Audi S7 2023 року є елегантним побратимом більш консервативного трикузовного спортивного седана S6, з яким він має спільну механіку. S7 займає найкраще місце між стандартним випуском A7 і екстраординарним RS7 . Тоді як усі три моделі вшановують Audiрозкішний родовід із гарно оформленими інтер’єрами та безліччю високотехнологічних функцій, найбільша різниця між ними полягає в тому, що знаходиться під їхніми капотами.
Прогалину між 335-сильним турбонаддувом V-6 A7 і 591-сильним подвійним турбонаддувом V-8 від mondo RS7 заповнює 444-сильний V-6 з подвійним турбонаддувом і наддувом S7. Як і його побратими, S7 стандартно оснащений повним приводом і автоматичною коробкою передач. Ця установка допомагає красивому чотиридверному хетчбеку розганятися до 60 миль/год за 4,1 секунди, але його шість циліндрів не співають так солодко, як твін-турбо V-8 його попередника.
Поточна версія також трохи важча і трохи менш швидка, ніж покоління, яке вона замінила. 2023 S7 поєднання спортивної їзди та керованості та потужної доставки робить його цікавим у водінні, але має безліч конкурентів — від Mercedes -AMG GT53до BMW 8-series Gran Coupe — ще більш жваві та привабливі.
У 2023 році модельний ряд S7 додає базову комплектацію Premium. Новий пакет Design Edition за 2500 доларів забезпечує затемнений вигляд зовнішніх елементів обробки, а також додаткові елементи з мікрозамші всередині. Усі моделі також виграють від додаткового пакету Audi Sport, який включає чорний інтер’єр із червоною контрастною строчкою. Модель середнього рівня Premium Plus додає нові стандартні функції, такі як підігрів задніх сидінь, шкіра на приладовій панелі та в інших областях салону, а також повний перелік систем допомоги водієві. У верхній частині модельного ряду Prestige отримав функцію паркування з дистанційним керуванням, яка виконує те, що випливає з назви.
Модель Prestige має наймоднішу комплектацію, але вона також коштує. Натомість ми вибрали б комплектацію Premium Plus, яка в стандартній комплектації включає адаптивну пневматичну підвіску, потужну звукову систему Bang & Olufsen, чотиризонний клімат-контроль, передні спортивні сидіння з електрорегулюванням у 12 напрямках і підігрівом подушок, автоматичне дальнє світло. , шкіряна оббивка, панорамний люк. До цього ми додамо пакет S Sport, який включає більш чутний вихлоп, кермо задніх коліс і задній диференціал із розподілом крутного моменту. Нарешті, ми б розглянули пакет Executive з його освітленням, розширеною шкірою, підігрівом задніх сидінь і світлодіодними фарами.
Кілька років тому Audi відмовилася від 450-сильного твін-турбо V-8 на S7, замінивши його на твін-турбо V-6, який робить 444 поні. Однак ви не помітите невеликого падіння потужності, оскільки Audi збільшила крутний момент на 37 фунт-футів до 443. V-6 направляє цей крутний момент на всі чотири колеса через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Мотор-генератор на 48 вольт згладжує роботу автоматичного стоп-старту, тоді як електричний нагнітач стимулює реакцію дросельної заслінки на нижчих обертах. На жаль, електричні компоненти додають ваги. Новий S7 важить 4640 фунтів на 132 фунти важчий за свого попередника.
Восьмиступінчаста автоматична коробка перемикає швидкісно, але не може так швидко вимикати перемикання передач, як семиступінчаста коробка з подвійним зчепленням, яку вона замінює. У результаті S7 відстає від свого попередника на кілька десятих секунди до 60 миль/год і на чверть милі, керуючи 4. 1-секундний спринт для першого та 12,5-секундний ривок для останнього. Незважаючи на це, цей розкішний чотиридверний автомобіль залишається нетерплячим до метушні та здається набагато меншим, ніж є. Він також не має проблем із зупинкою. Масивні передні гальмівні диски, затиснуті шестипоршневими супортами, зупиняють S7 зі швидкості 70 миль/год за короткий 151 фут.
З точки зору економії палива, 2023 S7 має відображати модель 2022 року, яка має кращий пробіг, ніж її попередник, а також головний суперник, BMW M850i Gran Coupe . Mercedes -AMG CLS53 перевершує S7 у місті, набравши 21 милю на галон проти 18 у S7. Під час нашого тесту на економію палива на шосе на 200 миль Audi досягла 28 миль на галон, що відповідає рейтингу EPA. У тому ж тесті BMW також заробив 28 миль на галон, а Merc повернув вражаючі 30 миль на галон.
У салоні S7 є все, що можна очікувати від розкішного седана: оздоблення з натурального дерева, стьобана шкіра з контрастною прострочкою, підігрів передніх сидінь і керма, перемикачі передач, чотиризонний автоматичний клімат-контроль, панорамний люк і більше. Крім того, Audi пропонує розкішні штрихи, такі як подвійне акустичне скло та двері з плавним закриттям, і кому це не подобається? Форма фастбека S7 є благом для обсягу вантажу. Під люком у вас є 25 кубічних футів простору для гри. Це вдвічі більше, ніж може запропонувати CLS53, і на 11 кубів більше, ніж може похвалитися седан S6.
12,3-дюймова цифрова панель приладів розташована перед водієм. На центральній консолі Audi розподіляє інформаційно-розважальні функції між двома екранами з тактильним зворотним зв’язком, 10,1-дюймовим зверху та 8,6-дюймовим дисплеєм внизу. Екрани відображаються з чіткою графікою, і, якщо трохи ознайомитися, ними легко керувати. Інтерфейси Apple CarPlay і Android Auto входять в стандартну комплектацію, а також радіо SiriusXM, аудіо Bluetooth і бездротова зарядна панель. Audi пропонує аудіосистему Bang & Olufsen із 16 динаміками для обох комплектацій, і ви можете оновити блок з 19 динаміками від B&O на моделях Prestige.
ТИП АВТОМОБІЛЯ
передньомоторний, повний привід, 5 місць, 4-дверний хетчбек
ЦІНА ПІД ТЕСТИРОВАННЯМ
$101 340 (базова ціна: $84 895)
ТИП ДВИГУНА
24-клапанний V-6 з подвійним турбонаддувом, наддувом і проміжним охолодженням DOHC, 24-клапанний V-6, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива. Робочий об’єм 177
дюймів
3 , 2894 см 3
Потужність
444 к.с. при 6700 об./хв.
Крутний момент
443 фунт-фут при 1900 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска (F/R): багатоважільна/багатоважільна
Гальма (F/R): 15,7-дюймовий вентильований диск/13,8-дюймовий вентильований диск
Шини: Pirelli P Zero PZ4, 255/35R-21 98Y AO