«Минулого року продажі повністю електричних моделей зросли на 44 відсотки порівняно з 2021 роком. Високий попит на моделі Audi Q4 e-tron, Audi e-tron і Audi e-tron GT quattro підтверджує наш курс на електромобільність», — сказав Дюсманн. У 2022 році преміальний виробник поставив 118 196 електрокарів. Таким чином, частка повністю електричних транспортних засобів у поставках зросла з 4,8 відсотка в попередньому році до 7,2 відсотка.
У 2021 році Audi оголосила, що з 2026 року на світовому ринку буде випускати лише нові моделі з електроприводом. Протягом наступних семи років компанія хоче поступово припинити виробництво своїх двигунів внутрішнього згоряння.
«Ми зіткнулися з найбільшим модельним наступом у нашій історії. До 2025 року ми представимо понад 20 нових моделей, більше десяти з яких будуть електричними», — говорить Дюсманн. «Наш шлях — до 100-відсоткової електромобільності. До 2027 року ми хочемо запропонувати повністю електричний автомобіль у всіх основних сегментах. Для входу на електропривод ми також вирішили вибрати нову модель нижче Audi Q4 e-tron».
Наступними електромобілями Audi спочатку будуть більші моделі: седан A6 e-tron і позашляховик Q6 e-tron . Обидва базуються на новій архітектурі PPE (Premium Platform Electric), яку Audi розробила разом зі своєю дочірньою компанією Porsche.
Дюсман підкреслив, що Audi покладається на цілісну стійкість. «Ми абсолютно усвідомлюємо свою відповідальність у роботі з ресурсами. Тому циклічна економіка відіграє для нас ключову роль. У майбутньому ми знову запровадимо вторинні матеріали зі спрацьованих автомобілів у виробництво наших автомобілів. У пілотному проекті MaterialLoop ми збираємо досвід з партнерськими компаніями з досліджень, сектору переробки та індустрії постачальників».
Для інгольштадтської компанії цілісна стійкість виходить за межі продукту, пояснив фінансовий директор Ріттерсбергер. «Ми переконані, що модель сталого бізнесу включає соціальну відповідальність на додаток до екологічних критеріїв. Ми дозволяємо оцінювати себе незалежному рейтинговому агентству на основі чітких критеріїв».
Дюсманн сказав про перспективи на цей рік: «Тенденція до електронної мобільності продовжується. У січні та лютому 2023 року ми поставили майже на 40 відсотків більше повністю електричних транспортних засобів у всьому світі, ніж за той самий період минулого року. У лютому ми також розпочали запуск Q8 e-tron у більшості європейських країн. Майже 20 000 попередніх замовлень підтверджують, що тенденція до стійкої електричної мобільності прискорюється».