Друга спроба Daimler перезапустити Maybach здебільшого полягала в тому, щоб набити подушками задні сидіння Mercedes S-класу. Дотепер ми б сказали, що ця спроба заслуговує лише на гарний жорсткий удар по кісточках пальців дідусевої тростини, за винятком того, що ці подушки насправді досить зручні. Але старі гроші, за визначенням, народилися не вчора, і якщо Maybach збирається конкурувати з двома іншими німецькими марками über-люкс, обидві вдають, що вони з Merrie Olde England, йому доведеться винайти переконливу ідентичність.
Отже, ось суть: високотехнологічний автономний електромобіль, який більш ніж трохи схожий на купе в стилі ар-деко 30-х років минулого століття. Mercedes-Maybach 6 Vision , який ми будемо називати Vision 6, чудово пасував до переможця конкурсу Best of Show — кабріолета Lancia Astura 1936 року, який викотився на галявину в Пеббл-Біч у серпні цього року .
Ми повинні були поставити банку кока-коли — або, можливо, пляшку Dom — на капот. Тоді ви могли б краще оцінити, наскільки цей автомобіль насправді масивний. Mercedes каже, що «6» у назві походить від його довжини, хоча при 5,7 метра (18,7 футів) Vision 6 усе ще на три дециметри коротший. Оскільки ми всі схильні до певних перебільшень, і оскільки Maybach вже мав модель під назвою 57, ми можемо пробачити невелике округлення. При довжині 224,4 дюйма Vision 6 рівно стільки ж, скільки Chevy Suburban .
Він ширший, 82,7 дюйма, але 52,3 дюйма, він приблизно на 1,5 дюйма вищий за Porsche 911. Колеса, які ховаються за аеродинамічними щитками кольору кузова, мають діаметр 24 дюйми та несуть три зірки Mercedes по центру. Решітка радіатора Maybach височіє вгору, з хромованими лезами, як у хліборізки, готові нарізати ноги пішоходів. Звісно, є більше хрому, який окреслює край переднього спліттера, вздовж панелей корита й навколо вікон. Металевий спис, прикрашений повною назвою автомобіля, розбиває величезність і ретельно скорочене покриття кожної сторони кузова, закриваючи двері типу «крило чайки».
Так, у ньому є ця відмітна частина характеру Mercedes, тому що перше слово в Maybach насправді є Mercedes. Але жодні блискучі деталі так не підкреслюють переваги водія, як подвійні хромовані смуги, які простягаються від переднього краю капота майже до задніх ліхтарів. Ці тонкі, натягнуті характерні лінії з вигином лише трохи більшим за горизонт і майже такою ж довжиною надають левіафану Майбаха енергію, якої бракує більшості наземних яхт.
Якщо говорити про енергію, то Vision 6 — це електромобіль. чому Можливо тому, що Пеббл-Біч знаходиться в країні Тесла. Краще запитайте, навіщо, якщо він електричний, йому потрібна витяжка розміром зі стіл для переговорів генерального директора? Що насправді там, окрім встановленого багажу?
Оскільки Vision 6 — лише модель, його джерелом живлення могло бути будь-яке — сонячна енергія, Soylent Green, виведений з експлуатації російський ядерний реактор. Це робить дещо консервативний вибір досить невтішним: на кожному куті встановлено двигун змінного струму з постійним магнітом, який забезпечує повний привід і забезпечує загальну потужність 738 кінських сил. Це неприємно, але також зручно. SLS AMG Electric Drive використовував ту саму установку. У Mercedes кажуть, що цього достатньо, щоб Vision 6 міг розганятися до 62 миль/год менш ніж за чотири секунди та досягати максимальної швидкості, встановленої на рівні 155 миль/год. Заявлений запас ходу становить понад 200 миль від акумулятора на 80 кВт/год, який розміщений під підлогою. Очевидно, ніхто в Daimler не чув, що Tesla тепер пропонує пакет на 100 кВт-год.
Ще одна деталь реальності серед цього сюрреалістичного та яскравого набору деталей полягає в тому, що Maybach використовує систему комбінованої зарядки (CCS) для швидкої зарядки постійним струмом. Daimler є одним із прихильників цього європейського стандарту, який пропонує альтернативу фірмовій мережі Supercharger від Tesla. Повідомляється, що Vision 6 підтримуватиме майбутню версію стандарту, яка забезпечуватиме 350 кВт від загальнодоступної зарядної станції, а не 50 кВт, які зараз видають більшість зарядних пристроїв CCS. (Мережа Tesla на даний момент може забезпечити до 135 кВт.) Mercedes каже, що це дозволить додати 62 милі запасу ходу до батареї всього за п'ять хвилин.
Всередині Maybach — це саме те цифрове ігрове середовище, якого можна очікувати від автомобіля з трансмісією, орієнтованою на майбутнє. Інформація танцює навколо лобового скла на широкоформатному проекційному дисплеї, який, як ми сподіваємося, працює, лише коли автомобіль працює в автономному режимі. Справжня приладова панель на панелі приладів являє собою смугу сенсорного скла, яка охоплює розташовані на дверях елементи керування сидіннями, а потім переходить у перегородку за сидіннями. Дизайнери салону Mercedes передбачали автомобіль або як двомісний, або як 2+2. Візуалізація [див. вище] зображує першу. Між сидіннями розташований прозорий центральний тунель, у якому світлове шоу «візуалізує» потік енергії автомобіля. Кнопки оббивки включають «дисплеї датчиків тіла» для моніторингу життєво важливих функцій і передачі даних на елементи керування кліматом і масажем сидінь. І все ж у цьому коконі фантастичних технологій Vision 6 зберігає пару аналогових датчиків над двоспицевим кермом, обтягнутим шкірою. Значна частина решти салону також оброблена шкірою, включаючи панель приладів і дверні панелі, які перетікають у вигнуті ковші сидінь. Дерев’яна підлога з в’яза замінює звичайний Maybach deep shag, але підсилює звичайні мотиви розкоші з доцифрової ери. Знаєте, коли народилася стара розкіш.