Вибір M8 майже повністю залежить від вибору стилю кузова. Немає неправильної відповіді — купе, кабріолет і Gran Coupe приголомшливі, і всі вони неймовірно швидкі. Усі три доступні в одній комплектації Competition, до якої покупці можуть додати додаткові переваги, такі як ковшеподібні сидіння з вуглецевого волокна або потужні складні гальма.

Купе та Гран-Купе стартують трохи менше 140 000 доларів, тоді як кабріолет вимагає навіть 10 000 доларів.
Єдиним винятком є ​​Gran Coupe, який також доступний у привабливій комплектації Alpina B8. B8 схиляється до M8 GT, підвищуючи естетику, залишаючись компетентним виконавцем. Коштує близько 150 тисяч доларів.

bmw m8 gran-coupe photo luxury design
bmw m8 gran coupe
bmw m8 gran coupe photo
bmw m8 gran coupe photo luxury design




bmw m8 gran coupe photo 2023
bmw m8 coupe
bmw m8 coupe design

У M8 є лише один вибір двигуна, але він хороший. У більшості комплектацій 4,4-літровий твін-турбо V-8 видає 617 к.с. і крутний момент 553 фунт-фут. Прискорення вражає — під час нашого тестування купе M8 розганялося до 60 за 3,3 секунди. Кабріолет і Gran Coupe такі ж пікантні. Як і слід було очікувати, M8 сплачує штраф на заправці. Це найменш ефективний седан BMW, який витрачає 15/22 милі на галон місто/шосе.




Незвичайний Alpina B8 має ту саму архітектуру двигуна, але налаштований по-іншому. Потужність падає до 612 к.с., але крутний момент збільшується до 590 фунт-фут. На трасі ми виявили, що B8 був швидшим від 0 до 60, але різниця зникла на чверті милі.