Небагато автомобілів поєднують красу та задоволення від водія, як Aston Martin Vantage 2023 року. Як у формі купе, так і в кабріолеті, він створює вражаючий силует у своєму костюмі з бездоганно випресованого листового металу, натхненному модою. Більшість моделей оснащені подвійним турбонаддувом V-8 потужністю понад 500 кінських сил, в той час як кілька щасливих покупців отримають ще потужніший твін-турбо V-12.
Незалежно від трансмісії, Vantage вражає атлетичним шасі, жвавим керуванням і вибуховим прискоренням, не кажучи вже про деякі з наймелодійніших нот вихлопу, доступних сьогодні. Інтер’єр затишний і може бути налаштований за допомогою кількох високоякісних опцій, хоча у нас є одна скарга: відносна відсутність розкоші за шестизначну ціну Vantage. Тим не менш, завдяки такому елегантному стилю та таким захоплюючим рухам, Vantage є дуже бажаним автомобілем для водіїв із культовою спадщиною .
Двигун V-12 повертається до модельного ряду Vantage у 2023 році, і це неймовірна силова установка з подвійним турбонаддувом і потужністю 690 кінських сил. Подвійний турбонаддув V-12 буде пропонуватися як у купе, так і в кабріолеті Vantage разом із спеціальним аеродинамічним пакетом для більшої притискної сили. Aston заявляє про 3,4-секундний час від нуля до 60 миль/год, що може бути консервативним. На жаль, книга замовлень на цю ексклюзивну модель вже закрита, і буде виготовлено лише 333 екземпляра.
Вибір між купе Vantage і кабріолетом складний. Жорсткий дах кращий для структурної жорсткості, але версія з м’яким дахом дозволяє нам відчути вітер у волоссі — і краще оцінити чудові нотки двигуна Aston. Зрештою, ми вважаємо, що гроші, які ми заощадили б, вибравши купе, вплинуть на наше остаточне рішення. Крім того, ці гроші дозволять нам персоналізувати наш Vantage за допомогою безлічі пропонованих видів обробки інтер’єру та екстер’єру. Ми також вибрали б передні сидіння з підігрівом і вентиляцією, щоб за потреби підтримувати задню частину в гарячому або холодному стані, але ми б відмовилися від вуглецево-керамічних гальм.
Під розкладним капотом Vantage ховається або захоплюючий, гучний 4,0-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом, або монстр з подвійним турбонаддувом 5,2-літрового V-12 . Базовий двигун V-8 розвиває 503 або 528 кінських сил і 505 фунт-фут крутного моменту. Вища потужність V-8 зарезервована для F1 Edition, натхненного треком. Двигун V-12 видає 690 кінських сил, і Aston стверджує, що це добре для 3,4 секунди від нуля до 60 миль на годину, але ми вважаємо, що це консервативна оцінка. Ми вели F1 на трасіі відкрили суттєво загострений досвід водіння. V-8 Vantage звучить чудово, починаючи з низького баритонового гуркоту на холостому ході та закінчуючи пронизливим вереском, коли він наближається до своєї червоної лінії.
Диференціал обмеженого тертя з електронним керуванням і адаптивні амортизатори є стандартними. Управління Vantage є жвавим, але передбачуваним, що робить його весело веселим на гоночній трасі ; підвіска є достатньо сумісною для повсякденного водіння, хоча різкі нерівності будуть очевидні для пасажирів незалежно від того, який режим руху вибрано для адаптивних амортизаторів. На жаль, опціональні вуглецево-керамічні гальма менш дружні під час щоденної їзди. Незважаючи на те, що вони чудові, коли використовуються на трасі, оновлені гальма занадто важкі для щоденного використання. Ми зробилисядьте за кермо Vantage Roadster , вихваляючи його особистість, яка дивиться на мене, а також його здатність змінювати поведінку між спортсменом і лежаком.
Зовнішня театральність продовжується всередині з високоякісними матеріалами та незліченною кількістю індивідуальних опцій. Легко витратити гроші на Vantage: Aston Martin пропонує модні варіанти, такі як повністю шкіряний салон, підігрів і вентиляція сидінь, кермо з вуглецевого волокна, вишиті підголівники та кілька різних варіантів внутрішньої обробки, серед багатьох інших функцій. Кабіна затишна для двох, але вона обшита шкірою та штучною замшею.
Так само стандартними є спортивні сидіння з електрорегулюванням і пам’яттю налаштувань. Тим не менш, його враження від розкоші зменшуються через погану шумоізоляцію на шосе. Місця для зберігання всередині також мало, за винятком неглибокого контейнера в центральній консолі та дверних кишень. Електроприводний тканинний дах кабріолета швидко складається вгору та вниз і має Z-подібну форму, яка, за словами Aston, допомагає заощадити місце в багажнику.