Лише трохи більше тижня знадобилося, щоб модифіковане кермо Tesla Model S/X було розпродано в онлайн-магазині автовиробника.
Минулого тижня ми повідомляли, що Tesla почала пропонувати цю опцію для власників автомобілів Model S і Model X, оснащених рульовою тягою з заводу.
За ціною 700 доларів, включаючи установку через службу Tesla, продукт Model S/X Wheel Retrofit тепер відображається як «немає в наявності» в онлайн-магазині Tesla, як з’ясувала Teslarati . Це не обов’язково означає, що опціон зник назавжди, це більше схоже на розпроданість початкових запасів. Сподіваюся, Tesla поповнить запаси в майбутньому.
Хоча виробник електромобілів не повідомив, скільки кермових коліс у нього є на складі, цілком очевидно, що попит зашкалював, незважаючи на те, що варіант модернізації був не зовсім дешевим.
Очевидно, багато власників оновлених автомобілів Model S і Model X хочуть позбутися рульового колеса, яке було єдиним варіантом керма до січня 2023 року, коли Tesla представила кругле колесо як безкоштовну опцію для нових електромобілів Model S/X. замовлення .
Клієнти, які цікавилися модернізованим колесом Model S/X, могли придбати його через додаток Tesla, але лише якщо вони володіли Model S або Model X із заводським кріпленням рульового керування.
Коли Tesla представила ярмо як стандартне обладнання для оновлених Model S і Model X у 2021 році, це викликало неоднозначні відгуки власників і журналістів.
Багато користувачів скаржилися, що це непрактично для повсякденної їзди, особливо на крутих поворотах. Інші критикували ярмо за те, що воно було дешево зроблено – були повідомлення про відшаровування покриття на автомобілях з пробігом менше 20 000 миль.
Люди також не були задоволені тим фактом, що Tesla видалила перемикачі для склоочисників і трансмісії, а також ємнісні сенсорні кнопки для покажчиків повороту та звукового сигналу. Зауважте, модифікація круглого керма не повертає перемикачі та кнопки назад. Традиційне колесо пропонує точно таку саму функціональність, як і вилка, і подібним чином інтегрується в автомобіль.
Відступ Tesla на ярмо може свідчити про те, що виробник електромобілів починає сприймати відгуки клієнтів більш серйозно.
Навіть Cybertruck, який був представлений як концепт у 2019 році з хомутом, подібним до того, який пізніше встановили на Model S і Model X, перейшов на більш традиційне колесо у формі передсерійного бета-прототипу . Тесла все ще може називати це ярмом, але це скоріше звичайне колесо з плоским верхом і низом.