Розірвіть свою футболку з американським прапором і візьміть паспорт, тому що NASCAR прямує до Франції на 24 години Ле-Мана. Кросовер не такий дивний, як може здатися. Американські команди спортивних автомобілів давно змагаються за славу на Mulsanne прямо під час знаменитих перегонів на витривалість, але NASCAR був у Ле-Мані лише один раз.

nascar

Щороку Automobile Club de l'Ouest (ACO) вітає команду в Ле-Мані для участі в програмі Garage 56, виставковому класі, створеному в 2012 році для заохочення технічних інновацій. У минулому гонщики G56 їздили на альтернативних видах палива або мали кокпіти, обладнані для водіїв-інвалідів , причому дві команди з останньої категорії були єдиними учасниками G56, які коли-небудь фінішували в гонці. У 2023 році ACO запросила NASCAR взяти участь у змаганнях у гаражі 56, щоб донести до Європи гучний досвід V-8 NASCAR.




Незважаючи на те, що NASCAR проводить шосе, гонки на витривалість мають інші правила та виклики. Тож це не так просто, як просто доставити автомобіль серії Cup. NASCAR вибрала Hendrick Motorsports, найуспішнішу команду в вищому класі NASCAR, для поїздки до Франції. Цьогорічний G56 буде Camaro ZL1 Cup Car, модифікованим для довгих годин і важких гоночних умов у Ле-Мані. «Нам довелося адаптувати його, щоб зробити його витривалим транспортним засобом», — каже Брендон Томас, віце-президент із дизайну автомобілів. «Але по духу це автомобіль Cup».

У 1976 році, коли ціни на бензин були високі, а відвідуваність треку була низькою, ACO запросив NASCAR надіслати пару своїх великих автомобілів з двигуном V-8 для боротьби з Porsche та прототипами в Ле-Мані. Додж Чарджер і Форд Торіно здійснили подорож, але жоден не витримав 24 години.




У 2012 році, у перший рік випуску G56, компанія Nissan провела рекламну кампанію щодо дивного на вигляд Deltawing. Дослідження аеродинаміки та зменшення ваги, безкрилий дизайн дивної форми з вузькою передньою колією (майже вся притискна сила надходить від дифузора) міг працювати, споживаючи частину палива та використовуючи менше шин. Він важив трохи більше 1000 фунтів і успішно досяг темпу, який просив ACO (між прототипом і гоночними автомобілями GT). Він зійшов на колі 76 після контакту з бар'єром, але це було після того, як він досяг своєї мети та повернув 8,8 миль на галон у темпі гонки. Це було б так само шокуюче, як і серійний автомобіль, який отримує 100 миль на галлон.