Республіканський губернатор штату Міссісіпі Тейт Рівз підписав у вівторок законопроект, який змінить спосіб, у який жителі можуть купувати електромобілі. Законопроект Палати 401 вимагає, щоб виробники електромобілів продавали транспортні засоби особисто через дилера за франшизою . Прямі онлайн-продажі споживачам все ще дозволені, але законопроект все одно викликав гнів у деяких сенаторів.

Штат Міссісіпі насправді не вважається лідером у багатьох аспектах, і, зокрема, цей законопроект слідує прикладу інших, таких як Нью-Мексико , Алабама та Південна Кароліна. Прихильники нового закону кажуть, що він захистить споживачів, забезпечивши виробникам електромобілів потужну мережу сервісних центрів. Сам губернатор рекламував законопроект як «справедливий».




«Майже 200 малих підприємств у громадах по всьому штату шукають гарантії того, що великі виробники не можуть просто знищити їхній бізнес. Це справедливо!» Про це Рівз заявив у своїй заяві, опублікованій у соціальних мережах. «Я також розумію, що інновації в цій галузі неминучі. А з інноваціями з’являються нові компанії з новими бізнес-моделями. Я прагну знайти довгострокові рішення на ринку, що постійно змінюється».

М’яко кажучи, законопроект не знайшов схвалення в очах усіх депутатів. «У сучасному світі, якщо ви не впроваджуєте інновації, ви програєте. Ми, як держава, не можемо дозволити собі програти», – сказав сенатор-республіканець Брайс Віггінс Associated Press у вівторок. «Мій голос проти законопроекту був голосом за капіталізм, конкуренцію та інновації, а не за політику протекціонізму».




Інший сенатор-республіканець, Джої Філлінгейн, був ще більш агресивним: «Можливо, нам просто подобається бути останніми весь час. Можливо, це знак честі – ми останні, хто зміниться… Якщо ми не будемо обережні… ми можемо позбавити наших громадян можливостей, яких вони насправді не повинні бути позбавлені». Це правда, що Міссісіпі займає останнє місце в ряді національних статистичних даних, включаючи охорону здоров’я, зайнятість та економічні можливості.

Адміністрація Байдена чітко виділила стимули, щоб спонукати більше використовувати електромобілі. Здається, що цей законопроект ускладнить жителям Міссісіпі, які бажають особисто пройти тест-драйв і купити електромобіль.

Єдиний магазин Tesla в штаті продовжуватиме працювати, оскільки він був заснований згідно з законопроектом. Іншим автовиробникам, таким як Rivian або Lucid, доведеться працювати з франшизою, якщо вони хочуть особисто продавати свої автомобілі в штаті. Прямі онлайн-продажі споживачам все ще дозволені, тому існує принаймні ще один шлях для тих, хто зацікавлений у власності EV.