Прихильники Jeep не мали великого позашляховика, який би відповідав їхнім зростаючим сім’ям, відколи злощасний Commander зняли з виробництва наприкінці 2010 модельного року. Тепер Wagoneer 2023 року відроджує ім’я з минулого бренду разом із концепцією повнорозмірного позашляховика. Створений, щоб служити тій же меті, що й Chevrolet Tahoe і Suburban , Ford Expedition і Nissan Armada, Wagoneer пропонує простору кабіну, високе місце за кермом і буксирувальну здатність 10 000 фунтів.
Додайте одну з трьох систем повного приводу Wagoneer, і єдиним обмеженням позашляхових можливостей позашляховика буде його величезний розмір — ми сумніваємося, що він підійде на деяких трасах. Але Wagoneer, швидше за все, проводитиме час у дорозі, де він пропонує плавну їзду та добре ізольовану кабіну, що робить його привабливим транспортним засобом для подорожей із місткістю до восьми місць. Покупців предметів розкоші може більше зацікавити модніший Grand Wagoneer , який ми розглядаємо окремо.
На другому році свого існування на ринку сучасне покоління Wagoneer розширилося до моделі з довгою колісною базою L із 12 дюймами, доданими до загальної довжини позашляховика, і додатковими 7,0 дюймами колісної бази. Цей подовжений Wagoneer L пропонує навіть більше пасажирського та вантажного простору, ніж і без того просторі моделі Wagoneer. Новий рядний шестициліндровий двигун із подвійним турбонаддувом замінює спраглий двигун V-8 під капотом усіх моделей, крім базової, і може похвалитися 420 кінськими силами. Тепер також доступний затемнений пакет Carbide; він додає глянцево-чорні колеса, чорні деталі зовнішнього оздоблення та спеціальне оздоблення та оббивку салону.
Модель Series II Premium – це те, що варто отримати. Це трохи додає прибутку, але за це підвищення ціни покупці отримують гарно оформлені 22-дюймові колеса, додатковий інформаційно-розважальний дисплей для переднього пасажира, розважальну систему з подвійним екраном на задніх сидіннях, панорамний люк. , функція самостійного паркування, 360-градусна зовнішня камера та проекційний дисплей.
У той час як більшість моделей Wagoneer оснащені 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном із подвійним турбонаддувом потужністю 420 к.с., 5,7-літровий V-8 все ще є пропозицією початкового рівня, яка входить до стандартної комплектації базової моделі. Восьмиступінчаста автоматична коробка передач є стандартною, але покупці, які прагнуть розблокувати позашляхові здібності Wagoneer, захочуть додати повний привід до свого аркуша замовлень; в іншому випадку задній привід є стандартним. Говорячи про повний привід, можна вибрати з трьох різних систем, усі з різним ступенем можливостей.
Інші доступні позашляхові функції включають регульовану пневматичну підвіску, яка може піднімати Wagoneer, щоб забезпечити додаткові 3,6 дюйма кліренсу, і систему вибору режиму водіння, яка включає режими піску/багнюки, снігу та каменю. І задньопривідні, і повнопривідні варіанти Wagoneer будуть розраховані на буксирування до 10 000 фунтів. УвімкненоУ нашому першому тестовому заїзді ми помітили, що дещо важка керованість Wagoneer не надихає водія бігати по кривих, але його м’яко налаштована підвіска забезпечує плавну їзду під час руху по шосе. Ми не тестували Wagoneer з його новим рядним шестициліндровим двигуном, але коли ми це зробимо, ми оновимо цю історію подробицями.
За даними EPA, задньопривідний Wagoneer є найефективнішим, з оцінками 17 миль на галон у місті та 23 милі на галон на шосе. Перехід із повним приводом знижує ці оцінки до 16 миль на галон у місті та 22 миль на галон на шосе. У нас не було можливості випробувати позашляховик на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год , але ми оновимо цю історію, коли матимемо результати, якими можемо поділитися.
У просторій трирядній кабіні Wagoneer можна розмістити до восьми місць, але вибір капітанських крісел другого ряду зменшує кількість місць для сидіння до семи. Дизайн салону багатий і містить велику кількість стандартних предметів розкоші, таких як шкіряна оббивка, передні сидіння з електроприводом регулювання в 12 напрямках, розсіяне внутрішнє освітлення та тризонний автоматичний клімат-контроль.
Покупці, які шукають найвищої розкоші, захочуть придбати дорожчий Grand Wagoneer, але ми вважаємо, що більшість знайде пропозиції у звичайному Wagoneer відповідно висококласними. Вантажний простір щедрий, особливо зі складеним третім рядом, але ми не знатимемо точно, скільки ручних валіз він може вмістити, поки не зможемо доставити Wagoneer до нашого офісу для тестування.
Інтер’єр Wagoneer покритий великою кількістю екранів, з 10,1-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважальної системи, який займає центральне місце, і 10,3-дюймовим цифровим дисплеєм вимірювальних приладів, який пропонує водієві зчитування. Навіть пасажир на передньому сидінні може мати власний дисплей — додатковий 10,3-дюймовий блок — інтегрований у приладову панель, який забезпечує доступ до навігаційних і розважальних функцій. Програмний інтерфейс Uconnect 5 надає користувачам доступ до всіх видів функцій, включаючи Apple CarPlay, Android Auto, супутникове радіо SiriusXM, вбудовану навігацію, Amazon FireTV і Alexa, а також точку доступу 4G LTE Wi-Fi. Покупці топових моделей Series III отримають насолоду від стереосистеми з 19 динаміками, розробленої спільно зі спеціалістом з аудіообладнання високого класу McIntosh.