Міський автомобіль мертвий. Хоча такі автомобілі, як оригінальний Mini , Fiat 500 і Smart, ніколи не були особливо популярними в США, користувалися успіхом у всьому світі. Але суворі правила безпеки та електрифікація зробили їх більшими та важчими: останній Smart має майже 170 дюймів у довжину та важить понад 4000 фунтів.
Тепер на ринку з’явився новий гравець, орієнтований на Європу, але з кількома замовленнями, які вже розміщені зі США: Microlino, абсолютно сучасна версія знаменитої Isetta BMW. Цей автомобіль-міхур середини минулого століття повністю зник з європейських доріг у 1970-х роках, але його дизайн — ви входите в нього спереду — продовжує викликати посмішку на обличчі кожного, хто випадково натрапить на нього. Завдовжки менше 90 дюймів і оснащений хрипучим двотактним двигуном Isetta безнадійно небезпечна та застаріла. Але швейцарський винахідник Вім Уботер побачив можливість переосмислити його як електричний автомобіль або, точніше, квадроцикл, оскільки він навряд чи зможе відповідати нормативним стандартам, яким має відповідати автомобіль.
Індустрія вже більше десяти років грає з перетворенням міських автомобілів на квадроцикли. На Франкфуртському автосалоні 2011 року Audi представила Urban Concept , VW — NILS , а Opel — Rak-e ; Раніше компанія Renault показала свій Twizy. Усі вони були електричними та розроблені як «важкі квадроцикли» L7e — і, за винятком Twizy, усі вони були згодом поховані. Але оскільки звичайні автомобілі стають такими великими та дорогими, Stellantis нещодавно приєднався до гри з Citroën Ami та Opel Rocks-e, обидва з яких доступні лише як менші моделі L6e «легкі квадроцикли». Вони легкі для паркування та практичні, але надто повільні для інтенсивного міського трафіку та заборонені на автомагістралях.
Microlino прагне продовжити там, де зупинилися такі преміальні концепції, як NILS і Rak-e. З довжиною 99,2 дюймів і шириною 58,0 дюймів, це трохи менше, ніж Smart Fortwo, який Штати вперше отримали в 2008 році. Але Microlino - це інша тварина. У той час як Smart був міцним і безпечним автомобілем, здатним розвивати майже 100 миль на годину та підданим суворим краш-тестам, Microlino — це просто квадроцикл; регулювання набагато м'якше.
Microlino привносить багато витонченості у сферу стилю. Виготовлений зі сталі та алюмінію, він чудово передає мотив оригінальної Isetta у сучасну епоху. Пропорції вловлені точно, обробка поверхні чиста, а деталі, такі як світлодіодне освітлення, виразно футуристичні. Передні двері відкриваються за допомогою електричного вимикача, закриваються за допомогою ремінця та замикаються електрично. Усередині є місце для водія та пасажира, затишне, але не тісне. Над головою тканинний топ; ідеально виконана постачальником Magna CTS, це одна з найкращих і найякісніших частин цього автомобіля. Багажник напрочуд великий — 8,1 кубічних футів.
Кабіна також виглядає добре. Є звичайний ключ, перемикання передач здійснюється поворотом ручки, маленькі екрани вказують швидкість, а сенсорна панель на передніх дверях дозволяє вибрати функції клімат-контролю. Але кермо викликає цікавість: звичайний триспицевий блок без подушки безпеки, він не відображає вищого рівня витонченості зовнішнього вигляду. Що ще важливіше, представники Microlino не хочуть говорити про пасивну безпеку, а коли говорять, то наголошують на «сумісності». Але хіба автомобіль не повинен насамперед захищати свого власника?
Відсутність вишуканості автомобіля поширюється на несподівані місця, такі як шумний склоочисник і напіввікна, які потрібно відчинити. Немає системи контролю стійкості. Таким чином, складається враження, що Microlino, безумовно, не справжній автомобіль. Як тільки ви зупинитесь, вам потрібно смикнути стоянкове гальмо; коробка передач відсутня парк.
І якщо ви думали, що електромобілі — це тиша, подумайте ще раз. Microlino помітно дзижчить і співає, з самого початку і до максимальної швидкості 56 миль/год. Дякуйте небесам, що напіввантажівки обмежені до 54 миль на годину в Європі; ми можемо зливатися і, дуже повільно, віддалятися від них. Прискорення пристойне до 30 миль/год, але крім цього, це стає трохи нав’язуванням. Якість їзди не є чудовою, оскільки підвіска автомобіля різко підстрибує та підстрибує.
Microlino пропонує три доступні розміри акумуляторів: 6,0 кВт-год, 10,5 кВт-год і 14,0 кВт-год з відповідним заявленим діапазоном 59 миль, 109 миль і 143 милі відповідно. Але ці цифри відповідають надзвичайно оптимістичному європейському тестовому циклу, і їх слід сприймати з великою часткою недовіри; у США це дорівнюватиме дальності EPA приблизно 50, 90 і 120 миль відповідно. Після розрядження акумуляторна батарея Microlino не має можливості швидкої зарядки, тому вам потрібно запланувати зупинку на три-чотири години, щоб зарядитися.
Шум, вібрація, жорсткість і радіус дії – все це болючі теми для Microlino. Але головною перешкодою може бути ціна. У Європі початкова модель коштує колосальні 25 000 доларів США з високоякісним обладнанням, але лише з акумулятором середнього розміру. З меншою кількістю спорядження ціни впадуть на кілька тисяч.
Microlino милий, спритний і практичний у місті. Але, чесно кажучи, він не може зрівнятися з жодним справжнім автомобілем, включаючи старий Smart. Це чарівна іграшка, але за такою ціною вона не відповідає потребам більшості людей у мобільності.