Це був насичений тиждень для брендів і шанувальників електромобілів, коли Hyundai оголосила про свій 650-сильний Ioniq 5 N і Tesla Cybertruck знову порушила чутки. Щоб додати хаосу, Ford анонсував ралійну специфікацію Mustang Mach-E на Гудвудському фестивалі швидкості. Mustang Mach-E Rally дебютував зі скрипом шин на трасі для підйому на пагорб Goodwood Festival of Speed.
Ford ще не оприлюднив технічних подробиць про Mustang Mach-E Rally, але візуальні зміни очевидні, незважаючи на його камуфляж. Особливо важливо, що Mach-E Rally має додаткові круглі протитуманні фари, встановлені високо в передньому бампері, і червону точку буксирування прямо під світлом з правого боку автомобіля. Хвостовий кінець транспортного засобу також отримав досить великий спойлер над заднім вітровим склом, нібито збільшуючи притискну силу — хоча журі не знає, наскільки ця додаткова притискна сила допоможе важкому EV.
Судячи з того, як Mach-E Rally чіплявся за дорогу та поглинав нерівності під час підйому на пагорб у Гудвудському фестивалі швидкості, справедливо припустити, що підвіска звичайного Mach-E також була перероблена. Також здається, що Mach-E Rally отримав невеликий підйом, що призвело до покращеного кліренсу. Звичайно, Mach-E Rally мав бути оснащений вузликими шинами, щоб завершити зовнішній вигляд, готовий до бездоріжжя.
Ford досить стриманий щодо точних цін і наявності, але каже, що Mustang Mach-E Rally буде доступний для замовлення в США до осені 2023 року, а в Європі – згодом. Представлення Mustang Mach-E Rally відбулося через кілька тижнів після того, як почали циркулювати повідомлення про різке падіння продажів Mach-E. Можливо, зосередження на захоплюючій якості їзди приверне клієнтів до Mustang Mach-E від Ford, хоча це навряд чи змінить речі для тих, які просто коштують нижче 43 000 доларів США MSRP.
Якщо Ford використав Mustang Mach-E GT як базу для Mach-E Rally, ми можемо очікувати, що побачимо трансмісію eAWD, яка забезпечує крутний момент приблизно 634 фунт-фут і 480 к.с., що робить його дуже потужною машиною.