Оснащений гібридним рядним шестициліндровим двигуном, цей останній Mercedes є першим автомобілем під маркою Maybach, який можна підключити до електромережі.
Цей Maybach, по суті, є більш розкішною версією Mercedes S-Class, і він побудований на добре налаштованій силовій установці S580e з додатковою довжиною та розкішшю.
Поки що цей автомобіль призначений лише для Азії та Європи, і ми не впевнені, що він досягне США
Через сім років після демонстрації повністю електричного Mercedes-Maybach Vision 6 на Pebble Beach Concours d'Elegance 2016, ультралюксовий підрозділ тільки зараз запускає свою першу гібридну серійну модель. Ця модель, щойно представлена S580e, буде випущена в консервативний спосіб, спочатку буде доступна в Китаї, потім у Таїланді, потім у Європі. Електрифікація наближається до Mercedes-Maybach, але з повільними роздумами щодо одного з дирижаблів часів Першої світової війни, який колись приводив у дію двигуни компанії.
Ці двигуни були рядними шістками, і, у гарній луні, такий випадок тут. Mercedes-Maybach S580e тісно пов'язаний зі стандартним гібридом S-класу . 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун з турбонаддувом видає 367 кінських сил і працює в парі з електромотором потужністю 150 к.с. Загальна потужність системи становить 510 кінських сил разом із крутним моментом 553 фунт-фут, і майже 60 відсотків цього повороту доступні завдяки реакції вимикача світла електродвигуна.
Якщо ви забажаєте забризкати пасажирів на задніх сидіннях ікрою та шампанським, цей новий Mercedes-Maybach розганяється на шосе з такою ж енергією, як і його двоюрідні брата з V-8 та V-12. Але така зневажлива поведінка призведе до неприємностей або, враховуючи владу, якою володіють люди, які можуть дозволити собі Maybach, може бути звільненим.
Ні, Mercedes-Maybach призначений для безтурботного ковзання, схожого на дирижабль, і S580e обіцяє зробити це якнайкраще. По-перше, з усією повагою до репера Ріка Росса, справжня музика Maybach вимірюється майже тишею. Maybach з двигуном V-8 шумить у салоні лише 64 децибелами на швидкості 70 миль на годину. Здатний працювати виключно на електроніці, S580e буде ще більш непомітним.
У Mercedes стверджують, що на повній зарядці Maybach S580e розвиватиме максимальну швидкість трохи менше 87 миль/год від батареї та матиме максимальний запас ходу 62 милі (принаймні за оптимістичним глобальним стандартом WLTP). Порівняно зі звичайним S-класом, варіант Maybach приблизно на сім дюймів довший для більшого простору на задніх сидіннях і може бути оснащений усіма видами розкішних прикрас, включаючи холодильник на задньому сидінні та фірмові келихи для шампанського.
Економія палива, ймовірно, мало хвилює середньостатистичного клієнта Mercedes-Maybach, який, ймовірно, має приватний літак для заправки, але показники викидів CO2. S580e має низький рівень локального забруднення, тому ідеально підходить для міських районів з низьким рівнем викидів, таких як розширена зона наднизьких викидів Лондона (ULEZ).
Перш ніж ви побачите там Mercedes-Maybach S580e, машини прибудуть до Китаю , де закінчується більше половини світового виробництва Maybach. У 2022 році Китай щомісяця розкуповував близько 1100 Mercedes-Maybach.
Намацавши попередній перезапуск Maybach із злощасними моделями 57 і 62 початку 2000-х, Mercedes грає в довгу гру. Це може здатися занадто обережним порівняно з тим, як електромобілі просуваються в мейнстрім у всьому світі, але зауважте, що 2022 рік став другим роком рекордного зростання продажів для підрозділу. Дирижабль не повертається швидко, але це й не потрібно.