Система повного приводу включає двошвидкісну роздавальну коробку та центральний диференціал підвищеного тертя, а також систему допомоги при спуску.
Mitsubishi покинула ринок вантажівок у Сполучених Штатах у 2009 році після смерті Dodge Dakota Raider, зосередивши свою лінійку навколо дешевих Mirage та кросоверів, включаючи Outlander .
Але за кордоном Mitsubishi залишається великим гравцем на арені вантажівок середнього розміру і щойно представила нове покоління Triton, основного продукту ринку Південно-Східної Азії. Triton, який у деяких країнах також називають L200, не пропонуватимуть у США, а його стара шкільна формула є нагадуванням про те, як змінився американський ринок вантажівок за останнє десятиліття.
У той час як американські автовиробники, такі як Ford і Chevy , зараз продають свої вантажівки середнього розміру виключно в конфігурації з кабіною екіпажу, Mitsubishi все ще пропонує Triton з одинарною кабіною та розширеною «Клубною кабіною». Кузов Triton встановлено на шасі з драбинчастою рамою, яке, як стверджує Mitsubishi, є значно жорсткішим, ніж раніше, але з мінімальним збільшенням ваги в порівнянні з вантажівкою, що виходить. У той час як передня частина має підвіску з важелем нерівної довжини, задня частина продовжує використовувати листову ресору, хоча Mitsubishi посилила амортизатори для нового покоління.
Під капотом новий 2,4-літровий дизельний чотирициліндровий двигун із турбонаддувом і трьома рівнями потужності. Топ-дог виробляє 201 кінську силу та здоровий 347 фунт-фут крутного моменту при 1500 об/хв. Є також версія потужністю 181 к.с., вагою 317 фунт-фут і базовий двигун потужністю 148 к.с. і 243 фунт-фут. Дизельний двигун працює в парі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач, але Mitsubishi також пропонує шестиступінчасту механічну коробку передач з функцією допомоги при старті на підйомі.
Triton стандартно оснащений заднім приводом, але також може бути оснащений системою Mitsubishi Super Select 4WD-II, яка включає двошвидкісну роздавальну коробку та центральний диференціал обмеженого тертя, який спрямовує 60 відсотків крутного моменту на задню частину та 40 відсотків на фронт. Існує запаморочливий набір режимів водіння та рельєфу, налаштувань блокування диференціала, а також допомоги при спуску. Існує також функція Active Yaw Control, яка використовує вектор крутного моменту шляхом гальмування внутрішнього переднього колеса під час повороту.
Triton має квадратний дизайн зі світлодіодними денними ходовими вогнями, які, як стверджує Mitsubishi, «нагадують гострий погляд яструба» над основними блоками фар. Квадратні колісні арки та чітка лінія пояса надають Triton міцного вигляду. Всередині Triton має спрощений дизайн і, здається, запозичив деякі деталі у часткових власників Nissan, наприклад сенсорний екран на панелі приладів.
На щастя, у вантажівці є багато справжніх кнопок, які, за словами Mitsubishi, призначені для роботи в рукавичках. У салоні також є зарядні порти USB-A та USB-C і бездротовий зарядний пристрій, а вхід і вихід покращено завдяки ширшим бічним сходам і більш вертикальній передній стійці.
Triton отримав сучасні переваги, такі як адаптивний круїз-контроль, моніторинг сліпих зон та інші функції допомоги водієві. Mitsubishi каже, що широкий спектр аксесуарів буде запропоновано, щоб допомогти покупцям персоналізувати свій Triton. Продажі вантажівки вже почалися в Таїланді, при цьому Mitsubishi зосереджується на регіонах Південно-Східної Азії та Океанії.
Ми не очікуємо, що Mitsubishi привезе Triton до США, але останні звіти свідчать про те, що компанія оцінює американський сегмент вантажівок. Якщо буде достатній інтерес з боку покупців вантажівок у США, Mitsubishi може вирішити представити на наші береги якусь модель вантажівки — можливо, електричний пікап, який вона виклала в нещодавніх планах на майбутнє.