Згідно з нашими джерелами, Hyundai працює над парою електромобілів (EV) для міського використання в Європі, і є ознаки того, що один із них може бути невеликим кросовером. Хоча корейський автовиробник ще не підтвердив розробку цієї моделі, ми зібрали всю доступну інформацію разом із спекулятивним зображенням, щоб дати вам уявлення про те, що може бути в магазині.
Минулого року компанія Hyundai оголосила, що розробляє міський автомобіль сегмента А ціною нижче 20 000 євро. З тих пір з'явилися повідомлення про другу модель такого ж розміру . Незважаючи на те, що автовиробник не оприлюднив жодних офіційних деталей щодо дизайну цих моделей, цілком імовірно, що одна з них буде міським автомобілем, який стане альтернативою електромобілю нещодавно оновленому i10, а інша буде висококласним кросовером . , схожий на Casper.
За загальним визнанням, Hyundai Casper викликав захоплену реакцію в основному завдяки своєму химерному стилю. Однак, як припускає візуалізація, створена нашим художником, модель аналогічного розміру для ЄС може мати повністю оновлений кузов із футуристичними елементами стилю, натхненними моделями Ioniq 5 і Kona EV .
Фірмові піксельні світлодіодні фари Hyundai можуть бути застосовані в панелі повної ширини та в блоках, встановлених на бампері, компенсуючи відсутність повітрозабірників. Подібної обробки слід очікувати і для задніх ліхтарів. Профіль може поєднувати мінімалістичне покриття з невеликою кількістю пластикового покриття.
Хоча всі моделі поточного модельного ряду електромобілів Hyundai базуються на архітектурі E-GMP, цього не буде з майбутніми моделями сегмента A. Причина цього полягає в тому, що платформа сумісна з більшими транспортними засобами від B-сегменту (субкомпактні) до E-сегменту (великі) і була б занадто дорогою для пропозиції початкового рівня.
Ймовірним сценарієм для крихітних моделей був би електрифікований варіант перевіреної архітектури K1, яка лежить в основі моделей з двигуном ICE, таких як Hyundai i10 і Kia Picanto. Пропозиція з нульовим рівнем викидів на базі платформи K1 можлива, як підтверджено моделлю Kia Ray EV корейської специфікації та майбутнім Hyundai Casper EV, який очікується в 2023 році. Електромобілі для ЄС, ймовірно, матимуть удосконалену та вдосконалену версію підвалини, покращуючи якість їзди, NVH, безпеку та ефективність, щоб задовольнити вимогливіших європейських покупців та вимоги безпеки.
Поки що занадто рано говорити про специфікації, але Hyundai підтвердив, що її майбутні малогабаритні електромобілі будуть оснащені інтегрованим модулем приводу (iDM), отриманим від BorgWarner. Цей єдиний електродвигун здатний виробляти до 181 к.с. (135 кВт / 184 к.с.), яку можна було б зменшити для виробництва, оскільки це занадто багато для міського використання.
Якщо звіти про міські електромобілі правдиві, майбутнє звучить багатообіцяюче для шанувальників Hyundai на Старому Континенті: майбутні дебюти, за чутками, відбудуться в середині 2023 і наприкінці 2024 року. Однак корейський автовиробник не єдиний, хто планує запровадити електричні пропозиції початкового рівня в регіоні. Volkswagen Group готує власний наступ із дещо більшими, але все ще доступними електромобілями суперміні від VW, Cupra та Skoda, які з’являться у 2025 році.