Постачальник сказав, що нещодавно розроблена власна система максимізує продуктивність, дозволяючи електромоторам безпосередньо керувати кожним колесом, додавши, що наразі він перевіряє надійність для масового виробництва у співпраці з Hyundai Motor Company з використанням Ioniq 5 EV.
Компанія заявила, що наразі не знайшла записів про те, щоб будь-яка інша компанія масово виробляла таку систему, яку вона вперше почала розробляти в 2010 році.
Внутрішній двигун є основою системи e-Corner, яку Hyundai Mobis представила на виставці побутової електроніки (CES) у Лас-Вегасі на початку цього року.
E-Corner — це інтегрована система, яка поєднує електронне керування, гальмування та технологію підвіски, зосереджену навколо двигуна. Компанія прагне завершити розробку протягом п'яти років.
У Hyundai Mobis заявили, що система внутрішнього приводу, яку можна використовувати для повнопривідних транспортних засобів, зменшує потребу в компонентах трансмісії та зменшує споживання енергії до 20% завдяки більш ефективному розподілу потужності на кожне колесо.
Це також звільняє цінний простір на платформі для інших компонентів, таких як батареї.
Ще однією важливою відчутною перевагою є те, що система дозволяє транспортному засобу рухатися вбік крабом, що може бути корисним під час паркування у вузьких місцях.
О Хен Саб, виконавчий віце-президент Hyundai Mobis, відповідальний за електрифікацію, сказав у заяві: «Ми плануємо завершити розробку цієї довговічної та надійної технології, щоб ми могли почати масове виробництво до кінця цього року. »
Hyundai Mobis оголосила наступного дня після того, як китайський OEM-виробник Dongfeng Motor (DFM) випустив два нових легкових автомобілі з двигунами ProteanDrive Pd18 .
Дві моделі були показані на заході в Усі, організованому DFM і Weifu Electric Drive Technology (WFDT), спільним підприємством Weifu і Protean Electric.
На заході було представлено E70, перший повністю омологований легковий автомобіль, оснащений ProteanDrive, поряд з Voyah Zhuiguang, розкішним седаном, побудованим на новій платформі автомобіля з використанням вбудованих колісних двигунів.
Технологія внутрішнього двигуна покращує простір, прискорення та швидкість на поворотах на існуючій платформі автомобіля E70.