Mercedes-Benz розпочав будівництво нового заводу з переробки акумуляторів у Куппенгаймі, Німеччина, скоротивши споживання ресурсів і встановивши замкнутий цикл переробки сировини для акумуляторів.
Першу чергу заводу – механічний демонтаж акумуляторів електромобілів – планують розпочати в кінці цього року. За умови «результату багатообіцяючих дискусій з державним сектором», пілотний гідрометалургійний завод буде створено лише через кілька місяців.
Автовиробник стверджує, що цей «інноваційний» підхід до інтегрованої концепції переробки на одному заводі наразі є унікальним у Європі та «інвестує двозначну суму в мільйони євро в будівництво заводу з нейтральним викидом CO2», який фінансується федеральним бюджетом Німеччини. Міністерство економіки та захисту клімату в рамках науково-дослідного проекту.
Компанія відзначила обмежену доступність важливої та «дуже затребуваної» сировини, такої як літій, кобальт або нікель.
«Такі кризи, як пандемія коронавируса чи жорстока загарбницька війна Росії проти України, чітко продемонстрували нашу залежність від ланцюгів постачання та первинної сировини. Збільшення кількості вторинної переробки може допомогти зменшити цю залежність від критично важливої сировини і таким чином посилити стійкість економіки».
Фабрика з переробки буде демонтувати акумуляторні модулі, а також подрібнювати, сушити та обробляти акумуляторні матеріали. Процес гідрометалургії з коефіцієнтом відновлення понад 96 відсотків забезпечує справжню циклічну економію акумуляторних матеріалів.
Mercedes-Benz співпрацює з Primobius (спільне підприємство німецької машинобудівної компанії SMS group і австралійського розробника проекту Neometals).
Очікується, що пілотний завод матиме річну потужність 2500 тонн. Зібрані матеріали будуть використані для виробництва батарейних модулів для нових моделей Mercedes-Benz. Виходячи з висновків пілотної фабрики, обсяг виробництва можна збільшити в середньо- та довгостроковій перспективі.