Основною перевагою багатокорпусних суден є їх тонка форма, яка робить їх ефективними, що призводить до меншого опору тертю у воді. крім того, багатокорпусні судна дуже стійкі на вітрилі та на якорі.
Човен приводиться в рух двома ефективними та легкими дизельними двигунами AUDI TDI (впорскування з турбонаддувом), а водні мотоцикли мають електричний привід. На низькій швидкості до 8 вузлів, наприклад, у бухтах або гаванях, весь човен можна рухати за допомогою однієї потужності водних мотоциклів з електричним приводом, не створюючи жодних викидів або шуму. На більш високих швидкостях до 30 вузлів два дизельні двигуни можуть бути включені постійно.
Під час цього процесу електрика підтримує дизельні двигуни під час прискорення, так що човен летить на більшій швидкості та потребує менше палива, водночас дизельні двигуни підзаряджають батареї двох реактивних човнів.
Загальна довжина човна становить 15 м, а через його тонкий центральний корпус має ширину лише 6,40 м. Концепція реактивного приводу дозволяє подорожувати навіть на мілководді, оскільки його осадка становить лише 58 см. на палубі є місце для 12 осіб, а внизу човен пропонує більше місця у вигляді чотирьох спальних місць. Перекинувши столик салону в одному з просторів, можна запропонувати ще два додаткових спальні місця.
Дизайн базується на цінностях бренду AUDI – прогресивному, спортивному та преміальному: судно має атлетичний, елегантний вигляд, але не надто потужне чи агресивне. Основні пропорції зовнішнього вигляду повторюють витончений характер вітрильної яхти, підкреслений сітчастими поверхнями всередині аутригерів і формою основного корпусу, який звужується до задньої частини.
Водні мотоцикли повторюють елегантний і легкий зовнішній вигляд основного човна. срібляста рама, яка з’єднує аутригери з основним корпусом, підкреслює технічні компоненти AUDI та нагадує алюмінієві рамні конструкції, які можна побачити в автомобільній техніці.