Новий HPB 150 заснований на високопродуктивних елементах батареї з прямим охолодженням добре відомого HPB 80. Вміст енергії збільшується з 6,1 у HPB 80 до 13,1 кВт-год у HPB 150.

Однак силовий агрегат зосереджується не на запасі ходу на електротягі, а на найкращій у своєму класі продуктивності. Завдяки системній потужності 590 кВт (802 к.с.) і 1430 Нм крутного моменту цей седан встановлює нові стандарти в сегменті. Прискорення за 3,3 секунди до 100 км/год і опціональна максимальна швидкість 290 км/год підкреслюють чудові динамічні характеристики водіння. Такі системи, як підвіска AMG RIDE CONTROL+, система стабілізації крену AMG ACTIVE RIDE CONTROL і рульове керування задньою віссю в стандартній комплектації забезпечують широкий діапазон між динамікою водіння та комфортом.

Mercedes-Benz-S63 AMG (26)

«S-Клас завжди мав для нас особливе значення. У 1971 році він зробив бренд AMG відомим за одну ніч завдяки своїй легендарній появі в 24-годинній гонці Spa. Це, безсумнівно, був важливий фундамент для нашого піднесення як продуктивності. і бренд спортивних автомобілів зі світовим значенням. З E PERFORMANCE ми відкриваємо нову главу: ніколи раніше розкішний седан так ідеально не поєднував найкращі в своєму класі характеристики з чудовим комфортом і практично безшумним електричним водінням. Таким чином, ми також відкривається для високовибагливих цільових груп, які бачать Mercedes-AMG як потужний бренд класу люкс 21 століття.Однак з найпотужнішим S-класом усіх часів ми йдемо не лише своїм технічним шляхом, як це характерно для AMG, але також робить сильну візуальну заяву: вперше,седан S-Class також має нашу спеціальну решітку радіатора AMG, тому приналежність до бренду ближча, ніж будь-коли раніше».

Виразний зовнішній дизайн

Про вражаючу продуктивність Mercedes-AMG S63 E PERFORMANCE також свідчить виразний дизайн екстер’єру. Вперше седан S-класу має характерну для AMG решітку радіатора з вертикальними жалюзі та великою центральною зіркою. Попередню зірку Mercedes на радіаторі замінила емблема AMG кольору сріблястий хром/чорний. Крім того, передній фартух у формі реактивного крила з великими бічними повітрозабірниками та функціональними повітряними завісами характеризує вигляд спереду.

Mercedes-Benz-S63 AMG (21)

У вигляді збоку особливо виділяються ковані колеса AMG розміром до 21 дюйма та характерні для AMG бічні панелі порогів. У задній частині є характерні елементи дизайну моделей '63, такі як трапецієподібні, рифлені подвійні вихлопні труби або широкий дифузор з поздовжніми ребрами та бортом дифузора.

Елегантний салон із першокласним заднім відділенням

Інтер’єр поєднує в собі високоякісне оформлення S-класу з особливостями AMG. Сидіння зі спеціальною оббивкою AMG і характерною строчкою підкреслюють вишуканий зовнішній вигляд. Ексклюзивні кольори та різноманітна оббивка зі шкіри наппа з тисненою емблемою AMG на передніх підголівниках підкреслюють або спортивну, або розкішну сторону S63 E PERFORMANCE.

Mercedes-Benz-S63 AMG (19)

Прагнення до лідерства в сегменті також підтверджуються заднім відділенням першого класу та багатоконтурними сидіннями для чотирьох пасажирів. До цього додано спеціальні елементи обробки AMG і стандартне кермо AMG Performance з кнопками на кермі AMG.

Мультимедійна система MBUX з гібридними дисплеями

Інформаційно-розважальна система MBUX включає різноманітні дисплеї та функції для AMG та гібридів. До них відносяться дисплеї на панелі приладів, мультимедійний центральний дисплей у портретній орієнтації на центральній консолі та додатковий проекційний дисплей.

Mercedes-Benz-S63 AMG (10)

Вигляд панелі приладів можна персоналізувати за допомогою різних стилів відображення та індивідуальних основних видів. Спеціальний для AMG стиль Supersport пропонує можливість відображення різноманітного вмісту за допомогою вертикальної структури меню. До них входять меню зі специфічними для гібрида температурами або меню налаштувань, яке відображає поточні налаштування підвіски чи трансмісії. Крім того, водії в стилі Supersport також можуть мати навігаційну карту, дані про витрату палива або всі телеметричні дані, доступні в AMG TRACK PACE.

Проекційний дисплей також пропонує власні стилі відображення AMG, такі як Race і Supersport. До них можна отримати доступ через головне меню на панелі приладів. Високоякісна графіка на мультимедійному дисплеї візуалізує потік потужності всієї системи приводу, швидкість, потужність, крутний момент і температуру електродвигуна, а також температуру акумулятора.

Mercedes-Benz-S63 AMG (8)

Формат звучання Dolby Atmos® піднімає враження від звуку в салоні на новий рівень. Окремі інструменти або голоси в студійному міксі можна розташувати по всій зоні прослуховування. Таким чином, стає можливим новий тип звукової анімації: у той час як звичайні стереосистеми подають два канали на динаміки, Dolby Atmos® може використовувати весь діапазон і створювати відчуття на 360 градусів.

Кермо AMG Performance у дизайні з подвійними спицями

Кермо AMG Performance із характерним дизайном із подвійними спицями та плавно інтегрованими кнопками перемикання передач також додає характерного вигляду AMG. Кнопки на кермі AMG вражають своїми яскравими дисплеями та інтуїтивно зрозумілою логікою керування. Вони дозволяють керувати важливими функціями водіння та всіма режимами водіння, не відриваючи рук водія від керма. Рівень рекуперації гібридного приводу також можна вибрати за допомогою кнопок на кермі.

Спеціальний гібридний привід AMG E PERFORMANCE: двигун внутрішнього згоряння спереду, електродвигун ззаду

У новому Mercedes-AMG S63 E PERFORMANCE 4,0-літровий бітурбований двигун V8 поєднується з синхронним електродвигуном із постійним збудженням, високопродуктивною батареєю, розробленою в Аффальтербаху, і повністю змінною системою повного приводу AMG Performance 4MATIC+. Потужність системи 590 кВт (802 к.с.) і максимальний крутний момент 1430 Нм забезпечують вражаючі водіння: розгін з місця до 100 км/год займає лише 3,3 секунди. Подача потужності закінчується лише на 290 км/год з електронним керуванням (з додатковим пакетом AMG Driver's Package).

Mercedes-Benz-S63 AMG (6)

Електродвигун потужністю 140 кВт (190 к.с.) розташований на задній осі, де він об’єднаний з двошвидкісною коробкою передач з електричним перемиканням передач і заднім диференціалом із електронним керуванням обмеженого тертя, утворюючи компактний електропривод (EDU). Експерти називають цю компоновку гібридом P3. Високопродуктивний акумулятор також розташований позаду над задньою віссю.

Синхронний двигун з постійним збудженням (PSM)

PSM оснащений порожнистим ротором, виготовленим з постійних магнітів, і тому може бути встановлений навколо вихідного вала до лівого заднього колеса. Електродвигун контролюється силовою електронікою, яка також розташована на EDU та перетворює команди педалі акселератора безпосередньо для належного приведення в дію PSM. Крім того, чутливе управління електродвигуном регулює швидкість під час перемикання передач двошвидкісною трансмісією. Це означає, що передача в EDU взагалі не потребує механічної синхронізації. Таким чином, форсований крутний момент електродвигуна також можна використовувати на вищих швидкостях. Максимальний крутний момент електродвигуна доступний з першого оберту, але пізніше знову падає на більших обертах. Тому друга передача, яка вмикається на вищих швидкостях, переводить електродвигун у діапазон із нижчими обертами,

Натхненний Формулою 1, розроблений в Аффальтербаху: високопродуктивний акумулятор AMG

Коли визначали стратегію електрифікації, з самого початку було ясно, що всі основні компоненти будуть розроблені в Аффальтербаху. Серед них високоефективна батарея AMG (HPB). Розробка літій-іонної системи накопичення енергії ґрунтується на технологіях, які добре зарекомендували себе на гібридних гоночних автомобілях Формули-1 команди Mercedes-AMG Petronas F1.

Mercedes-Benz-S63 AMG

Команда експертів виробника двигунів Формули-1 High Performance Powertrains (HPP) у Бріксворті тісно співпрацювала з Mercedes-AMG в Аффальтербаху. Високопродуктивна батарея AMG поєднує високу потужність, яку можна швидко активувати, з малою вагою для покращення загальних характеристик автомобіля. До цього додається швидке споживання енергії та висока щільність потужності.

70 кВт постійної потужності та 140 кВт пікової потужності

Високопродуктивний акумулятор у S63 E PERFORMANCE має ємність 13,1 кВт/год, що більш ніж вдвічі перевищує вже знайомий HPB 80. Він забезпечує 70 кВт постійної механічної потужності та 140 кВт пікової механічної потужності (протягом десяти секунд). електродвигун. Зовнішнє заряджання відбувається через бортовий зарядний пристрій змінного струму потужністю 3,7 кВт, на зарядній станції, настінній коробці або побутовій розетці. Акумулятор призначений для швидкої подачі енергії та споживання, а не для максимально можливого радіусу дії. Тим не менш, запас ходу на електроприводі в 33 кілометри забезпечує практичний робочий радіус, наприклад, для тихої повністю електричної їзди з житлового району.

Постійний поштовх до інновацій: пряме охолодження елементів акумулятора

Основою високої продуктивності 400-вольтової батареї AMG є пряме охолодження: високотехнологічна охолоджуюча рідина на основі електронепровідної рідини обтікає всі 1200 елементів і охолоджує їх окремо. Кожна батарея потребує певної температури для оптимальної доставки енергії. Якщо накопичувач енергії стає занадто холодним або занадто гарячим, він тимчасово втрачає відчутну потужність або його потрібно вимкнути, щоб не пошкодити, якщо рівень температури занадто високий. Тому постійна температура батареї має вирішальний вплив на її продуктивність, термін служби та безпеку. Звичайні системи охолодження, які використовують лише повітря або опосередковано охолоджують увесь акумуляторний блок водою, швидко досягають своїх можливостей. Якщо терморегулятор не виконує своїх функцій оптимальним чином, акумулятор ризикує передчасно старіти.

Mercedes-Benz-S63 AMG

Для прямого охолодження команді AMG довелося розробити нові модулі охолодження міліметрової товщини. Близько 14 літрів охолоджувальної рідини циркулює зверху вниз через всю батарею, повз кожен елемент, за допомогою спеціально розробленого високопродуктивного електричного насоса. У процесі теплоносій також проходить через масляно-водяний теплообмінник, приєднаний безпосередньо до батареї. Це передає тепло в один із двох низькотемпературних контурів (LT) автомобіля. Звідти він надходить до LT-охолоджувача в передній частині автомобіля, який виділяє тепло назовні. Система призначена для забезпечення рівномірного розподілу тепла в батареї.

Результатом є те, що батарея завжди знаходиться в постійному, оптимальному вікні робочої температури в середньому 45 градусів за Цельсієм, незалежно від того, як часто вона заряджається або розряджається. Цілком може бути, що середня температура перевищена під час руху на високих швидкостях. Таким чином, захисні механізми налаштовані таким чином, що максимальна потужність може бути отримана від акумулятора, щоб згодом знову знизити рівень температури шляхом прямого охолодження. Звичайні системи охолодження не впораються з цим, і батарея більше не може повністю використовувати свою ємність. Не так високопродуктивна батарея AMG: навіть під великим навантаженням, коли часті прискорення (акумулятор розряджений) і уповільнення (акумулятор заряджений), акумулятор зберігає свою високу продуктивність.

Тільки ефективне пряме охолодження дозволяє використовувати елементи з дуже високою питомою потужністю. Завдяки цьому індивідуальному рішенню акумуляторна система особливо легка та компактна. Концепція провідної шини, що економить матеріал, також сприяє малій вазі. Легка, але в той же час міцна конструкція алюмінієвого корпусу забезпечує максимальну безпеку.

Чотири етапи регенерації

Оскільки високоефективна батарея завжди знаходиться в оптимальному температурному вікні близько 45 градусів, рекуперацію також можна оптимізувати: зазвичай батарея сильно нагрівається при високій потужності регенерації, тому рекуперація енергії має бути обмежена.

Рекуперація починається, коли водій знімає ногу з педалі газу, тобто в режимі розгону, не торкаючись педалі гальма. Це заряджає акумулятор і створює гальмівний момент. Це, у свою чергу, зменшує навантаження на колісні гальма: залежно від рівня рекуперації та ситуації на дорозі їх взагалі не потрібно натискати. Ще одна перевага регенерації: на крутих спусках система працює як моторне гальмо і подає енергію в акумулятор. Водій може вибрати чотири різні рівні рекуперації за допомогою правої кнопки AMG на кермі. За винятком «Slippery», це стосується всіх режимів водіння, а також «ESP Sport Handling» або «ESP Off», а рекуперація енергії налаштовується по-різному залежно від режиму водіння.

Стратегія роботи: електроенергія завжди доступна

Основна операційна стратегія походить від гібридної силової установки гоночного автомобіля Mercedes-AMG Petronas у Формулі-1. Як і у вищому класі автоспорту, максимальна потужність завжди доступна, коли водій викликає її за допомогою кік-дауну - щоб потужно прискорюватися з поворотів або швидко обганяти. Електричну енергію можна завжди використовувати та часто відтворювати за допомогою високої продуктивності рекуперації та підзарядки на основі потреб. Спеціальна концепція акумулятора автомобіля дозволяє знайти оптимальний компроміс між максимальною динамікою водіння та сучасною ефективністю. Усі компоненти розумно скоординовані один з одним: підвищення продуктивності можна відчути безпосередньо.

Сім режимів водіння AMG

Сім режимів водіння AMG DYNAMIC SELECT «Electric», «Comfort», «Battery Hold», «Sport», «Sport+», «Slippery» та «Individual» точно адаптовані до нової технології приводу. Таким чином, вони пропонують широкий діапазон досвіду водіння - від ефективного до динамічного. Режими водіння регулюють важливі параметри: реакцію приводу та трансмісії, характеристику рульового керування, амортизацію шасі чи звук. Потужність наддуву електродвигуна також залежить від відповідного режиму руху. Його можна вибрати за допомогою дисплея на центральній консолі або кнопок AMG на кермі. Однак одна річ однакова в усіх режимах: пікову потужність електродвигуна можна легко викликати за допомогою функції kick-down.

Стандартно продуктивний гібрид запускається безшумно («Silent Mode») у режимі водіння «Comfort» (США: «Electric») при включенні електродвигуна. На панелі приладів значок «Готовий» сигналізує, що автомобіль готовий до руху. Крім того, потужний, дзвінкий звук запуску, характерний для AMG, випромінюється в салоні через динаміки автомобіля як акустичний зворотний зв’язок, який демонструє готовність рушити. Щоб привести гібрид AMG Performance у рух, достатньо лише злегка натиснути на педаль акселератора.

Динамічний контроль поєднує маневреність зі стабільністю

Інтегрована система динамічного контролю AMG DYNAMICS також є частиною стандартної специфікації. Він впливає на стратегії керування ESP® (електронна програма стабілізації), повний привід і задній диференціал з електронним керуванням обмеженого тертя. Це підвищує маневреність без шкоди для стійкості автомобіля. Варто особливо відзначити: AMG DYNAMICS визначає, як має реагувати автомобіль. Система використовує доступні датчики, серед іншого, для визначення швидкості, поперечного прискорення, кута повороту та швидкості повороту. За допомогою інтелектуального попереднього контролю можна передбачити поведінку автомобіля на основі дій водія та даних з датчиків. Регулювання адаптовано до динамічних навичок водіння водія - без будь-яких помітних або руйнівних втручань з боку системи. Результатом є справжній досвід водіння з високою динамікою на поворотах та оптимальним зчепленням з високою стабільністю та передбачуваною керованістю. Навіть досвідчені водії отримують оптимальну підтримку без опіки системи.

Внутрішнє звучання під час водіння на електротягі

Під час руху на повністю електричній тязі передбачена законом акустична система оповіщення транспортного засобу попереджає оточення про наближення продуктивного гібрида. Випромінюється спеціально скомпонований низькочастотний звук AMG з модуляцією швидкості. Це випромінюється назовні через гучномовці. Звук також можна почути на приглушеному рівні в салоні, як акустичний зворотний зв’язок для пасажирів. У Європейському Союзі система активна до 20 км/год, у США до еквівалента прибл. 30 км/год. Після цього сигнал електроприводу гармонійно згасає. Будь-хто, хто бажає, також може відчути звук електричного водіння на більш високих швидкостях. Все, що їм потрібно зробити, це вибрати звук за допомогою відповідної кнопки на кермі (її можна визначити за символом хвилі частоти).

Впевнений силовий агрегат: 4,0-літровий бітурбований двигун AMG V8

Центральним компонентом гібридної силової установки P3 є бітурбований двигун AMG 4.0 V8, який у цьому випадку виробляє 450 кВт (612 к.с.). Він забезпечує максимальний крутний момент 900 Нм, який доступний у широкому діапазоні швидкостей. Найважливіші конструктивні особливості двигуна включають два подвійних турбокомпресора, які розташовані у гарячому внутрішньому V-подібному. Розташування між двома рядами циліндрів скорочує шляхи вихлопних газів до турбокомпресора та стисненого свіжого повітря до камери згоряння. Результатом є дуже миттєва відповідь. Іншою важливою особливістю є ремінний стартер-генератор (RSG), який інтегрований в 400-вольтну електричну систему. Це поєднує в собі стартер і генератор змінного струму в один блок і має достатню потужність, щоб завжди запускати V8 одночасно.

Активні опори двигуна вперше в S-класі

S63 E PERFORMANCE — єдина модель у сегменті ринку, оснащена активними кріпленнями двигуна. Підшипники вирішують конфлікт між м’яким з’єднанням трансмісії для високого комфорту та жорстким з’єднанням для оптимальної динаміки водіння: вони можуть нескінченно регулювати свою жорсткість відповідно до поточних умов руху. Датчики автомобіля виявляють відповідну ситуацію на дорозі, а також вібраційну поведінку двигуна, що виникає внаслідок цього, і передають цю інформацію в блок керування. Це контролює силу, з якою двигун з’єднується з корпусом. Найбільшою перевагою є подальше збільшення різниці між продуктивністю та комфортом.

Короткий час перемикання, висока ефективність: трансмісія AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

У трансмісії AMG SPEEDSHIFT MCT 9G (MCT = Multi-Clutch Transmission) муфта мокрого запуску замінює гідротрансформатор. Він зменшує вагу та, завдяки меншій інерції, оптимізує реакцію на натискання педалі акселератора, особливо під час стрибків і зміни навантаження. Ретельно налаштоване програмне забезпечення забезпечує короткий час перемикання передач, а також швидке багаторазове перемикання на нижчу передачу, якщо потрібно. Він забезпечує особливо емоційний досвід перемикання передач завдяки функції подвійного розмикання в режимах водіння «Sport» і «Sport+». Визначені режими запалювання дозволяють перемикати передачі навіть швидше, ніж в інших режимах. У всіх програмах руху рушання відбувається на першій передачі, щоб завжди гарантувати динамічне враження від водіння. Також є функція RACE START, яка забезпечує оптимальне прискорення з місця.

Повністю змінний повний привід AMG Performance 4MATIC+

Повний привід AMG Performance 4MATIC+ поєднує в собі переваги різних концепцій приводу: повністю змінний розподіл крутного моменту на передню та задню осі забезпечує оптимальне зчеплення на фізичних межах. Водії можуть розраховувати на високу стійкість і безпеку водіння в будь-яких умовах: на сухій, мокрій дорозі або на снігу. Перехід від заднього до повного приводу і навпаки відбувається безперервно на основі складної матриці, яка інтегрує інтелектуальне керування у всю архітектуру систем автомобіля.

Електромеханічно кероване зчеплення змінно з’єднує задню вісь із постійним приводом і передню вісь. Оптимальний можливий розподіл крутного моменту постійно обчислюється відповідно до умов водіння та дії водія. Окрім зчеплення та поперечної динаміки, повний привід також покращує поздовжню динаміку для ще потужнішого прискорення.

Висока жорсткість на кручення: значно посилений корпус

Основою високої динаміки водіння та надзвичайного комфорту є стійкий корпус AMG S-класу. Спереду — алюмінієвий стабілізатор під бітурбований двигун V8. Це збільшує торсіонну жорсткість передньої частини і, таким чином, покращує зворотний зв’язок з водієм, особливо під час поворотів у поворотах. Поперечна розкоса в точках кріплення підвіски також посилює структуру кузова.

Ззаду є діагональні стійки, виготовлені з міцного легкого алюмінію в днищі, щоб помітно підвищити точність водіння. Спеціальна виїмка багажного відділення з легкого армованого волокном пластику (FRP) вміщує високопродуктивну батарею AMG і водночас підвищує жорсткість кузова в цій зоні.

Підвіска AMG RIDE CONTROL+ з адаптивним демпфуванням у стандартній комплектації

Підвіска AMG RIDE CONTROL+ заснована на пневматичній підвісці з автоматичним контролем рівня в поєднанні з адаптивною регульованою амортизацією. Стійки пневматичної підвіски наповнюються повітрям залежно від ситуації, що дозволяє м’якше або жорсткіше налаштовувати. Іншою особливістю є система контролю рівня, яка автоматично опускає S-клас на 10 міліметрів на швидкості понад 120 км/год.

За допомогою двох безступінчатих регулюючих клапанів силу амортизації можна дуже точно регулювати відповідно до різних умов і режимів водіння: один клапан контролює амортизацію відскоку, тобто силу, яка виникає під час відскоку колеса, а інший контролює амортизацію стиснення коли колесо стискається. Фази відскоку та стиснення контролюються незалежно одна від одної. Команда розробників AMG змогла значно збільшити різницю між спортивністю та комфортом, серед іншого, збільшивши розрив між мінімальними та максимальними характеристиками амортизаційної сили та забезпечивши ще більшу гнучкість відображення характеристик. Завдяки спеціальній конструкції клапанів, демпфер швидко і чутливо реагує на зміну дорожніх покриттів і умов руху.