Mini представила оновлений Cooper Electric на автосалоні IAA 2023 у Мюнхені, Німеччина.
Дводверний хетчбек є новим для моделі 2025 року та має оновлений стиль, більш преміальний інтер’єр і більший акумулятор, ніж у моделі попереднього покоління.
Очікується, що бензиновий варіант дебютує пізніше в такому ж вигляді, але з двигуном з турбонаддувом під капотом.
Хетчбек Mini Cooper Electric 2025 року випуску зі свіжим обличчям і покращеною екологічністю на вулицях дебютував із більшою потужністю, більшим запасом ходу та більшою яскравістю. Дві нові моделі, представлені разом із Mini Countryman Electric , знаменують собою початок нового покоління бренду.
Стиль хетчбека виразно схожий на Mini, але з чистими лініями та акуратнішими пропорціями. Справжні покращення лише під поверхнею. Його інтер’єр також багатошаровий, а механічні елементи під ним обіцяють зробити його більш конкурентоспроможним на ринку електромобілів.
Хоча ми не очікуємо, що буде набагато більше місця для пасажирів, ніж Cooper поточного покоління, новий автомобіль має більш преміальний інтер’єр . Спрощений дизайн усуває безлад із центральної консолі та приладової панелі, а багатші матеріали використовуються всюди для більш висококласної атмосфери.
Центральним елементом салону Cooper Electric є великий круглий дисплей , на якому працює інформаційно-розважальний інтерфейс нового покоління Mini. Ця OLED-панель забезпечує чітку графіку та зовнішній вигляд, який можна налаштувати. Наприклад, користувачі можуть завантажувати власні фотографії в систему для створення унікальних фонів.
Обшита тканиною приладова панель приховує світлодіоди, які забезпечують навколишнє освітлення, яке змінюється залежно від того, в якому режимі руху перебуває автомобіль. Звичайно, фірмові перемикачі Mini залишаються на приладовій панелі, але їх також було скорочено з огляду на простоту.
Загалом салон — приємніше місце для проведення часу, що добре, враховуючи, що водіям, швидше за все, доведеться використовувати громадську зарядну інфраструктуру. А якщо ви сидите всередині й чекаєте, поки автомобіль зарядиться, Cooper Electric може розважити вас завантажуваними відеоіграми, у які можна грати за допомогою центрального дисплея.
Cooper Electric буде пропонуватися у двох сильних варіантах: E та SE, причому початкова версія отримає електромотор потужністю 181 к.с., а оновлена модель — 215 кінських сил. Обидва передньопривідні, і поки що не ясно, чи отримає ринок США обидва або лише потужніший SE.
У нас була нагода покататися на прототипі, і грайлива керованість Cooper збереглася в новій моделі. Mini каже, що E здатний розігнатися до 62 миль/год за 7,3 секунди, а SE виконає те саме завдання за 6,7 секунди, але нам вдалося розігнатися до 60 миль/год у поточній моделі за 6,1 секунди, що становить 181 кінську силу, тому ми вважаємо, що обидва ці оцінки є консервативними.
Наша найбільша претензія щодо нинішнього Cooper Electric – це його розчаровуючий запас ходу, який за оцінкою EPA становить 114 миль на одному заряді. Ця нова версія оснащена набагато більшими акумуляторами. Поточний Cooper SE, який продається в США, має акумуляторну батарею ємністю 28,9 кВт-год, але нова версія отримує блок на 58,4 кВт-год. Це повинно збільшити запас ходу приблизно до 200 миль на одній зарядці, що все ще менше, ніж у інших електромобілів, таких як Hyundai Ioniq 6 і Tesla Model 3 , але наближає Mini до конкуренції.
У той час як Mini спершу зосереджується на запуску електромобільного варіанту свого нового хетчбека Cooper, компанія повідомила Car and Driver , що моделі з бензиновими двигунами залишаться частиною портфоліо. Mini навіть підтвердила плани щодо відродженого випуску John Cooper Works. Ми очікуємо, що три- та чотирициліндрові двигуни з турбонаддувом, які використовуються в автомобілях поточного покоління, будуть перенесені на оновлені моделі 2025 року, але ми дізнаємося більше ближче до запуску автомобіля в Північній Америці. Ми підозрюємо, що цей час може бути вже наступної весни.