Потреби Volkswagen в акумуляторах покривалися до 2028 року трьома підтвердженими заводами в Європі – Зальцгіттером у Німеччині, заводом Northvolt у Швеції та запланованим підприємством у Валенсії, повідомив Reuters у понеділок член правління Томас Шмалл.

За словами Шмалла, виробник автомобілів все ще планує виробляти 240 гігават годин акумуляторних елементів у Європі, але може зробити це з меншою кількістю заводів, ніж було заплановано спочатку.

Керівник сказав, що він очікує попиту на потужності від 60 до 100 гігават годин у Північній Америці, але не надав подробиць про те, скільки цієї потужності буде забезпечено заводами, що належать VW.




За словами Шмалла , повідомлення про нові заводи в Північній Америці були непорозуміннями , які означали, що автовиробник робитиме менше в Європі, додавши, що він просто чекав, що може запропонувати Європа у відповідь на Закон США про зниження інфляції (IRA).

Завод у Валенсії, підтверджений минулого року, повинен був почати виробництво в 2026 році.

Фольксвагену не потрібно було починати будівництво нового заводу в Європі до 2025 року, сказав Шмалл Reuters, додавши, що рішення щодо наступного місця може бути прийнято раніше, якщо щось подібне до IRA США з’явиться в Європі.

Виробник автомобілів стандартизував структуру своїх заводів і акумуляторів, але хімічний склад акумуляторів буде відрізнятися для різних моделей, сказав Шмалл інформаційному агентству. Батареї для моделей початкового рівня використовуватимуть фосфат заліза, тоді як моделі середнього рівня матимуть високий вміст марганцю, а топ-моделі – більше кремнію.