Протягом багатьох років ми бачили безліч радикальних концепцій суперяхт, які були створені одними з найбільш креативних умів у галузі.
Від суперяхт, натхненних природою, до 300-метрового науково-дослідного судна, ми розглянемо десятку найрадикальніших концепцій суперяхт за останні п’ять років.
Згадайте лютий 2018 року, і ви згадаєте 115-метрову концепцію Tuhura від Oceanco , анонсовану на Дубайській міжнародній виставці човнів. Розроблено у співпраці з Lobanov Design Studio , BMT Nigel Gee та дизайнером інтер'єру Акіле Сальваньї .
«Наша Тухура — це проста ідея, — пояснив дизайнер Ігор Лобанов , — ідея полягала в тому, щоб прийняти природну форму, подібну до тих, що спостерігалися в найдавніших каное-каное, і збільшити її багаторазово до більшого масштабу за допомогою сучасних технологій».
Основним джерелом натхнення для дизайну інтер'єру є Східна Азія та острови Тихого океану. Ахіле Сальваньї називає інтер’єр «територією з матового тикового дерева», включно з тонкими оголеннями з озброєного металу та натуральної бронзи з татамі на підлозі.
У вересні 2018 року компанія Sinot Yacht Architecture & Design готується представити свою останню концепцію суперяхти на яхт-шоу в Монако – 115-метрову Art of Life .
Завдяки «вражаючому зовнішньому стилю» з нависанням на кормі та виступаючим вперед носом, Art of Life був розроблений, щоб стати «виразом елегантності», пропонуючи вдале поєднання краси та функціональності.
Концепція 120-метрової суперяхти Project L була представлена в листопаді 2019 року дизайнером Тьєррі Гогеном і представлена брокером Алексом Баннінгом із SuperYachtsMonaco .
Створивши морську архітектуру, яка поєднує в собі характеристики класичної вітрильної яхти та моторної яхти, Гоген розробив гладку овальну зовнішню частину з одностороннього скла.
Завдяки можливості бути повністю відкритим для стихій, екстер’єр створений як «скульптура, що постійно змінюється», а за допомогою спеціальної зовнішньої фарби створить силует, який може трансформуватися відповідно до оточення.
Вона має високотехнологічну підводну медіа-кімнату, спа-салон і тренажерний зал, а також кімнату для відпочинку власника, яка повністю виготовлена зі скла і відкривається панорамний вид на океан. Project L — перша сольна концепція Гогена.
У грудні 2020 року голландська дизайнерська фірма CBSPRO Maritime анонсувала нову багатоцільову концепцію 95-метрової яхти Protean 95.
Protean 95 розроблена таким чином, щоб адаптуватись до широкого спектру функцій, які, за словами співвласника студії, може варіюватися від допоміжного судна для яхт до кросоверного експедиційного/дослідницького судна, допоміжного судна для перегонів, судна для водолазних операцій, місця проведення розваг/конференцій, лабораторії та дослідницького судна.
Гості також зможуть скористатися плавальним басейном яхти, оздоровчою сауною, повністю обладнаним тренажерним залом, кінотеатром і різними барами та зонами відпочинку.
На палубі площею 795 квадратних метрів можна розмістити вертолітну базу з вертолітним майданчиком, підпалубним сухим сховищем і повною ємністю для дозаправки великого вертольота.
Усі типи менших суден від байдарок до тендерів і підводних човнів можна легко розмістити на борту та надійно зберігати. Вона була розроблена з двома 15-тонними кранами, які можна використовувати для розгортання.
Lazzarini не зупинився на досягнутому, створивши дизайн, натхненний тваринами, оскільки в січні 2021 року відбувся запуск 25-метрового «катамарана-амфібії» Pagurus . Концепт черпає свою силу як від сонця, так і від води, і спочатку був задуманий як військова машина, але мав форму краба.
Для додання жорсткості та зміцнення основного корпусу «крабмарана» сталева конструкція мосту з’єднує кожну сторону з іншою. Подвійні сталеві корпуси можуть бути сконфігуровані з трьома спальнями з кожного боку.
Загалом Pagurus може вмістити до восьми пасажирів і чотирьох членів екіпажу.Житлові приміщення яхти розділені на два бічні корпуси, з’єднані між собою палубною станцією вежі мосту.
У зануреній частині яхти корпуси сконструйовані з виїмкою, в якій з кожного боку розміщено два 6,5-метрові сталеві циліндри, кожен із яких має спіральний гвинтовий фланець, подібний до різьби гвинта.