Вибір M8 майже повністю залежить від вибору стилю кузова. Немає неправильної відповіді — купе, кабріолет і Gran Coupe приголомшливі, і всі вони неймовірно швидкі. Усі три доступні в одній комплектації Competition, до якої покупці можуть додати додаткові переваги, такі як ковшеподібні сидіння з вуглецевого волокна або потужні складні гальма.
Купе та Гран-Купе стартують трохи менше 140 000 доларів, тоді як кабріолет вимагає навіть 10 000 доларів.
Єдиним винятком є Gran Coupe, який також доступний у привабливій комплектації Alpina B8. B8 схиляється до M8 GT, підвищуючи естетику, залишаючись компетентним виконавцем. Коштує близько 150 тисяч доларів.
У M8 є лише один вибір двигуна, але він хороший. У більшості комплектацій 4,4-літровий твін-турбо V-8 видає 617 к.с. і крутний момент 553 фунт-фут. Прискорення вражає — під час нашого тестування купе M8 розганялося до 60 за 3,3 секунди. Кабріолет і Gran Coupe такі ж пікантні. Як і слід було очікувати, M8 сплачує штраф на заправці. Це найменш ефективний седан BMW, який витрачає 15/22 милі на галон місто/шосе.
Незвичайний Alpina B8 має ту саму архітектуру двигуна, але налаштований по-іншому. Потужність падає до 612 к.с., але крутний момент збільшується до 590 фунт-фут. На трасі ми виявили, що B8 був швидшим від 0 до 60, але різниця зникла на чверті милі.