Нещодавно Tesla підтримала другого постачальника дешевших і безпечніших елементів LFP для своїх базових моделей електромобілів зі стандартним діапазоном. Це не що інше, як його ворог BYD – найбільший конкурент Tesla, коли справа доходить до електромобілів – але тепер також другий у світі виробник акумуляторів для електромобілів після CATL .

Berlin Model Y кольору Midnight Cherry Red

Раніше CATL був єдиним постачальником акумуляторів LFP для стандартної серії Model Y і Model 3, але тепер нові партії Model Y, які виробляються на заводі Giga Berlin, постачаються з акумуляторними блоками BYD. Боротьба Model Y з BYD blade проти CATL Kirin тільки починається, але, схоже, нова Model Y вже має перевагу.




Власники першої моделі Y, які отримали варіант акумулятора BYD, протестували його та порівняли його зарядну криву з поточною моделлю з блоком CATL. BYD Model Y підняла максимальну потужність у 172 кВт під час заряджання і залишалася там, доки заряд батареї не досяг 50%, а потім почав зменшуватися, поки дві криві не зустрілися на 90%.

З іншого боку, модель Y з батареєю CATL на 62 кВт/год не змогла підтримувати швидкість заряджання 172 кВт і майже відразу знизилася, поступово досягнувши 50 кВт на позначці 90%. Весь проміжний час батареї BYD на 60 кВт/год вдалося заряджати набагато швидше, ніж у варіанті CATL.

Термін «лезо» стосується моди пакування, а не хімії, оскільки вона пропонує безпечнішу технологію, що економить місце. За даними BYD, « під час випробувань на проникнення цвяхом Blade Battery не виділяв ні диму, ні вогню після проникнення, а температура його поверхні досягала лише 30–60°C ». Акумуляторна батарея також була « піддана іншим екстремальним випробуванням, таким як розчавлення, згинання, нагрівання в печі до 300°C і перезарядження на 260% ». « Жодне з них не призвело до пожежі чи вибуху », — стверджує BYD, тоді як ефективні батареї електромобілів на основі нікелю « перевищили 500°C і сильно згоріли » під час випробування цвяхами.




Можливість підтримувати швидку зарядку довше викликає деякі питання про довговічність, але BYD також може використовувати інші налаштування хімії чи оптимізації, ніж CATL. Позашляховик BYD Tang, який продається з лопатевою батареєю, пропонує певну впевненість у своїх рекламних матеріалах, коли йдеться про термін служби.

Для довговічності батарея Blade досягає 1,2 мільйона кілометрів після 3000 циклів заряджання/розряджання, а основні показники продуктивності для BYD Tang з живленням від батареї Blade включають запас ходу на одній зарядці 505 км (NEDC) і прискорення від 0 до 100 км / всього за 4,6 секунди. Акумуляторна батарея Blade від BYD Tang заряджає від 30% до 80% повної ємності за вражаюче короткі 30 хвилин, вихідна потужність постійного струму становить 110 кВт», – повідомляє BYD, тому постійна швидкість зарядки 172 кВт нова Tesla Model Y може бути нормальною.




Проте, за чутками, Tesla веде переговори з CATL щодо своїх фосфатних батарей нового покоління M3P, які забезпечують деяку вищу щільність енергії та швидкість заряджання, тому боротьба BYD проти CATL на Model Y може бути далекою від завершення.

На жаль, місцеві форуми повідомляють, що Tesla не зареєструвала BYD Model Y належним чином і призупинила її поставки. Оскільки під капотом нової Model Y багато змін у трансмісії, а також структурні відмінності в литі кузова, її потрібно зареєструвати заново, тому тим, хто хоче спробувати версію BYD з акумулятором, доведеться почекати. для вирішення проблеми реєстрації Tesla.