км/год, зчеплення трансмісії MCT розмикається і двигун від’єднується. від трансмісії. Електроніка знижує швидкість двигуна до холостого ходу, а опір водіння зменшується завдяки силам стиснення та тертя двигуна під час вибігу.
Режими руху DYNAMIC SELECT «Sport» і «Sport+» розроблені для високої динаміки руху. Це забезпечується гнучкими характеристиками педалі акселератора з прямим налаштуванням та емоційно привабливим перемиканням передач зі скороченим часом перемикання та функцією узгодження обертів на пониженнях.
Крім того, підвищена швидкість холостого ходу в "Sport+" робить можливим особливо швидкий старт і навіть краще прискорення з місця.
«RACE» — це програма для високодинамічної їзди на закритих гоночних трасах, у якій усі параметри налаштовані для максимальної продуктивності.
Програма руху «Curve» у S65 Coupé активна в діапазоні швидкостей від 15 км/год до 180 км/год. У підвіску MAGIC BODY CONTROL вбудована функція регулювання нахилу. В результаті транспортний засіб нахиляється всередину повороту на 2,65 градуса, подібно до водія мотоцикла. Це зменшує відчутні бічні сили та покращує якість їзди.
RACE START тепер ще простіше
Функція RACE START тепер також доступна в S63 4MATIC+ Coupé and Cabriolet (LHD) і S63 Coupé and Cabriolet (RHD). Він має нову, значно простішу логіку керування: у режимах водіння «Sport» або «Sport+» водій має лише сильно натиснути на педаль гальма лівою ногою, одночасно натискаючи на педаль акселератора правою ногою. Потім бортова електроніка встановить оптимальну швидкість двигуна. Залежно від вимог або стану дорожнього покриття швидкість двигуна можна збільшити або знизити в певному діапазоні за допомогою пелюсткових перемикачів. Якщо водій тепер відпускає педаль гальма, автомобіль прискорюється з оптимальним зчепленням. Тоді купе та кабріолет здатні розганятися від 0 до 100 км/год за 3,5 секунди.
Чистий звук: керована вихлопна система AMG Performance
Купе та кабріолет S63 4MATIC+ стандартно оснащені керованою вихлопною системою AMG Performance, щоб забезпечити ще більш емоційно привабливий звук. Плавно регульовані заслінки автентично і безпосередньо модулюють ноту вихлопу. Клапан відкривається або закривається залежно від вибраного режиму руху AMG DYNAMIC SELECT, але ними також можна керувати окремо за допомогою окремої кнопки в AMG DRIVE UNIT на центральній консолі. У режимах «Comfort» і «Sport» типовий для V-8 низькочастотний звук підкреслює комфорт. У «Спорт+» вона носить набагато більш емоційний характер.
Систематичний полегшений дизайн: AMG Lightweight Performance
Суворе впровадження стратегії AMG Lightweight Performance також сприяє високій динаміці водіння та низькому споживанню палива. Заходи полегшеної конструкції включають використання літій-іонної стартерної батареї, кованих легкосплавних дисків AMG і оптимізованої за вагою високоефективної композитної гальмівної системи AMG.
Доступні безліч варіантів
Кожен, хто хоче надати своєму S63 4MATIC+ або S65 ще більшої індивідуальності, може замовити безліч варіантів. Зовнішній вигляд можна адаптувати до особистих уподобань за допомогою нічного пакету, привабливих альтернативних коліс і пакету Carbon. В інтер’єрі кермо Performance з чорної шкіри наппа/мікрофібри DINAMICA підкреслює спортивний характер. Деталі обробки з вуглецевого волокна/чорного рояльного лаку доповнюють спектр можливостей.
AMG Track Pace
Любителі автоперегонів можуть записувати ряд даних транспортного засобу та час кола на гоночному треку за допомогою AMG Track Pace у нових купе та кабріолетах AMG S-Class. Усі значення відображаються на дисплеї COMAND, а в широкоекранній панелі керування поточний час також можна зчитувати на панелі приладів. На основі даних водії можуть точно аналізувати свій стиль водіння та використовувати отриману інформацію для покращення часу проходження кола.
Ексклюзивне жовте нічне видання S63 Coupé
Після виходу на ринок S63 4MATIC+ Coupé (лише з лівим кермом) і S63 Coupé (тільки з правим кермом) ексклюзивна Yellow Night Edition буде доступна протягом шести місяців. Цю спеціальну модель, пофарбовану в селенітово-сірий магно або нічний чорний магно, непомітно можна виділити жовтою декоративною смугою на корпусах зовнішніх дзеркал.
Ексклюзивне враження підсилюється 7-спицевими легкосплавними колісними дисками чорного кольору з блискучими фланцями ободів і пофарбованими в жовтий колір гальмівними супортами високоефективної композитної керамічної гальмівної системи AMG, яка є стандартним обладнанням для Edition 1.
Особливий характер моделі також підкреслює аеродинамічний пакет зі збільшеним переднім спліттером у глянцевому чорному кольорі (з вуглецевого волокна з пакетом Carbon Fiber) і спойлером у глянцевому чорному кольорі (з вуглецевого волокна з пакетом Carbon Fiber) на кришці багажника, а також гоночні смуги (наклейки) AMG на боках автомобіля.
Якісний салон з жовтими відблисками
В інтер’єрі також присутні жовті акценти на спортивних сидіннях AMG спереду та на задніх сидіннях, спортивному кермі AMG Performance із позначкою 12 годин, панелі приладів, лінії пояса, центральних дверних панелях, підлокітниках, центральній консолі. спереду та ззаду та килимки. Значок Edition на панелі керма привертає увагу до спеціального обладнання. Деталі оздоблення з матового вуглецевого волокна/чорного рояльного лаку AMG завершують вишуканий і спортивний вигляд.
Ексклюзивний пакет є стандартним на борту. Він включає в себе оббивку з ексклюзивної шкіри наппа з фірмовим діамантовим малюнком AMG і спеціально розміщеною перфорацією, верхню частину приладової панелі, центральний підлокітник, передні та задні підлокітники та центральні панелі дверей зі шкіри наппа з контрастним швом у верхній частині, значки AMG на спинках передніх і задніх сидінь, підсвічування AMG накладки на пороги та спеціальні килимки AMG.