Компанія Mitsubishi Motors оголосила про оновлення свого середньострокового бізнес-плану, в якому вона заявила, що планує скоротити постійні витрати на 20% відповідно до стратегії «маленького, але красивого».
Компанія – частина міжнародного альянсу з Renault і Nissan, яка стикається з певною невизначеністю – каже, що досягла 20% зниження постійних витрат за один рік замість запланованих двох.
Згідно з новим трирічним середньостроковим бізнес-планом (з 2023 по 2025 фінансовий період – «Виклик 2025») компанія віддаватиме пріоритет електромобілям і прагне досягти обсягу продажів у 1,1 мільйона автомобілів і операційного прибутку 220 мільярдів ієн (рентабельність OP 7%). Це можна порівняти з операційним прибутком у 2022 фінансовому році в 170 мільярдів ієн (маржа OP 6,9%). У 2022 році MMC випустила трохи більше мільйона автомобілів.
Очікується, що витрати на дослідження та розробки різко зростуть через інвестиції в електрифікацію. Компанія збільшить інвестиції приблизно на 30% за шість років до 2028 року порівняно з останніми шістьма роками щодо витрат на дослідження та розробки та капітальних витрат.
Протягом наступних п’яти років компанія планує випустити 16 моделей (включно з дев’ятьма «xEV» – електрифікованими моделями, включаючи BEV та гібриди, що підключаються до мережі). У плани входять BEV, розроблені спільно з партнерами Альянсу Renault і Nissan.