Mazda CX-5 2023 року не лише підтримує репутацію бренду завдяки спортивній керованості, але й пропонує майже розкішні враження за звичайні гроші. Саме ця особлива суміш спритних манер на дорозі та витонченості інтер’єру робить CX-5 одним із наших улюблених маленьких позашляховиків, особливо моделі вищого класу, які оснащені додатковим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 256 к.с.
Двигун початкового рівня – це потужніший двигун потужністю 187 к.с., але повний привід є стандартним для всіх моделей, як і легке керування CX-5, яке задовольнить вас незалежно від вашого вибору двигуна. CX-5 не ідеальний, хоча це залежить від того, кого ви запитуєте, оскільки він не такий просторий, як конкуренти, такі як Honda CR-V або Toyota RAV4 . Небагато компактних позашляховиків можуть зрівнятися з Mazdaпанаш, однак, і в сегменті, повному прагматичних опцій, принади CX-5 привабливі.
До CX-5 приєднується CX-50 такого ж розміру в лінійці цього року, створюючи конкурентне суперництво в рамках одного виставкового залу, але Mazda каже, що поки що планує продавати обидві моделі. CX-5 2023 практично не змінився порівняно з минулим роком, але отримав новий додатковий колір фарби Rhodium White.
Ми вважаємо, що комплектація Turbo найкраще ілюструє CX-5. Завдяки оновленому двигуну з турбонаддувом потужністю 256 к.с. його швидкість краще відповідає його спортивній керованості. Його елегантний спортивний екстер’єр зі специфічними глянцевими чорними акцентами. Його внутрішні дзеркала спортивні з червоними акцентами та швами.
Стандартний чотирициліндровий двигун CX-5 потужністю 187 к.с. має чудову реакцію на дросельну заслінку під час від’їзду від світлофора чи їзди по місту, тому він виглядає швидше, ніж є насправді. Саме на вищих швидкостях, наприклад під час спроби проїхати або виїхати на автостраду, він відчуває себе нестачею. Версія з турбонаддувом потужністю 256 к.с., яку ми тестувализабезпечував набагато більш швидке прискорення. Обидва двигуни поєднуються з швидкою шестиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом.
Вам не потрібно сильно їздити на CX-5, щоб насолодитися ним або оцінити його досконалість. Звісно, його точне кермування та зважене проходження поворотів створюють чудовий недільний круїз. Але він також поглинає нерівні дороги без метушні та має хідові якості кросоверів, які коштують удвічі дорожче. Це гармонійне поєднання динаміки не має собі рівних серед конкурентів. Недоліки тротуару ізольовані, дорожній шум мінімальний, а амортизація не жорстка і не плаваюча. У той же час Mazda оживає на звивистих дорогах. Рульове управління з електроприводом забезпечує задовільний відгук. Модель Signature, яку ми тестували, мала заспокійливе відчуття від педалі гальма, яка спрацьовувала без затримки та не надто дошкуляла, коли ви натискаєте на гальмо.
З двома варіантами двигуна CX-5 має два показники економії палива. Базовий 2,5-літровий двигун розрахований на 24 милі на галон у місті та 30 миль на галон на шосе. Більш потужний двигун з турбонаддувом розрахований на 22 милі на галон у місті та 27 на шосе. Ми перевірили обидва на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год, що є частиною нашого обширного режиму тестування , і стандартний двигун показав 32 милі на галон порівняно з результатом 30 миль на галон у турбочетвірки.
Прокинувшись у топових моделях CX-5, ви можете подумати, що вас викрали викрадачі за кермом Audi чи Mercedes. Першокласні матеріали та чудове планування створюють відчуття особливого класу. Педаль акселератора, розташована на шарнірах у підлозі, відчувається краще, ніж більш поширена версія, яка підвішена над підлогою, добре сконструйоване кермо розташоване прямо перед водієм і не зміщено під невеликим кутом, а всі підлокітники передніх сидінь розташовані на одній висоті для оптимального комфорту.
Жертви приходять у невеликих пакетах: у цьому випадку CX-5 містив лише дев’ять ручних валіз за задніми сидіннями під час нашого тестування. Відсік для зберігання виграє від абсолютно рівної вантажної підлоги. Також в салоні є кілька куточків для зберігання смартфонів та інших дрібниць. Наприклад, на центральній консолі є глибокий піднос спереду та корисна урна зі знімною полицею.
Кожна модель може похвалитися 10,3-дюймовим інформаційно-розважальним дисплеєм, яким керують головним чином за допомогою поворотного регулятора та регулятора гучності на центральній консолі. Інтерфейс також працює за допомогою голосових команд і кнопок на кермі. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними для всіх пристроїв. CX-5 поставляється з Mazda Connected Services, яка включає доступ до віддалених функцій автомобіля через додаток для смартфона та точку доступу Wi-Fi на основі передплати.